Mitä ihmettä?
"Saat muutaman minuutin kuluessa palveluasetukset. Ole hyv ja tallenna ne vastaanotettuasi. T: Telia."
Numerosta 15445
Kirjoitusvirhe on Telian (?) Viestissä.
Telia: Ole hyv ja tallenna
6
5344
Vastaukset
- Anonyymi
En luottaisi.
Hyvin epäilyttävä viesti. - Anonyymi
"Määritä laite napauttamalla tätä"
Oma client provisiong
Nyt ei ymmärrä. - Anonyymi
Telian omituisuudet jatkuu.
..
Hei, saitko meiltä eilen Gaming Crazy Days -edun tekstiviestitse, joka näytti sisältävän kirjoitusvirheitä? Ei syytä huoleen - kyseessä oli järjestelmätekninen vika, joka on nyt korjattu. Tarjous levyasemallisen PS5-konsolin osto-oikeudesta liittymänhankinnan yhteydessä pitää edelleen paikkaansa ja voit lunastaa sen lähimmässä Telia Kaupassa. T. Telia
.. - Anonyymi
Kyllästyin totaalisesti paskafirma Telian, omistaja ruotsalainen, lukuisiin omituisuuksiin ja sanoin liittymän irti. Pian tuli ryöstölasku, irtisanominen 50 euroo ja muut kulut viikon ajalta toiset 50 euroo, yhteensä 105 e, jotta pääsi tuosta saastasta eroon. Telian hinnoittelu on aivan poskettoman mielivaltaista, näin siis vapaa kilpailu toimii, yäk.
- Anonyymi
Mikä tää juttu oikein on. Ja kiitos kommentti ihmiseltä joka oikeasti on perillä asiasta.
- Anonyymi
Minäkin sain samanlaisen viestin ja siinä myös neuvottiin, että mitä pin-koodia tulisi käyttää. Menen Telia-kauppaan kysymään, että mitä huijausta tämänkin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477