Meidän kuuluu rakastaa toisiamme, ei riidellä eikä haukkua toisiamme.
Huolesta ja välittämisestä käsin varoitan piikistä, ottakaa siitä monipuolisesti selvää.
Minä olen ottanut selvää ja päätöksenteko oli hyvin helppoa, ehdoton ei.
Terveysriskit ovat vain yksi osa ongelmaa, uskon että tämä on ainakin liitännäinen tai edeltäjä pedon merkille.
Vaikka olisimme eri mieltä, olkaamme silti yhtä uskonveljinä ja sisarina.
Herran siunausta!
Rakkaat sisaret ja veljet
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
Ei riidellä tarvitse.
Vapaasti saa valita totteleeko Jumalaa vai valehtelevaa petoa jonka vallassa yhteiskunta nyt on jo kokonaan.
1. Joh. 2:15
Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä. - Anonyymi
Meidän opetuksemme:
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/helluntaikirkko-pitää-koronarokotusten-vastustamista-raamattuun-vetoamalla-vastuuttomana-ja-vaarallisena#b73e7eee - Anonyymi
Linkeistä löytyi riittävä opetus ottaa rokote.
- Anonyymi
Henki sanoo, että valehtelet jatkuvasti ja pakonomaisesti ihan kaikesta.
Tuskin valehtelet samaa kotona. Lapset paljastaisivat sinut.- Anonyymi
Aloittajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle.
Siis mikä oli aloittajalle? Tuo valehteluko? Minä kyllä valvon itseäni ja pyrin olemaan valehtelematta mistään.
Jos lipsahtaa valheen puolelle teen parannusta, rukoilen anteeksiantoa Herralta ja pyrin oikaisemaan mitä sanoin. Herra on antanut aika aran omatunnon ja siitä olen kiitollinen.
Kristinuskon mukaan jos omaa herkän tunnon ja kokee synniksi vaikka lihansyönnin (tai rokotuksen) niin silloin se on hänelle synniksi.
Emme saisi alkaa paulaksi veljillemme rokoteasiassakaan, Paavalikin sanoi että hän on syömättä lihaa jos se houkuttaa veljeä toimimaan vakaumustaan vastaan.
Minulle piikki olisi synti ainakin, pelkäisin myös olevani pelastuksen ulottumattomissa joskin toivon että asia ei ole niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452821- 2312137
- 481990
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2031923Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261700Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1431531Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811443- 1221168
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3121030Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve271028