Mitä hävettävää siinä on kun Neuvostoliitto ja Berliinin muuri ovat jo sortuneet?
Miksi vasemmistolaisia hävettää tunnustaa olevansa vasemmistolaisia?
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keistä vasemmistolaisista kirjoitat?
No mutta, onhan Suomessa puolueita, jotka ovat vasemmistolaisia.
- Anonyymi
Mutta niissä oheiset ihmiset häpeävät, että kuluvat tai kannattavat niitä.
- Anonyymi
Mutta ei ihmisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei ihmisiä?
Eden mummo ei kehtaa sanoa olevansa vassari vaikka kaikki sen näkee.
Anonyymi kirjoitti:
”…niissä oheiset ihmiset häpeävät, että kuluvat tai kannattavat niitä.”
En ole vielä sellaisia ihmisiä tavannut.
Sekoitat varmaan asioita siten, että kun joku leimataan olemaan jotain, mitä hän ei ole, niin hän ei alistus sen leiman alle?
Esimerkiksi ”Anonyymi” 21.08.2021 17:49 käyttää tuota sanaa siinä tarkoituksessa, vaikkei edes taida ymmärtää, mitä se tarkoittaa ”Eden mummo ei kehtaa sanoa olevansa vassari vaikka kaikki sen näkee.”
Tällä on vain tarkoituksena jakaa ihmisiä kahteen erilliseen vastakkaiseen leiriin, ja sitä sitten käytetään halventavassa tarkoituksessa. Nykyään kaikki puolueettomat väkisin tungetaan johonkin laitaan, jotta heitä sitten saadaan panetella. Näin siis yritetään painostaa ihmisiä olemaan vahvemmin puolueellisia.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei meillä ole mitään hävettävää.
Miksi muuten Kristillinen puolue on niin pieni suomessa.
Onko siinä jotain hävettävää ?
Hihhulit nyt vaan yrittää laittaa olemattomasta häpeästä ja synnistä muille vastuut "isiensä teoista ainakin seitsemänteen polveen."
Se on sitä satukirjaoppia ja hengellistä väkivaltaa syvimmillään.
Heitä itseään ei tunnu mikään häpeä saavuttavan ja koskevan sillä ovathan he "Jumalansa itse käsin valitsemia." Ja paratiisin portilla heidän ei tarvitse jonottaa tai koputella, sillä heille portti on aina seoposen selällään ja tie taivaaseen on jo elämässä heille "hyvillä teoilla" siloiteltu.
Siellä enkelikuoro laulavat hoosiannaa ja itse taivaan isä on avosylin valittujaan vastaanottamassa.
Voi voi voi... Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? En yhtään häpeä, että olen yleensä äänestänyt demareita.
Sen sijaan häpeää tuntuu esiintyvän puolueessa joka on kerännyt joukkoonsa ylivoimaisesti eniten rikollisia. Sitähän sinäkin kannatat, eikösten ole näin?- Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Miten niin? En yhtään häpeä, että olen yleensä äänestänyt demareita.
Sen sijaan häpeää tuntuu esiintyvän puolueessa joka on kerännyt joukkoonsa ylivoimaisesti eniten rikollisia. Sitähän sinäkin kannatat, eikösten ole näin?Mikset sano olevasi vassari? Etkö kehtaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano olevasi vassari? Etkö kehtaa?
Määrittele, mitä juuri sinä Raimo vassarilla tarkoitat.
- Anonyymi
Kyllä minä kaipaan Neuvostoliittoa vaikka en ole kommari
. Oli työtä ilmainen koulutus ja terveydenhuolto. Tunnen monta venäläistä jotka kaipaavat Neuvostoliittoa.
DDR kin oli jännää aikaa. ❤️💯❤️Neuvostoliitto! - Anonyymi
Liittyisiköhän se jotenkin luterilaisuuteen?
- Anonyymi
Eikö vaarit ole luterilaisia?
- Anonyymi
Minäkin häpeisin jos vassari olisin.....
- Anonyymi
Ymmärrän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän.
Samoin!
- Anonyymi
Tosi kristillinen uskovaisen ajatusmaailma: "Me, ja sitten nuo muut." Miten te eroatte talebaneista, pakkosynnytyksinenne ja muiden ihmisten halveksumisen kanssa? Sekö oli Jeesuksen ydinsanoma? Oliko ristiretket murhineen, pakkokäännytyksineen ja raiskauksineen oikeutettuja?
- Anonyymi
Siinäpä hyvä kysymys, todellakin niitä hävettää, kuten Tarja Halostakin. mutta hehän ovat salailun ja peittelyn mestareita.
Kyllä niitä hävettää sekin kun pengotaan niiden pesiä, kuten kultuurineuvoskin Veijo Baltzar. Olettehan kuulleet ja lukeneet, valtavat olivat miehen suunnitelmat pyromaani puolellakin, aivan SDP ydinporukkaa.- Anonyymi
Totta puhut.
- Anonyymi
Kyllä minuakin hävettäisi jos vassari olisin.
- Anonyymi
Samat sanat.
- Anonyymi
Jos tunnustaa olevansa vassari niin silloin pitäisi tunnustaa solidaarisuus, pakolaisten maahanotto ja lukematon määrä muita asioita. Suurin osa "vassareista on normaaleja ahneita ihmisiä jotka ajattelee omaa etuaan", mutta vasemmistolaisuus antaa itselle valheellisen kuvan paremmasta ihmisestä. Tuo ristiriita pitää turvat tukossa ja siksi asiaa ei käsitellä loppuun saakka ja turvat pidetään tukossa.
- Anonyymi
Kai se on sama syy kuin uskovaiset häpeävät uskovaisuuttaan. Muut ihmiset pitävät semmoista omituisena .
- Anonyymi
Projisoit taas häpeäsi uskoviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Projisoit taas häpeäsi uskoviin.
En mä häpeä sitä että osallistuin keväällä 1980 Vasemmistoliiton perustavaan kokoukseen Helsingissä. En kuitenkaan liittynyt vaikka olen kymmeniä kertoja äänestänyt vasemmistoliittolaisia vaaleissa. Toki toisinaan demareitakkn ja 1 kerran vihreää Suomen tasavallan presidentiksi. Olen erittäin ylpeä siitä sitä paitsi. Toimin ansiokkaasti jo vuosien ajan erilaisissa vaalitoimikunnissa. Kaikkien puolueiden äänet kyllä kelpaa ja yhteistyö yli puoluerajojen on poikaa ainakin toisinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä häpeä sitä että osallistuin keväällä 1980 Vasemmistoliiton perustavaan kokoukseen Helsingissä. En kuitenkaan liittynyt vaikka olen kymmeniä kertoja äänestänyt vasemmistoliittolaisia vaaleissa. Toki toisinaan demareitakkn ja 1 kerran vihreää Suomen tasavallan presidentiksi. Olen erittäin ylpeä siitä sitä paitsi. Toimin ansiokkaasti jo vuosien ajan erilaisissa vaalitoimikunnissa. Kaikkien puolueiden äänet kyllä kelpaa ja yhteistyö yli puoluerajojen on poikaa ainakin toisinaan.
No, sano sitten, että olet vassari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sano sitten, että olet vassari!
Ei se kehtaa!
- Anonyymi
laiskat ja kateelliset ovat vassareita ja kommareita.
se on niin yksinkertaista.- Anonyymi
ja meneehän se perintönä.
kun isäkään ei omistanut mitään ja oli siitä syystä vassari täytyyhän pojankin olla yhtä saamaton ja kateellinen-
- Anonyymi
ja kun ei omista mitään, eihän muidenkaan saa omistaa mitään, kas siinä vassarin suuri idea.
ja jos joku omistaa se on kiskonut sen vassarin selästä, siinä kakkosidea, noilla pääsee jo huutelemaan kulkueisiin.- Anonyymi
Vassut on loisia.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382