Suomella menee hyvin!

Melkein joka viikko tulee uusia hyviä Suomea koskevia uutisia.
Tänä aamuna silmiini osui tieto, että Suonessa on 65 000 työtöntä vähemmän, kuin vuosi sitten.
Ei uskoisi, kun kuuntelee perusteettoman marinan määrää.
Hyvä, hallitus!

13

167

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähtötilanne vuosi sitten oli sellainen että nyt pitäisi olla vähintään 160000 työtöntä vähemmän kun vuosi sitten ennenkuin alkaa kehumaan nykyhallitusta.

• Anonyymi

Työllisyys ei saa olla mikään itseisarvo. Tulevaisuudessa siirrytään asteittin järjestelmään, jossa tosiasiallinen kotitalouden rahoitus tulee sosiaalisista tulonsiirroista ja palkkatyö ja sen verutus ovat vain yhteiskunnalliseen toimintaan osallistumista.

Jo nyt 3/4 kotitalouksista saa sosiaalisia tulonsiirtoja. Kun loppu 1/4 saadaan järjestelmän piiriin, Suomessa oĺlaan jo lähellä tätä yhteiskuntaideaalia.

Tietysti myös omistus pitää tasata,
      Näitä kaikkia ei kuitenkaan saada toteutettua vielä tällä vaalikaudella.

• Anonyymi

Huvittavan yksinkertaisen kirjoitus. Vuosi sitten oli tiukat koronarajoitukset, ravintolat ja muut kiinni ja muutenkin kaikki seis. Poikkeustilanne. Siksi työttömiä oli silloin niin paljon. Nyt on rajoituksia höllennetty, ihmiset menneet töihin ja jopa työvoimapulaa.

• Anonyymi

niin ja uusia suomalaisia tulee ja töitä on kaikille.

eivät ole elättejä hyvä niin.

• Anonyymi

pitkäaikais työttömyys on lisääntynyt koko punahallituksen ajan

• Anonyymi

Suomella ja suomalaisilla keskimäärin menee koko ajan paremmin, paitsi tietenkin persut, joilla on aina kaikki päin persettä.

• Anonyymi

Huutakaa hyvistä uutisista kovempaa, jotta Marin ja Tuppurainen saavat taas aiheen lahjoittaa miljardeja välimerenmaihin.

• Anonyymi

Suomi on rikas maa.
      Kotitaloudet vain ovat EU:n köyhimpien joukossa.

• Anonyymi

Niin 16-vuotisen porvarijohtoisten hallitusten "kikytyskauden" seurauksena, nyt tilanne laitetaan kuntoon Marinin 1 ja 2hallitusten aikana.

• Anonyymi

Sitä minä vaan, että missä se Antti Rinteen takaama vappusatanen?
      Siis kokonnainen satanen nettona.

• Anonyymi

Nyt on nousukausi ja velkaa otetaan niin paljon kuin saadaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1424
    2. 114
      1373
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      198
      929
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      327
      875
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      231
      809
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      723
    7. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      233
      687
    8. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      671
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      630
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      591
    Aihe