Purra nosti taas kissan pöydälle

Ykkösaamussa Riikka sanoi taas monta vaiettua asiaa ääneen.
Yksi oli se, että turvapaikkalaissa on jotain pahasti pielessä jos Afganistanista henkensä uhalla lähteneet ja Suomesta turvapaikan saaneet ovat lomalla Afganistanissa 😏
Eivät ole poistuneet sieltä vaikka on kehoitettu ja nyt Suomeen armeija pitäisi turvata (ja veronmaksajien maksaa) heidän paluunsa Suomeen.

Ihan pelleilyähän on lähteä lomalle maahan missä on hengenvaarassa.....

17

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on mirri märkänä.

      • Anonyymi

        Kuivaa välillä.


    • Anonyymi

      Kyllähän kaikki sen tosiasian tietää että näistä turvapaikanhakijoista varmaan 95% ovat elintasopakolaisia!

      • Niin tietää, mutta sitäkään ei saa sanoa ääneen koska se on vihapuhetta ja rasismia 😃


      • Anonyymi
        KylläTaasNaurattaa kirjoitti:

        Niin tietää, mutta sitäkään ei saa sanoa ääneen koska se on vihapuhetta ja rasismia 😃

        Rikolliset vaientavat uhriensa suut väittämällä itsensä puolustamista vihapuheeksi.

        Kyllä rikosuhreilla on oikeus olla vihaisia ja myös ilmaista se.

        Ei pelätä vihapunikkeja ja heidän uhkailujaan.

        Meillä on oikeus olla vihaisia!

        Afgaanit eivät kuulu Suomeen, kuten eivät muutkaan matut. Somalien sovittiin olevan Suomessa vain 2 vuotta. Rikolliset (etupäässä Tarja Halonen, demari) pettivät heti kaiken mitä oli sovittu. Somaleihihan ei kukaan suomalainen luottanut, mutta Haloseen halusimme luottaa. Hän valehteli päin naamaa omalle kansalleen.


      • Anonyymi
        KylläTaasNaurattaa kirjoitti:

        Niin tietää, mutta sitäkään ei saa sanoa ääneen koska se on vihapuhetta ja rasismia 😃

        Jeesus oli persu! 🤣🤪🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli persu! 🤣🤪🤣

        Ei, kyllä Hän on PerJu


      • Anonyymi
        KylläTaasNaurattaa kirjoitti:

        Ei, kyllä Hän on PerJu

        Mutta juuri sinuunhan Jeesuksella on niin läheinen suhde, että Hän käytännössä sanelee palstaölinäsi l. Jeesus oli 1. persu! 🤪🤣🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta juuri sinuunhan Jeesuksella on niin läheinen suhde, että Hän käytännössä sanelee palstaölinäsi l. Jeesus oli 1. persu! 🤪🤣🤪

        Jeesus on PerusJuutalainen. Oliko ihan uusi asia? 😃


      • Anonyymi
        KylläTaasNaurattaa kirjoitti:

        Jeesus on PerusJuutalainen. Oliko ihan uusi asia? 😃

        Ei sinun tarvitse punastella, jos joku mainitsee sinun ja Jeesuksen intiimin suhteen. 🤪🤪🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse punastella, jos joku mainitsee sinun ja Jeesuksen intiimin suhteen. 🤪🤪🤪

        Kirjoituksesi kerroo enemmän sinusta 😃


    • Olet oikeassa.🥰

    • Anonyymi

      Juokseeko niille Kela-rahat lomailunkin aikana? Eikös niiden pitäisi pysyä nurkilla mahdollisen TE-toimiston työpaikkatarjouksen varalta?
      Vai onko systeemi nykyään muuttunut, matujen kohdalta vai kaikkien.
      Muistelen että kantis työtön ei voinut matkustaa ulkomaille koska silloin katkesi työttömyyskorvaus. Nykyään sillä on kai sievistelevämpi nimitys; työmarkkinatuki.

      • Anonyymi

        Tottakai!


    • Anonyymi

      Niistä pitää tehdä rikosilmoitus. Ohisalo ei tule tekemään mitään.

    • Anonyymi

      Purra kertoo suoraan joka on hyvä.

      PS erottuu muista puolueista siinä että kertovat tärkeimmästä asiasta josta muilla on vaikeaa.

      Euroopassa näemme lähivuosina selviä muutoksia miten maat alkavat käyttäytymään ja rajoittamaan kokonaan maahantuloa.

      • Anonyymi

        Tanska ja Ruotsi on hyvät esimerkit. Niissä on täysin erilaiset demarit kuin meillä. Meillä on punaisimmat demarit missään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe