..kiusallisia kysymyksiä.
Sen sijaan että vastaisi asiallisesti, hän laittaakin läskiksi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008208263.html
Purra hämmentyi kysymyksestä ja kun Halla-aho ei ollut neuvomassa, hän laittoi haastattelun lekkeriksi.
Taas löytyi yksi heikkous lisää Purrasta, hän ei pärjää mitenkään ilman että Halla-aho laittaisi sanat suuhun.
Nyt näyttää pahalta Purraparka.
Purra pakenee...
41
105
Vastaukset
- Anonyymi
media on nyt huomannut purran heikon kohdan, varmaa on että nyt siihen tullaan tarttumaan.
- Anonyymi
SDP:n ministeri Tuppurainen totesi SDP:n kannan;, Oma Kansa Ensin - Ajattelu On Vahingollista, Ei Pääministeri puolue Suomalaisia Arvosta !
- Anonyymi
Äitisi sanoi jo heti aamusta sinulle, että tänään sinulla ei ole ruutuaikaa. Mikset usko äitiäsi?
- Anonyymi
Ei hakenut.
- Anonyymi
Näin pianko Purra joutui pulaan?
Ei varmaan ollut suunnitelmissa haha.- Anonyymi
tämä on vasta alkua, purra joutuu vielä kiusallisiin tilanteisiin monenmonta kertaa.
- Anonyymi
Peruspersu!
Populistin perusoppi: Yksinkertaisia ratkaisua yksinkertaisille monimutkaisiin asioihin, tyyliin: "Mutkun mamut...."- Anonyymi
Hahhaaa... Tuohan sopii persujen vaalisloganiksi; "mutkun mamut'.
- Anonyymi
Minä näen purran vastaukset ihan selkeinä , onko sinulla ymmärryksessä vika ?
- Anonyymi
minä pakolaine, tulla hyvin timeen , suomen kela maksa hyvin, mina lahetaa kotimaaha puoleta kelan rahasta, kela ensi vuona enemi maksaa, mina kiitan kelaa
- Anonyymi
sinäkö olet se "tanskalaiseen demari"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä pakolaine, tulla hyvin timeen , suomen kela maksa hyvin, mina lahetaa kotimaaha puoleta kelan rahasta, kela ensi vuona enemi maksaa, mina kiitan kelaa
Tuota minä kunnioitan, rahaa ne sinne lähtömaahasi jäänet omaisesi tarvitsevatkin. Täällä kyllä aina pärjää vähemmälläkin.
- Anonyymi
Huumeessa saattaa Purran puheet kuulostaa hyviltä.
- Anonyymi
Aivopestyllehän ei kaikkea tarvitse uusiksi kertoa. Usko johtajaan on luja vaikka korttitalo kuinka huojuisi.
No johtajahan se on harhaanjohtajakin. - Anonyymi
Se olisi ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa jos Persu näkisi asiat selkeinä.
- Anonyymi
Akka on varmaan jo kakarana ollut koulukiusaaja. Ei ole sietänyt kuin omahyväisen tsensä.
- Anonyymi
Purra pakeni "tanskalaisen demarin" selän taakse, kun ei kyennyt vastaamaan.
- Anonyymi
Minkä niistä kymmenistä hameistasi yrität minulle lainata?
- Anonyymi
Perussuomalaisilla ei ole mitään omaa ajatustoimintaa, kun haetaan Tanskasta tukea omille höpötyksille.
- Anonyymi
Jussi antoi Riikan kaivoon vettä. Se ei kauaa siellä pysynyt.
- Anonyymi
Hameesi lainaaminen minulle jää yritykseksi, sinä niitä mekkojasi tarvitset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hameesi lainaaminen minulle jää yritykseksi, sinä niitä mekkojasi tarvitset.
Niinkö meinaat "servaaja"? No jos niin on niin vieläkö kutsu kahville on vielä voimassa jos minä ilmestyn paikalle kastettavien kanssa niin pääset sovittamaan mekkojasi minun päälleni jos katsot silel olevan tarvetta?
- Anonyymi
Anonyymi
21.08.2021 09:44
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö meinaat "servaaja"? No jos niin on niin vieläkö kutsu kahville on vielä voimassa jos minä ilmestyn paikalle kastettavien kanssa niin pääset sovittamaan mekkojasi minun päälleni jos katsot silel olevan tarvetta?
Lue lisää
SItähän minäkin.
Voi reppanaa...kohiseeko Koski? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisilla ei ole mitään omaa ajatustoimintaa, kun haetaan Tanskasta tukea omille höpötyksille.
Persujen ajatustoiminta on vähäistä ja arvovalta vielä vähäisempää. Siksi Purrankin on hankittava puheitaan tukevia auktoriteetteja jopa Tanskan sosialidemokraateista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun kanssako kahvittelisin?
Puhut niin hulluja, että päälääkärillä olisi sinulle pitkä hoitojakso tarjolla, vahvoilla lääkkeillä.
- Anonyymi
Puree kuin apotin eli siiskin anopin tekohammas.
- Anonyymi
. . .
🤔🤨🙄😏😂🤣
. . . .- Anonyymi
Missä vastuuta on tarjolla, sieltä purrapersut pakenevat paniikissa.
Persut osaavat vain kitalaki punaisena huutaa mamuista. Työnteko ja vastuunkantaminen jää muiden puolueiden harteille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vastuuta on tarjolla, sieltä purrapersut pakenevat paniikissa.
Persut osaavat vain kitalaki punaisena huutaa mamuista. Työnteko ja vastuunkantaminen jää muiden puolueiden harteille.Siis kuten sinä palstalla ? Kun riittävästi saat turpaasi, alat häiriköidä, nostella vanhoja tuon tasoisia kommenttejasi, ja kirjoitella tuollaisia älylatauksia palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuten sinä palstalla ? Kun riittävästi saat turpaasi, alat häiriköidä, nostella vanhoja tuon tasoisia kommenttejasi, ja kirjoitella tuollaisia älylatauksia palstalle.
Näillä palstoilla ei juurikaan näy älylatauksia. Siksi jokainen älylataus on tervetullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuten sinä palstalla ? Kun riittävästi saat turpaasi, alat häiriköidä, nostella vanhoja tuon tasoisia kommenttejasi, ja kirjoitella tuollaisia älylatauksia palstalle.
Katsopas pölhö peiliin. Kenenkäs otsasuoni se mahtaakaan pullottaa?
- Anonyymi
Ohhoh! Taisikin olla Persuilta ISO VIRHE valita Purra puheenjohtajaksi.
Niin paljon huonoja ominaisuuksia on jo Purrasta paljastunut.
Halla-aho ei ollutkaan ihmistuntija Purran suhteen.
No, miten Persu voi ollakaan ihmistuntija, ihmisten kyykyttäjä kyllä.- Anonyymi
eihän purra saanut kuin kolmanneksen äänistä, loput varasti etukäteisvalinnan tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän purra saanut kuin kolmanneksen äänistä, loput varasti etukäteisvalinnan tehnyt.
joko on selvitetty mihin katosi 700 ääntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joko on selvitetty mihin katosi 700 ääntä?
Ne katosivat "yllättäen ja pyytämättä".
- Anonyymi
Tiesiköhän Purra asettuessaan vastentahtoisesti puheenjohtajakisaan, että hänen yleistietämyksensä on niin heikkoa tasoa, ettei sillä tulla pärjäämään poliittisissa taistoissa? Eipä ihan heti tule mieleen toista puoluejohtajaa, joka olisi kompuroinut aloituksessaan yhtä pahasti kuin Purra on tehnyt. Ja veikkaanpa, että se kompurointi tulee vaan jatkumaan.
- Anonyymi
Populisti on väittelyissä heikoilla, tulee jauhotetuksi ja kölinalta vedetyksi joka kerta, sillä vaihtoehtoisella faktalla jää aina kiikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Populisti on väittelyissä heikoilla, tulee jauhotetuksi ja kölinalta vedetyksi joka kerta, sillä vaihtoehtoisella faktalla jää aina kiikkiin.
Persu on kuin kala kuivalla maalla, ellei saa koko ajan höpistä vain ja ainoastaan mamuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu on kuin kala kuivalla maalla, ellei saa koko ajan höpistä vain ja ainoastaan mamuista.
Ja mamuhöpinäkin on vanhentunut jo ajat sitten.
Riikka pärjäsi hyvin!
Ei toimittaja kestänyt, että Purra olisi puhunut vähän pitemmin. Huomasin, että hänellä on Halla-aholainen tapa vastata "etappeina", mutta ei riittänyt tietenkään Riikankaan kohdalla toimittajalla kärsivällisyys.- Anonyymi
hölötöt taas pelkkää skeidaa, tapasi mukaan.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684431Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983956- 513489
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222713Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252552Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562413- 432277
- 391897
- 471888
- 301636