Ilmestyskirja on kirjoitettu aikuisille, joiden on huolehdittava siitä, että heidän lapsensa on kasteessa liitetty Kristuksen ruumiiseen kun koetuksen ajat tulevat etteivät jää vaille kasteen Pyhää Henkeä, kuten tyhmille neitsyille tapahtuu.
"KAIKKI te, jotka olette Kristukseen KASTETUT, olette HÄNET päällenne pukeneet"
Gal: 3: 27
Hääpukuja on myös pieniä numeroita ei vain XXL-aikuisten kokoja, kuten eksyttäjät väittää.
Varautukaa lopun aikoihin
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Perisynnin kieltäminen, Jeesuksen kastekäskyn ylenkatse, hihhulointi, ihmisten töniminen maahan selälleen, väärien väitteiden esittäminen parantamisihmeistä, jne.
Eivät ole mitään Jeesuksen seuraamista.
Luuk. 4:16
"Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan" - Anonyymi
Vai että pitäisi varautua lopunaikoihin?
Niitä aikoja on siis useampia ja ennustettuja päivämääriäkin on mennyt jo lukemattomia ohikin.- Anonyymi
Päivämääristä ei kukaan ihminen tiedä yhtään mitään, sellaiset ovat niitä valheprofeettoja.
Paavalikin viimein myöntää totuuden, että kielillä puhuminen on merkityksettömien sanojen ja tavujen hokemista ns. hurmoskieltä eli glossaliaa.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
Ei ihminen mitään salakieliä tarvitse Jumalan kanssa kommunikointiin.
Jeesus käski rukoilla Isää han omalla äidinkielellää omassa huoneessaa ovi kiinni.
Jeesusta meidän on uskominen.
Näistä tyypeistä Paavali sanoi ensin, että he puhuvat jotain salakieltä. Tällaisia Korinttolaisia ne hellarit yrittää matkia.
1. Kor. 5:1
Yleensä kuuluu, että teidän keskuudessanne harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa, että eräskin pitää isänsä vaimoa.
- Anonyymi
Rakas Jeesus kaikki valtias Jeesus
pelasta mun rakkat ihmiset
Jeesusksen pelastava voima pelasta koronalta!
Rokoteet saanut.- Anonyymi
Esa Heiska vastustaa sinua.
- Anonyymi
Viimeistään kuollessa se ihmisen uskokin haihtuu, jollei jo aikaisemmin, mutta kerran lapsena saatu Kriatillinen kaste on ikuisesti voimassa.
Lue: Matt.28:18-20- Anonyymi
Viimeistään kuollessa se ihmisen uskokin haihtuu, jollei jo aikaisemmin
, mutta kerran lapsena saatu Kristillinen kaste on ikuisesti voimassa.
Lue: Matt.28:18-20
- Anonyymi
Monet onnettomuudet ja pahat sairaudet kuten aivosairaus ja paha muistimenetys hävittää ihmisen uskon täysin pois, mutta Kristillinen Kaste lapsena saatu Isän ja Pojan Pyhän Hengen nimeen on ikuisesti voimassa.
Jumala ei tekojaan kadu.
"Jeesus sanoo: Joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, ei sinne pääse sisälle. - Anonyymi
Ihmisiä maahan kaatavista hurmoslahkoista ei Jeesusta löydy ollenkaan:
Mt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. Vielä 8000 valovuotta kestää ennen uutta maailmaa.
Hääpuku valmistetaan itse kun henkinen järki kasvaa.
Lapsella henkinen ja aineellinen järki eivät ole edes ehtineet vielä erottua, joten hän on ns valmis "hääjuhlaan" jo ennen yhtäkään tekoa.- Anonyymi
Hääpuku annetaan Häätalon puolesta kaikille vieraille, myö lapsille.
Ei hääpukua itse valmisteta. Nyt puhutaan tuhansia vanhoista Lähi-Idän kulttuurin häistä, joista Jeesus puhuu.
Ei mistään Jenkkilän suurhäistä, joissa hääparia kuljettamaan tarvitaan tilataksia. Anonyymi kirjoitti:
Hääpuku annetaan Häätalon puolesta kaikille vieraille, myö lapsille.
Ei hääpukua itse valmisteta. Nyt puhutaan tuhansia vanhoista Lähi-Idän kulttuurin häistä, joista Jeesus puhuu.
Ei mistään Jenkkilän suurhäistä, joissa hääparia kuljettamaan tarvitaan tilataksia.Kyllä se on paras ihan itse valmistaa.
- Anonyymi
Lapset siunataan, ei kasteta.
- Anonyymi
Parhami suorittama "siunaus "lapselle oli kaikken paras ihmisen teko..
- Anonyymi
Ihmisen siunaus ei koskaan korvaa Jeesuksen "kosketusta "lapselle Kristillisessä kasteessa, jossa lapsi tulee Uuden Liiton jäseneksi.
- Anonyymi
Helluntain kieli-ihmeet oli siihen tilanteeseen tarkoitettuja ainutkertaisia tapahtumia.
Helluntailaiset yrittävät eksyttää lupailemalla samanlaisia ihmeitä edelleen seuraajilleen kutsumalla itseään "helluntailaisiksi".
Parhami oli täysin maallikko, mutta perusti oman raamattukoulun ja lupasi oppilailleen helluntain kaltaisen vieraiden kielten täydellisen kielitaidon heidän käymättä päivääkään tavallista koulua.
Kun totuus selvisi, petetyksi tulleet mustat miehet erosivat Pentecostalismista lopullisesti. - Anonyymi
Jumalan lupaus pitää.
Jumala kun ihmisen lapsena kutsuu omakseen ja tunnustaa isyytensä kasteesa, niin Jumala ei sitä päätöstä kadu koskaan.
Jeesuksenkin kasteessa Jordanilla oli veden lisäksi läsnä Isä, Poika ja Pyhä Henki;
Jumala sanoi: Tämä on minun rakas poikani, tänä pivänä minä sinut synnytin.
Hän on minun poikani ja minä olen hänen Isänsä. Kasteessa Jumala tunnustaa isyytensä.
En minä sinua hylkää enkä jätä, sanoo Herra.
Jumala vihaa hylkäämistä.
Lapsena saatu oikea Kristittyjen Kaste on voimassa ikuisesti.
Lapsen uskoa ja lapsena kasteessa Saatua Pyhän Hengen sinettiä eli esikoisoikeutta ei pidä luovuttaa lahkolaisille, eikä vaihtaa sitä uskonlahkojen höyryäviin hernekeittoihin, kaatamisiin ja valeihmeisiin. Ettei joudu kerran taivaanportilla kyselemään: Isä yksikö kaste sinulla vain olikin.- Anonyymi
Jutuillesi sopiva osasto ja otsikko olisi: saatanan synagoogan opetukset: tie helvettiin.
- Anonyymi
Kirjoitit palturia ja syötät pajunköyttä.
"Lapsena saatu oikea Kristittyjen Kaste on voimassa ikuisesti."
Entä sitten, jos ihminen hylkää Jeesuksen ja viettää syntistä elämää. Entä sitten, jos ihminen ei usko Jumalaan eikä Jeesukseen. Entä sitten, jos ihminen polkee jalkojensa alleJeesuksen työn ristillä.
Miten kävi saksalaisten, jotka murhasivat juutalaisia toisen maailmansodan aikana. Uskon, että heidät oli kastettu lapsena ? Pelastiko kaste heidät ? Miten käy murhamiehen, jos hän ei pyydä syntejään anteeksi ? Pelastaako lapsikaste hänet ? Miten käy pedofiilin, joka raiskaa lapsensa, vaikka hänet on kastettu lapsena ? Jos ihminen on saanut lapsena kasteen, saako hän elää elämäänsä ihan miten vain ja kaste on voimassa ikuisesti.- Anonyymi
Monkki kirjoitti:
"Lapsena saatu oikea Kristittyjen Kaste on voimassa ikuisesti."
Entä sitten, jos ihminen hylkää Jeesuksen ja viettää syntistä elämää. Entä sitten, jos ihminen ei usko Jumalaan eikä Jeesukseen. Entä sitten, jos ihminen polkee jalkojensa alleJeesuksen työn ristillä.
Miten kävi saksalaisten, jotka murhasivat juutalaisia toisen maailmansodan aikana. Uskon, että heidät oli kastettu lapsena ? Pelastiko kaste heidät ? Miten käy murhamiehen, jos hän ei pyydä syntejään anteeksi ? Pelastaako lapsikaste hänet ? Miten käy pedofiilin, joka raiskaa lapsensa, vaikka hänet on kastettu lapsena ? Jos ihminen on saanut lapsena kasteen, saako hän elää elämäänsä ihan miten vain ja kaste on voimassa ikuisesti.Ei tuhlaajapoikakaan menettänyt perimisoikeuttaan, vaikka joutui sikojen kaukalolle matkoillaan.
Jumala tunnustaa kristilliessä kasteessa isyytensä. Se lupaus on voimassa ikuisesti.
Ei hän itseänsä kieltää saata, eikä peru sitä minkä on luvannut. Anonyymi kirjoitti:
Ei tuhlaajapoikakaan menettänyt perimisoikeuttaan, vaikka joutui sikojen kaukalolle matkoillaan.
Jumala tunnustaa kristilliessä kasteessa isyytensä. Se lupaus on voimassa ikuisesti.
Ei hän itseänsä kieltää saata, eikä peru sitä minkä on luvannut.Siis ihminen saa tehdä mitä tahansa, niin Jumlan lupaus on voimassa. Saa murhata, saa raiskata omat lapsensa, saa varastaa, saa polttaa naapurinsa taloja, saa mennä torille ja tappaa niin monta ihmistä kuin ehtii, ennen kuin poliisi pidättää. Saako ihminen tehdä vaikka mitä pahoja ja lupaus on edelleen voimassa ? En usko sitä.
Jos olet sitä mieltä, että ihminen saa elää miten haluaa, tehdä syntiä, kuinka paljon haluaa ja Jumala hyväksyy hänet sen tähden, että hänet on kastettu lapsena, olet väärässä.
Jeesus meni ristille meidän syntiemme tähden, mutta meidän pitää ottaa Jeesus vastaan elämäämme, että me pelastuisimme. Ainoastaan Jeesus on tie isän luo, ei ole muuta tietä.
- Anonyymi
Raamattu ei mainitse lapsikastetta. Mutta kirkko ietää törkeän paremman keinon. Se kastaa lasten päähän osan vettä ja sanoo sen kasteeksi.
Raamattu on kirkossa sivuavia.- Anonyymi
Raamattu mainitsee yhtä lailla lapsien kuin kaikkien muidenkin ikäisten kastamisen. Jeesuksen kastekäsky: Kaikki kansat. Ketään unohtamatta. Kaikki kun ovat Jumalan edessä syntisiä ja tarvitsevan Jeesuksen veren suojaa.
Keitä termi KANSA silloin tarkitti: Jeesus kun käski kastaa KAIKKI KANSAT opetuslapsikseen ja sitten kasteessa synneistä puhdistettuun sydämeen aletaan opetus ja siunaukset.
Joel 2:16
"Kootkaa KANSA pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa."
Kaikki imeväisitä lapsista vanhuksiin asti kuuluivat Jumalan seurakuntaan.
- Anonyymi
Jeesuksen luo tuotiin imeväisiä lapsia, että hän"koskisi" heihin. Jeesus armahti lapsia ja antoi heille uskonlahjan eli uskonhengen eli oman Henkensä maan päällä . Siihen aikaan mitään Kristillistä kastetta ei vielä ollut, mutta Jeesuksella oli valta maan päällä ollessaan antaa synnnit anteeksi ja lahjoittaa omaa Henkeänsä siitä merkiksi ilman kastettakin. (syntinen nainen, halvaantuntunut mies, lapset, ristinryöväri)
Nyt Jeesus on taivaassa ja Jeesuksen pelastava ja armahtava Jeesuksen Hengen kosketus lapselle tapahtuu kristillisessä kasteessa. Silloin te saattae Pyhän Hengen lahjan, kun kaste tapahtuu. Miehet ja miesten lapset mainitaan heti kastetun ja saivat Pyhän Hengen eli Jumalan valtakunnan sisällisesti asumaan
Jumalan valtakunta on sisällisesti ihmisessä, sanoo Jeesus.
Jeesus ja lapset
Siinä yhteydessä Jeesus sanoo, että juuri sellainen kaikista pienin lapsi (infant=imeväinen lapsi) on kaikkein paras ottamaan vastaan Jumalan valtakunnan.
Jumalan valtakunta tarkoittaa Pyhän Hengen vastaaanottamista kristillisessä kasteessa, johon pieni lapsi "infant" on kaikista paras Jeesuksen mukaan.
Jumalan valtakunta ei tule näkyvällä tavalla, vaan on sisällisesti ihmisessä.
Se tarkoittaa Pyhän Hengen vastaanottamista kristittyjen kasteessa.
Helluntailaisten kaste on valitettavasti pelkkää vettä vaikka sillä lahkokasteessa lapsia alettaisiin kastaa niin eihän siinä mitään Pyhää Henkeä lapseen tule,
kun lahkolaisten uudestikasteet eivät ole mitään oikeita kasteita ollenkaan,
vaan ihan jotain muuta lahkoon liittymistä tarkoittavia rituaaleja, kuten he sen itsekin myöntävät.
Jeesus sanoo asian näin Nikodemukselle, joka tuli Jeesuksen kasteen jälkeen yöllä kyselemään kasteasiata mitä se tarkoittaa, Nikodemus ei kuitenkaan ymmärtänyt mitä Jeesus hänelle puhui.
" Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan." - Anonyymi
Helluntailaisuuden keksinyt Parhamihan sen syytteen sodomiasta sai, joten en veisi lastani sellaiseen lahkoon ollenkaan sellaisien miesten syliin niitä "siunauksia" saamaan.
- Anonyymi
Parhamista on levitetty täällä tahallaan väärää tietoa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Fox_Parham
Finally, the District Attorney decided to drop the case. Parham and his supporters insisted that the charges had been false, and were part of an attempt by Wilbur Voliva to frame him.[23] Parham had previously stopped preaching at Voliva's Zion City church in order to set up his Apostolic Faith Movement. However, Parham's opponents used the episode to discredit both Parham and his religious movement.
Käännös:
Lopulta käräjäoikeus päätti luopua tapauksesta. Parham ja hänen kannattajansa väittivät, että syytteet olivat vääriä, ja ne olivat osa Wilbur Volivan yritystä vangita hänet. [23] Parham oli aiemmin lopettanut saarnaamisen Volivan Siion Cityn kirkossa perustaakseen apostolisen uskonnon. Parhamin vastustajat käyttivät kuitenkin jaksoa häpäistäkseen Parhamin ja hänen uskonnollisen liikkeensä.
- Anonyymi
Jeesus antoi evankelioimiskäskyn ennen kastekäskyä mutta evankelioimiskäskyä luterilaiset tai katoliset eivät tottele. Siksi heidän innokkuutensa totella kastekäskyä näyttäytyy pelkkänä teeskentelynä.
- Anonyymi
Olen siunannut edesmenneet koirani viimeiseen lepoon !
Per-kel - Anonyymi
JEESUKSEN ITSENSÄ ANTAMA KASTEKÄSKY ON TARKOITUS TOTELLA JA TOTEUTTAA. MATTEUS 28:18-20.
Ylipäällikön viimeiset sanat maanpäällä ennen taivaaseen nousua Galilean vuorella.
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen TEIDÄN kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Raamattu mainitsee yhtä lailla lapsien kuin kaikkien muidenkin ikäisten kastamisen. Jeesuksen kastekäsky: Kaikki kansat. Ketään unohtamatta. Kaikki kun ovat Jumalan edessä syntisiä ja tarvitsevan Jeesuksen veren suojaa.
Keitä termi KANSA silloin tarkitti: Jeesus kun käski KASTAA KAIKKI KANSAT opetuslapsikseen ja sitten kasteessa synneistä puhdistettuun sydämeen aletaan opetus ja siunaukset.
Joel 2:16
"Kootkaa KANSA pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa."
Kaikki imeväisitä lapsista vanhuksiin asti kuuluivat Jumalan seurakuntaan.
----
Jeesuksen kastekäsky ei siitä muuksi muuta. Ei vaikka Parhamin laulukirjassa muuta sepiteltäisiin ja muuta puhuttaisiin.- Anonyymi
Vanhassa testamentissa vanhan liiton aikaan tilanne oli erilainen kuin nyt pakanoiden aikana.
Jeesus antoi evankelioimiskäskyn ennen kastekäskyä mutta evankelioimiskäskyä luterilaiset tai katoliset eivät tottele. Siksi heidän innokkuutensa totella kastekäskyä näyttäytyy pelkkänä teeskentelynä.
- Anonyymi
Mitä sä täällä vaahtoat? Mene tonne baareihin ja pubeihin missä lapsikastetit ryypppää ja huoraa ja opeta näitä lapsikasteessa pelastettuja, etteivät huorintekijät, juomarit ja muut vääryydentekijät voi periä Jumalan valtakuntaa. On se kumma kun latelet Raamatunkohtia, mutta todellisuus näistä lapsikastekristityistä on sama kuin julki jumalattomista, hullu sanoo sydämessään ei ole Jumalaa, siellä ne rienaa ja pilkkaa ne sun kirkkosi pelastetut!
- Anonyymi
hellarit vois paremmin tutustua evankeliumiin . . .
"ei mikään mikä ihmisen ulkopuolelta menee sisäänsä, voi häntä saastuttaa, vaan se mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen"
Mark: 7: 15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674222Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D863804- 433296
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482135
- 471828
- 361770
- 301596