Pyhä Henki: Jeesuksen käskyt ovat tänäänkin voimassa! (A)

Anonyymi

Pyhä Henki: Jeesuksen käskyt ovat tänäänkin voimassa! (A)


Jumalan Pyhä Henki johtaa kuuliaisuuteen ja Sanan tottelemiseen!
-------------------------------------------------------------------------

Jokainen (uskova) jolla on Jumalan antama Pyhän Hengen lahja, voidaan tunnistaa siitä, että hän KUNNIOITTAA, arvostaa, rakastaa ja tottelee Jeesuksen opetuksia ja käskyjä! ( Joh 14:15-24)
• ”Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.”
• ”Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”


”Taivas ja maa katoavat” Jeesuksen sanoista ei katoa mitään!
-----------------------------------------

• ”Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.” ( Matt 24:35)

• »Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.”

• ”Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. ” ( Matt 5:17-18)


”Opettakaa kaikki mitä minä olen käskenyt pitää!” (Matteus 28: 18-20)
--------------------------------------------------------------

• ”Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen”

• ”Ja opettamalla heitä PITÄMÄÄN KAIKKI, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."


Jeesuksen käskyt ja opetukset ovat voimassa nytkin!
------------------------------------------------------


Mistä me sen tiedämme? Jeesuksen omista sanoista: ”ENNEMMIN taivas ja maa katovat”. Kun taivas ja maa eivä ole ”kadonneet” niin Jeesuksen sanat, käskyt ja opetukset ovat voimassa! Amen. Jeesuksen sanat ovat ja pysyvät voimassa!


Jeesuksen käskyjen ja Raamatun opetusten romuttajat!

Kuten jo alkukristillisellä ajalla oli
• valheopettajia ( 2 Piet 2:1)
• vääriä kristuksia
• harhaopettajia
• eksyttäjiä
• ”antikristuksiankin! ( 1 joh 2:18)
• pahuuden voimissa toimivia
• Jumalan pojan, Jeesuksen Kristuksen vihaajia
• valon vihaajia (Job 24:13)
• pimeyden lähettejä, Kristuksen nimessä harhauttavia. .

Niin myös tänä lopunaikana nämä eksyttäjät ovat äärimmäisen julkeita ja julmiakin? Heidän paha himonsa on ja olisi:
• Ettei KUKAAN uskoisi Jeesuksen opetuksia!
• Ettei kukaan kiittäisi Jeesuksen ristin työstä!
• Ettei kukaan uskoisi Jeesuksen Pyhän sovintoveren lunastusvoimaan!

Sellaiset "sudet" osoittavat itse itsensä, että ovat paholaisen agentteja!


Eräs tällainen ”ValeKristus”on täynnä vihollisuutta kaikkia ja kaikkia vastaan! Siis myös Jumalaa, Jeesusta, apostoleja, Raamatun Sanaa vastaan! Näin:
• 18.08.2021 17:22 ”Kahdeksan vuotiaana m inä aloin vihata Jumalaa, ja vihasin häntä 40 vuotta vuotta.”

Kun ihmiseen on pinttynyt 40 vuotta vihaamisen myrkky, eikä hän ole siitä parannusta tehnyt eikä tunnustanut syntiään ( jotta puhdistuisi, vapautuisi!) niin lopputulos on KAUHEA pimeys!

Pimeys on NIIN SUURI, että kaikki totiset uskovat kauhistuvat sitä!


Jeesuksen käskyjen ja opetusten pilkkaaminen!

---------------------------------------------------------


Tämä eksyttäjä on julkisesti kirjoittanut näin:

TeuvoSuni 26.04.2021 19:23

• ”Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.”

Tuollainen ylimielinen teksti kertoo, millainen tyyppi on asialla? Täynnä pimeää ylpeyttä. On jopa naurettavaa kirjoittaakin,
• ”ettei (Jeesus) minulle tuota käskyä antanut.”

Ei Jeesus kulje jossakin Suomen periferiassa, yli 2000 vuotta kuolemansa ja ylösnousemisensa perästä, antamassa Uusia Käskyjä (?) Ei!
Hän ei ole lähelläkään sellaista, joka ylpeässä sokeudessa huseeraa, synteihinsä sidottu harhaopettaja!

On siis 100% naurettava ajatuskin, sairas kuin mikä, että Jeesus jakelisi "uusia käskyjä" taikka peruuttaisi käskyjään!!

Jeesus puhui sanansa ja käskynsä. Ne koskevat kaikkia yhdenvertaisesti. Joku Eksynyt Suni ei ole erikoistapaus. Jeesus käski totella Sanaansa. Ota tai jätä. Tottele taikka ole kapinallinen. Mutta muista? Vastuu odottaa...

Tämän eksyttäjän harhat ovat äärimmäisen törkeää, iljettävää.

Hänen harhaoppinsa perustuu siis Jeesuksen Sanojen, Käskyjen ja siis Raamatun Sanan mitätömiseen! Saa-tanallista kavaluutta tässä harhaopissa on se, että eksyttäjä ”kehuu” Raamattua lukeensa. Ja Siteraa aina samoja (valikoimiaan) Raamatun sanoja. Koettaa näytellä.

• ”Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani.” ( Joh 14:24)



Miten sitten käy sellaisen, joka (joskus) on jopa Raamattua lukenut, mutta sitten aliarvioi ja hylkää Jeesuksen opetukset? Siitä toisessa Aloituksessa.

56

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On hyvä että on selkeä linja!
      Jeesuksen opetukset kuuluvat jokaiselle, joka taivaaseen pyrkii.
      Uskottomuus johtaa kadotukseen, koska Jumala toimii
      SANANSA perusteella!

      • Anonyymi

        Kyllä!


      • Anonyymi

        Ahdas portti ei suinkaan tarkoita näitä asioita:

        - Jeesuksen sovitustyön herjaamista ja Jeesuksen veren rienaamista ”Saatanan vereksi”
        - ehtoollisen pilkkaamista
        - seurakunnan pilkkaamista
        - Jeesuksen opetusten mitätöimistä
        - Jeesukseen uskovien herjaamista
        - Raamatun Uuden Testamentin suuren osan herjaamista valheeksi ( jopa ”Saatanan valheeksi” )
        - apostolien rienaamista

        Näihin kaikkiin Teuvo on syyllistynyt moneen, moneen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä!

        Sillä hän on meidän Jumalamme, ja me olemme kansa, jota hän paimentaa, lauma, jota hänen kätensä kaitsee. Jospa te tänä päivänä kuulisitte hänen äänensä:


      • Anonyymi

        ” En minä ikinä unhota sinun asetuksiasi, sillä niillä sinä minua virvoitat.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” En minä ikinä unhota sinun asetuksiasi, sillä niillä sinä minua virvoitat.”

        ” Mutta sinuun, Herra, Herra, minun silmäni katsovat, sinuun minä turvaan. Älä hylkää minun sieluani.”


      • Anonyymi

        ” Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä hän on meidän Jumalamme, ja me olemme kansa, jota hän paimentaa, lauma, jota hänen kätensä kaitsee. Jospa te tänä päivänä kuulisitte hänen äänensä:

        ” Sillä sinä olet minun kallioni ja linnani, ja nimesi tähden sinä minua johdat ja talutat.”


      • Anonyymi

        ” Kun meillä siis on suuri ylimmäinen pappi, läpi taivasten kulkenut, Jeesus, Jumalan Poika, niin pitäkäämme kiinni tunnustuksesta.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä!

        ” Ylistäkää minun kanssani Herraa, kiittäkäämme yhdessä hänen nimeänsä.”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä hän on meidän Jumalamme, ja me olemme kansa, jota hän paimentaa, lauma, jota hänen kätensä kaitsee. Jospa te tänä päivänä kuulisitte hänen äänensä:

        On ihanaa olla Jeesuksen ”lammas”. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä hän on meidän Jumalamme, ja me olemme kansa, jota hän paimentaa, lauma, jota hänen kätensä kaitsee. Jospa te tänä päivänä kuulisitte hänen äänensä:

        ” Iloitkoot ja riemuitkoot ne, jotka suovat minulle minun oikeuteni, ja sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Herra, joka tahtoo palvelijansa parasta."”


      • Anonyymi

        Selvät sävelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mutta sinuun, Herra, Herra, minun silmäni katsovat, sinuun minä turvaan. Älä hylkää minun sieluani.”

        Jeesus ei hylkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mutta sinuun, Herra, Herra, minun silmäni katsovat, sinuun minä turvaan. Älä hylkää minun sieluani.”

        ” Nyt tahdon käydä vastaan
        maailman auttajaa,
        vaan kuinka voisin tietä
        hänelle valmistaa?
        Oi Jeesus Kristus, itse
        valaise minutkin,
        niin että tullessasi
        valmiina olisin.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” En minä ikinä unhota sinun asetuksiasi, sillä niillä sinä minua virvoitat.”

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä!

        Kyllä jämpti on niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Ylistäkää minun kanssani Herraa, kiittäkäämme yhdessä hänen nimeänsä.”
        Aamen!

        Ylistys Jeesukselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen kiitos Jeesus!

        ” Ristin armoon turvatkaamme,
        jokainen on kelvoton.
        Uuden voiman siitä saamme
        työhön, joka Herran on.
        Sytyttäen Hengen liekin
        Jeesus meitä johdattaa.
        Mihin tehtäviin hän viekin,
        ne hän meille valmistaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä!

        Valkeus kirkas päällä synkän maan,
        nyt johdata!
        Tietä en itse tunne ollenkaan.
        Nyt johdata!
        Matkaani ohjaa! Kauas näe en,
        vain askelen, vaan ottaa tahdon sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mutta sinuun, Herra, Herra, minun silmäni katsovat, sinuun minä turvaan. Älä hylkää minun sieluani.”

        Jumalaan kannattaa turvautua aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihanaa olla Jeesuksen ”lammas”. 😁

        Kyllä! Meillä on pätevä Paimen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Iloitkoot ja riemuitkoot ne, jotka suovat minulle minun oikeuteni, ja sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Herra, joka tahtoo palvelijansa parasta."”

        Jeesus on totisesti ylistettävä iankaikkisesti!


    • Anonyymi

      Muutama vuosi ennen Kun en tästä miehestä mitään tiennyt, oli paikallislehdessä kuva ja kirjoitus Hartaanselällä asuvasta nuoresta miehestä, jolla pirtin lattia oli täynnä kymmeniä kissoja pentuineen.

      Kun ystävyytemme alkoi, hän kertoi, että ne pääsivät lisääntymään, kun hän ei pystynyt niitä tappamaan.

      Kun hän ne sitten naapurin isännällä tapatti, tuli hänellekin aivopieru, kun siitä lähtien jatkuvasti kymmenet lentävät mustat kissat pyörivät hänen ympärillään.

      • Anonyymi

        Siinäpä sitä Teuvon ”suurta viisautta”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sitä Teuvon ”suurta viisautta”.

        Ei kai se siinä sen suurempaa viisautta tarvita, jos kertoo mitä paikallisessa lehdessä aikoinaan tästä hänen ystävästään, ja harrastuksestaan uutisoitiin.


    • Anonyymi

      Pyhä Henki pitää huolen siitä, ettei valeprofeetta pääse eksyttämään ketään.

      • Anonyymi

        Yö synkkä peitti silmäni,
        vaan tulit, Jeesukseni.
        Kirkastit yöni päiväksi
        ja nousit valokseni.
        Oi aurinkoni, iloni,
        lämmitä jälleen mieleni
        armosi säteilyllä.


    • Anonyymi

      Niin. Pyhä Henki - Toinen Puolustaja (jonka Jeesus lupasi)
      ohjaa kuuliaisia uskovia Raamatun Sanan kalliolle!

      • Anonyymi

        Sannan kulliolle
        "uuuh! "


    • Anonyymi

      ”Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.”

      • Anonyymi

        Jeesus on armollinen!


    • Anonyymi

      ” Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,”

    • Anonyymi

      ” Mutta me, me kiitämme Herraa, nyt ja iankaikkisesti. Halleluja!”

    • Anonyymi

      ” Sinä olet hyvä, ja hyvin sinä teet; opeta minulle käskysi.”

      • Anonyymi

        Ei aivan. Perustele väitteesi, älä roskapostita.


    • Anonyymi

      Aivan. Jeesuksen käskyt pysyvät.

    • Anonyymi

      Jeesuksen käskyt on aina ollut olemassa, ne ilmoitettiin Moosekselle vasta myöhemmin. Ne on tullu iankaikkisuudesta ja menee iankaikkisuuteen.
      Iankaikkisuus on kuvakulma mistää Raamattua luetaan, silloin Jumalan teot nousee kunniaan, ei ihmisen.
      Jumalan ja ihmisen välissä on ontologinen kuilu, Luoja ja luotu.
      Rauha on vain Jeesuksessa.

    • Anonyymi

      Maassa maan tavalla. Mielikuvitusystävä ei meitä komenna. Eikä poissapysyvänä oikeustoimikelvottomana voisikaan.
      Case closed.

      • Anonyymi

        Joo, samaa mieltä. Aku ankka ei meitä komenna.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jesuksen käskyt, 1 Joh. 3:23,24 ovat Mooseksen käskyjä selvemmät.

      • Anonyymi

        Jeesus on Moosesta suurempi . Ne hukkui vedenpaisumukseen sitten osa SODOMAAN niinive tuhottiin lopulta temppelit tuhottiin väkivallan ahneuden tähden. HABAKUK 2 :5-6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on Moosesta suurempi . Ne hukkui vedenpaisumukseen sitten osa SODOMAAN niinive tuhottiin lopulta temppelit tuhottiin väkivallan ahneuden tähden. HABAKUK 2 :5-6

        Jeesus muistaakseni naulattiin tolppaan, että oli kuinka suuri hyvänsä, niin huonosti kävi.


    • Anonyymi

      ” Kuka meistä sinua,
      Herra, muistaa kiittää?
      Lahjojasi kalliita
      kädestäsi riittää.
      Olet terveen ruumiimme
      armossasi luonut,
      olet kaikki tarpeemme
      laupiaasti suonut.”

    • Anonyymi

      Kyllä!

      Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

    • Anonyymi

      Aivan. Vihan vallassa tämä samainen mies edelleen kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Leo Tolstoi on kirjoittanut hyvän tiivistelmän jeesuksen "käskystä"
      Minusta ne ovat pikemminkin neuvoja ja ohjeita, joita kannattaa ainakin kuunnella

      • Anonyymi

        Tolstoi ei ole Jeesus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolstoi ei ole Jeesus .

        Jeesus ei ole jeesus. Oikea Jeesus kuoli eikä se mihinkään noussut. Teitä on petetty.


    • Anonyymi

      Se on niin ja aamen!

    • Anonyymi

      Niin on ja niin on oleva!

    • Anonyymi

      Ihminen ei kykene mitätöimään Jeesuksen käskyjä.

      • Anonyymi

        Juuri mitätöitiin.


    • Anonyymi

      Teuvo !

      Mitä ajattelet tästä jakeesta : matt 5:44 : "Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, "

      Oletko tehnyt tämän Jeesuksen käskyn mukaan ?>>

      Ja Teuvo vastasi näin:

      <<TeuvoSuni
      26.04.2021 19:23
      UUSI

      Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>

    • Anonyymi

      Naurettavia satuja.

    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1987
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1386
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1135
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      63
      1053
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1016
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      84
      966
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      83
      827
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      749
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      744
    Aihe