Missä myydään luottotiedottomalle renkaita osamaksulla?

Anonyymi

Luottotiedot mennyt ja tarttisin bemarin uudet renkaat osamaksulla.

19

1582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisit maksanu laskus etkä leikkinyt pmveellä niin saisit gummit kiesiis.

      • Anonyymi

        Kun et ymmärrä kysymystä


    • Anonyymi

      Jh renkaasta et ainakaan saa siellä pitää renkaat jo etukäteen maksaa.

    • Anonyymi

      Mikä koko?225/55/16myyn 220 euroasarja/55 euroa/kk,muitakin kokoja löytyy ja uusia ovat.

    • Anonyymi

      Talousongelmainen Kauhajoki pähkinänkuoressa: Työnteko ei kelpaa, luottotiedottomat elämän kovan koulun maisterit ajaa bemareilla ja mersuilla pillurinkiä, popittaa Petri Nygårdia ja heittää roskat ikkunasta köyhien kerättäväksi. Kelan rahoilla, velaksi osamaksulla! Kauhajoki, vireä kauppapaikka!

      • Anonyymi

        Oot siis kateellinen kun työttömillä on rahaa ajella mersuilla ja bemareilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot siis kateellinen kun työttömillä on rahaa ajella mersuilla ja bemareilla.

        Ei se nyt aivan oikein oo ettei ittellä työssäkäyvänä ole haaskata rahaa moiseen ja kattoon syljeskelijöillä on. t. toinen työssä käyvä kateellinen.


      • Anonyymi

        Miksi porukka muuttaa pois kauhajoelta töiden perässä jos sielä on töitä?


      • Anonyymi

        Mulle on ainakin ihan sama käykö mies töissä vai ei kunhan vaan pärjää rahallisesti.


    • Anonyymi

      Pitää olla kahisevaa cäshiä #LOTs OF DOLLARSSS$$$$$$#

      • Anonyymi

        Harva nuori "rikas" käyttää enää käteistä. Muovikortteja tai älypuhelimia vaan vilautellaan. No mutta mitäs sitten tehdään kun tulee sähkökatko, kyberhyökkäys, tai edunvalvoja sulkoo tilin? :D


    • Anonyymi

      Kaikki on Suomessa P. A ei oo rahaa niin ei oo sota riehuu ja kurjuus lisääntyy

    • Anonyymi

      Tulee talvi voi syödä pellolle jäätyneitä perunoita. Muuta ei oo kohta köyhällä syödä. Ai nii ja sieniä jota syksyllä säilöin 1000 euroo eläkettä kuussa siitä verot pois. Ei sillä juhlita hengissä just pysyy

      • Anonyymi

        yleistä tällä saitilla kun yrität kysyä jotakin asiallisesti saat vittuilua ja tosi typeriä vastauksia. aloittajalle sanoisin että rohkeesti pienempiin gummiliikkeisiin,tai korjaamoihin jokka myy gummeja...ketjut ei myy pätkällä. kerro tilantees ja esitä maksuarvio ja sano ookko töis ja missä asut ym..kyllä se sieltä irtoo


    • Anonyymi

      Mylliskirkkolainen myy Ikaalisissa
      Kyröskosken lähellä Kilvakkalassa kaikkia kokoja
      Sisuskummit kaupanpäälle

    • Anonyymi

      Bemaripojille ei myydä renkaita paitsi jos pappa betalar.

    • Anonyymi

      Myy aloittaja autos mannelle.

    • Anonyymi

      Hai sie hyvä veli, Et sie oo aatellu mennä töihin vai kelan toimeen- ja asumistuen turvinko elelet. Eläkkeelle et vielä alle kolmekymppisenä pääse.

      • Anonyymi

        Mä teen pimeitä töitä ja nostan tukiaisia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe