Purra pakenee...

Anonyymi

..kiusallisia kysymyksiä.
Sen sijaan että vastaisi asiallisesti, hän laittaakin läskiksi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008208263.html
Purra hämmentyi kysymyksestä ja kun Halla-aho ei ollut neuvomassa, hän laittoi haastattelun lekkeriksi.
Taas löytyi yksi heikkous lisää Purrasta, hän ei pärjää mitenkään ilman että Halla-aho laittaisi sanat suuhun.
Nyt näyttää pahalta Purraparka.

41

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

media on nyt huomannut purran heikon kohdan, varmaa on että nyt siihen tullaan tarttumaan.

• Anonyymi

SDP:n ministeri Tuppurainen totesi SDP:n kannan;, Oma Kansa Ensin - Ajattelu On Vahingollista, Ei Pääministeri puolue Suomalaisia Arvosta !

• Anonyymi

Äitisi sanoi jo heti aamusta sinulle, että tänään sinulla ei ole ruutuaikaa. Mikset usko äitiäsi?

• Anonyymi

Ei hakenut.

• Anonyymi

Näin pianko Purra joutui pulaan?
      Ei varmaan ollut suunnitelmissa haha.

• Anonyymi

tämä on vasta alkua, purra joutuu vielä kiusallisiin tilanteisiin monenmonta kertaa.

• Anonyymi

Peruspersu!
      Populistin perusoppi: Yksinkertaisia ratkaisua yksinkertaisille monimutkaisiin asioihin, tyyliin: "Mutkun mamut...."

• Anonyymi

Hahhaaa... Tuohan sopii persujen vaalisloganiksi; "mutkun mamut'.

• Anonyymi

Minä näen purran vastaukset ihan selkeinä , onko sinulla ymmärryksessä vika ?

• Anonyymi

minä pakolaine, tulla hyvin timeen , suomen kela maksa hyvin, mina lahetaa kotimaaha puoleta kelan rahasta, kela ensi vuona enemi maksaa, mina kiitan kelaa

• Anonyymi

sinäkö olet se "tanskalaiseen demari"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä pakolaine, tulla hyvin timeen , suomen kela maksa hyvin, mina lahetaa kotimaaha puoleta kelan rahasta, kela ensi vuona enemi maksaa, mina kiitan kelaa

Tuota minä kunnioitan, rahaa ne sinne lähtömaahasi jäänet omaisesi tarvitsevatkin. Täällä kyllä aina pärjää vähemmälläkin.

• Anonyymi

Huumeessa saattaa Purran puheet kuulostaa hyviltä.

• Anonyymi

Aivopestyllehän ei kaikkea tarvitse uusiksi kertoa. Usko johtajaan on luja vaikka korttitalo kuinka huojuisi.

No johtajahan se on harhaanjohtajakin.

• Anonyymi

Se olisi ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa jos Persu näkisi asiat selkeinä.

• Anonyymi

Akka on varmaan jo kakarana ollut koulukiusaaja. Ei ole sietänyt kuin omahyväisen tsensä.

• Anonyymi

Purra pakeni "tanskalaisen demarin" selän taakse, kun ei kyennyt vastaamaan.

• Anonyymi

Minkä niistä kymmenistä hameistasi yrität minulle lainata?

• Anonyymi

Perussuomalaisilla ei ole mitään omaa ajatustoimintaa, kun haetaan Tanskasta tukea omille höpötyksille.

• Anonyymi

Jussi antoi Riikan kaivoon vettä. Se ei kauaa siellä pysynyt.

• Anonyymi

Hameesi lainaaminen minulle jää yritykseksi, sinä niitä mekkojasi tarvitset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hameesi lainaaminen minulle jää yritykseksi, sinä niitä mekkojasi tarvitset.

Niinkö meinaat "servaaja"? No jos niin on niin vieläkö kutsu kahville on vielä voimassa jos minä ilmestyn paikalle kastettavien kanssa niin pääset sovittamaan mekkojasi minun päälleni jos katsot silel olevan tarvetta?

• Anonyymi

Anonyymi
        21.08.2021 09:44

Anonyymi kirjoitti:
        Niinkö meinaat "servaaja"? No jos niin on niin vieläkö kutsu kahville on vielä voimassa jos minä ilmestyn paikalle kastettavien kanssa niin pääset sovittamaan mekkojasi minun päälleni jos katsot silel olevan tarvetta?

Lue lisää
        SItähän minäkin.

Voi reppanaa...kohiseeko Koski?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaisilla ei ole mitään omaa ajatustoimintaa, kun haetaan Tanskasta tukea omille höpötyksille.

Persujen ajatustoiminta on vähäistä ja arvovalta vielä vähäisempää. Siksi Purrankin on hankittava puheitaan tukevia auktoriteetteja jopa Tanskan sosialidemokraateista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persun kanssako kahvittelisin?
        Puhut niin hulluja, että päälääkärillä olisi sinulle pitkä hoitojakso tarjolla, vahvoilla lääkkeillä.

• Anonyymi

Puree kuin apotin eli siiskin anopin tekohammas.

• Anonyymi

. . .

🤔🤨🙄😏😂🤣

. . . .

• Anonyymi

Missä vastuuta on tarjolla, sieltä purrapersut pakenevat paniikissa.
        Persut osaavat vain kitalaki punaisena huutaa mamuista. Työnteko ja vastuunkantaminen jää muiden puolueiden harteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä vastuuta on tarjolla, sieltä purrapersut pakenevat paniikissa.
        Persut osaavat vain kitalaki punaisena huutaa mamuista. Työnteko ja vastuunkantaminen jää muiden puolueiden harteille.

Siis kuten sinä palstalla ? Kun riittävästi saat turpaasi, alat häiriköidä, nostella vanhoja tuon tasoisia kommenttejasi, ja kirjoitella tuollaisia älylatauksia palstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuten sinä palstalla ? Kun riittävästi saat turpaasi, alat häiriköidä, nostella vanhoja tuon tasoisia kommenttejasi, ja kirjoitella tuollaisia älylatauksia palstalle.

Näillä palstoilla ei juurikaan näy älylatauksia. Siksi jokainen älylataus on tervetullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsopas pölhö peiliin. Kenenkäs otsasuoni se mahtaakaan pullottaa?

• Anonyymi

Ohhoh! Taisikin olla Persuilta ISO VIRHE valita Purra puheenjohtajaksi.
      Niin paljon huonoja ominaisuuksia on jo Purrasta paljastunut.
      Halla-aho ei ollutkaan ihmistuntija Purran suhteen.
      No, miten Persu voi ollakaan ihmistuntija, ihmisten kyykyttäjä kyllä.

• Anonyymi

eihän purra saanut kuin kolmanneksen äänistä, loput varasti etukäteisvalinnan tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eihän purra saanut kuin kolmanneksen äänistä, loput varasti etukäteisvalinnan tehnyt.

joko on selvitetty mihin katosi 700 ääntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joko on selvitetty mihin katosi 700 ääntä?

Ne katosivat "yllättäen ja pyytämättä".

• Anonyymi

Tiesiköhän Purra asettuessaan vastentahtoisesti puheenjohtajakisaan, että hänen yleistietämyksensä on niin heikkoa tasoa, ettei sillä tulla pärjäämään poliittisissa taistoissa? Eipä ihan heti tule mieleen toista puoluejohtajaa, joka olisi kompuroinut aloituksessaan yhtä pahasti kuin Purra on tehnyt. Ja veikkaanpa, että se kompurointi tulee vaan jatkumaan.

• Anonyymi

Populisti on väittelyissä heikoilla, tulee jauhotetuksi ja kölinalta vedetyksi joka kerta, sillä vaihtoehtoisella faktalla jää aina kiikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Populisti on väittelyissä heikoilla, tulee jauhotetuksi ja kölinalta vedetyksi joka kerta, sillä vaihtoehtoisella faktalla jää aina kiikkiin.

Persu on kuin kala kuivalla maalla, ellei saa koko ajan höpistä vain ja ainoastaan mamuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu on kuin kala kuivalla maalla, ellei saa koko ajan höpistä vain ja ainoastaan mamuista.

Ja mamuhöpinäkin on vanhentunut jo ajat sitten.

• Riikka pärjäsi hyvin!
      Ei toimittaja kestänyt, että Purra olisi puhunut vähän pitemmin. Huomasin, että hänellä on Halla-aholainen tapa vastata "etappeina", mutta ei riittänyt tietenkään Riikankaan kohdalla toimittajalla kärsivällisyys.

• Anonyymi

hölötöt taas pelkkää skeidaa, tapasi mukaan.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4541
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4028
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3542
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      36
      2842
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2593
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      60
      2512
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2399
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1927
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1908
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      227
      1663
    Aihe