Rukousaiheet 23.8.

Anonyymi

Vastaanotan rukousaiheita 23.8. Niihin ei saa liittyä viina, työpakoisuus, avioerot. Jo V. Vennamo sanoi, että ihmisellä pitää olla ryhtiä. Mainitut asiat meidän tulee hoitaa itse. Jo paljon Herran kirkkautta kokenut riviuskova.

3

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rukoilkaa lastenlastemme puolesta.

    • En saa unta sillä poikani Pekko on saanut sairaskohtauksen. Tarkkaa tietoa ei vielä ole mutta hänet on viety ambulanssilla sairaalahoitoon. Rukoilen itsekin kovasti, mutta kaikki apu olisi tarpeen. Kiitos!

    • Anonyymi

      Muista minua!

      Luuk. 5:18
      Ja katso, muutamat miehet kantoivat vuoteella miestä, joka oli halvattu; ja he koettivat viedä hänet sisään ja asettaa Jeesuksen eteen.

      Mark. 2:3
      Ja he tulivat tuoden hänen tykönsä halvattua, jota kantamassa oli neljä miestä.

      Joten hyvä on, että teette kuten Paavali itselleen pyysi:
      Muistkaa ja rukoilkaa minunkin puolestani!

      Luuk. 5:24
      Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi," -hän sanoi halvatulle-"minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."

      Kun sitten saan kohdata Herran ja Herra siunaa minua, tulee tapahtumaa:
      Otan vuoteeni, eli teen mitä Herra tahtoo ja on määränyt sekä:
      sitten, minä ja te pääsemme KOTIIN!

      älä ole kateellinen, tämä ei ole kivaa eikä mukavaa, mutta tarpeellista!

      Nyt muistutan teitä:
      Yhteinen Rukous voi paljon, kuinka suuri ja ihmeelinen on tämä mahdollisuus!

      Matt. 18:
      19 Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.

      Nyt itselläni ei ole, edes yhtä ystävää saati neljää, eikä ole Seurakunta yhteyttä, sillä ne ovat kuin käämeen pesiä! ei ole yhden yhtä!

      Kuintenkin Herra on joka päivä apuni ja linnani.

      Joten, jos sinulla on ystävä, tahi olet jossain miesten tahi naisten omassa, kotikokouksessa, niin tehkää sopimus, puolestani, keskenänne, niin että kannatte minua Herran eteen kuin halvatun!

      Silloin tapahtuu kuten Herra sanooa ja lupasi:
      "että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa."!
      Minun Isäni ja teidän!
      Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, Jumala joka on Kiivas MUTTA samalla pitkämielinen niille jotka anovat armoa ja apua!

      Jumala on Meidän apumme.
      nyt auttakaa minua !
      Totisesti, totisesti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3504
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      228
      2142
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1682
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1557
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      289
      1289
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe