Se on taas lounasaika

😋🥘🐟risottoa kirjolohisuikaleista. Joku täällä kysyi montako vastausta saatiin kirjoituksiin. Itse kirjoitan yleensä niin, ettei vastausta tarvitse laittaa. Enhän voi mitenkään tietää lukeeko hän näitä vai ei. Eihän täällä tarvitse kenenkään päivystää kirjoituksia, kun mikään ei oikeassa elämässä etene näiden perusteella. Jos kysyy jotakin ja siihen ei tule sopivaa (anonyymiä joo, tajuan kyllä) vastausta niin se ei tunnu kivalta, vaikka onkin ymmärrettävää. Eilen oli muutenkin niin paljon ruuhkaa palstalla, että tavalliset kaipaukset jäivät tulvan alla huomaamatta .

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saako tulla syömään sun pöydästä koska tykkään kirjolohesta? Oon kyl jo syöny mutta tollanen herkkuruoka tekis silti hyvää.

      • Kiitos kehusta. Mulla on kaksi kalapäivää viikossa ja yksi kokonaan kasviksia. Tein risoton jo eilen. Siinä on sopiva suositeltu suhde kasviksia . Lämmitin sitä mikrossa niin että päällä oli aurajuustomuruja.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kiitos kehusta. Mulla on kaksi kalapäivää viikossa ja yksi kokonaan kasviksia. Tein risoton jo eilen. Siinä on sopiva suositeltu suhde kasviksia . Lämmitin sitä mikrossa niin että päällä oli aurajuustomuruja.

        Kuule kelmi

        Riittää kolmellekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kelmi

        Riittää kolmellekin

        Minä en sitten kirjoittanut tuota kelmi-kommenttia vaan VAIN tuon ensimmäisen vastauksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kelmi

        Riittää kolmellekin

        Niinno riippuu ruokahaluista. Ajattelin kylläkin käyttää sen risoton kyllä itse niin, että huomenna on viikon toinen kalapäivä. Saisi kaupoissa olla yhdelle hengelle sopivia pakkauskokoja, kun kerran sinkkuperheet ovat yleistyneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en sitten kirjoittanut tuota kelmi-kommenttia vaan VAIN tuon ensimmäisen vastauksen.

        Niin, vaikea sanoa anonyymistä kommentoijasta miten tosissaan tuokin oli kirjoitettu!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Niin, vaikea sanoa anonyymistä kommentoijasta miten tosissaan tuokin oli kirjoitettu!

        Huomasin nyt että sanoit jotain aurajuustomuruista, nam. Mikä on osoittees, tuun ruokailemaan sun luo! :D
        Terv. se eka vastaaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin nyt että sanoit jotain aurajuustomuruista, nam. Mikä on osoittees, tuun ruokailemaan sun luo! :D
        Terv. se eka vastaaja

        Mikään ruoka, missä on aurajuustoa tai vuohenjuustoa ei voi olla pahaa. Varsinaisesti ostin sen aurajuuston mausteeksi tomaattituoremehusta tehtyyn tomaattikeittoon, mutta murusia riittää muuhunkin. Aurajuusto on liian suolaista mulle, mutta pakko sitä on saada joskus maistella😋 ymmärrettävistä syistä (kattila on liian pieni kaikille palstalaisille) osoitteen jätän kertomatta, vaikka en kenenkään täällä käyvän naapuri ole.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mikään ruoka, missä on aurajuustoa tai vuohenjuustoa ei voi olla pahaa. Varsinaisesti ostin sen aurajuuston mausteeksi tomaattituoremehusta tehtyyn tomaattikeittoon, mutta murusia riittää muuhunkin. Aurajuusto on liian suolaista mulle, mutta pakko sitä on saada joskus maistella😋 ymmärrettävistä syistä (kattila on liian pieni kaikille palstalaisille) osoitteen jätän kertomatta, vaikka en kenenkään täällä käyvän naapuri ole.

        En mä tosissani tarkoittanutkaan että sun pitäis osoite kertoa, varsinkaan täällä jossa on kaikenlaisia sekopäitä. Mun vaan tuli niin nälkä noista sun herkuista että sanoin noin. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä tosissani tarkoittanutkaan että sun pitäis osoite kertoa, varsinkaan täällä jossa on kaikenlaisia sekopäitä. Mun vaan tuli niin nälkä noista sun herkuista että sanoin noin. :D

        Kiva että jos edes kuulosti herkulta tuo ruoka. En minä uskonutkaan, että tosissasi sitä osoitetta kyselit.

        Kaupungeissa on hyvät palvelut äkkinälkään pitsataksia ja myöhäisiä kaupan aukioloja myöten. Täällä maalla ei asiat nii hyvin ole. Paitsi, että ehtii paremmin siihen aikaan kauppaan kun lappualennukset on 60%


    • Anonyymi

      ze on gauheeta kun ei tule oikeanlaista vastausta :) lausui jo enska itkonen aikoinaan

      vai lausuiko

      • Niin vai sanoiko:"Ja muistakaa, kun sataa, ei ajeta sataa!". Anonyymien vastauksien oikeanlaisuudesta en jaksa välittää, eihän niistä voi päätellä kuka mitäkin on kirjoittanut. . Profiilissani näkyvät 1536 vastausta olisivat kylläkin voineet olla ilmaantumatta. Niin turhanpäiväisiä luulotteluja ne ovat olleet.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Niin vai sanoiko:"Ja muistakaa, kun sataa, ei ajeta sataa!". Anonyymien vastauksien oikeanlaisuudesta en jaksa välittää, eihän niistä voi päätellä kuka mitäkin on kirjoittanut. . Profiilissani näkyvät 1536 vastausta olisivat kylläkin voineet olla ilmaantumatta. Niin turhanpäiväisiä luulotteluja ne ovat olleet.

        sössönsössön :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sössönsössön :D

        Auf Wiedersehen, anonyymi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe