Koko maapallo yms. ovat tekopyhinä huolissaan tartunnoista. Siis mistä itse asiassa? Se 'korona/covid19-virus' on NSA:n valvontajärjestelmää vastaan tehty kyberisku, eli ns. troijalainen, tylsä matopeli, kun tiesivät, että Snowdenin paljastamassa järjestelmässä, jossa kansalaisia valvotaan 24/7, oli haavoittuvuus, ns. takaportti, jota terroristit käyttivät hyväksensä tarkoituksenaan koko maan infrastruktuurin - ja järjestelmän tuhoaminen. Suomessa on myös ko. järjestelmä käytössä, se pyörii Windows-käyttöjärjestelmässä, mm.
jenkkiperäisessä, isäntämaasopimusta kumartavassa Kanta-palvelussa.
Totuus koronasta/covid19
Anonyymi
3
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä varoitin jo v. 2019 Twitterissä, jonka perusteella Trump julisti kansallisen hätätilan.
- Anonyymi
Niin, irakilaiset kaiken takana, valitettavasti. Kun se on niin tärkeetä, että mä oon hullu, kun en kestä totuutta, että ne on itse.
- Anonyymi
Ai toi venäläisten kehittämä virus 70 luvulta mutta miks nyt päässy karkuun ja muka kiinasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 988606
- 926605
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636429Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345151Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634197- 553461
- 503335
- 513042
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876