Miksi en voi kuulua mihinkään?

Miksi en voi kuulua mihinkään?

Olen yrittänyt olla mukana jäsenenä eri seurakunnissa ja poliittisissa puolueissa, mutta olen aina joutunut eri syistä niiden ulkopuolelle. Olen joko eronnut, kun minua on estetty toimimasta tai minua ei ole otettu mukaan alunperinkään. Omiakin yrityksiä on ollut, mutta ilman menestystä.

Olen tullut vihdoinkin siihen loppupäätelmään, että minun ei itse asiassa tule kuulua mihinkään ihmisten yhteisöihin. Minun tulee olla yksinäinen susi.

Miksi moinen johtopäätös?

Siksi, että koen, että minun on profeettana parempi olla yksin, riippumaton (Paavalikin oli) ja kaiken ulkopuolella, jotta voisin nuhdella mitä tahansa seurakuntia, puolueita ja järjestöjä niissä toimivien ihmisten synneistä ja pahoista teoista, jos Jumala käskee minua niin tekemään.

Jos olisin mukana jossain tällaisessa yhteisössä, niin tällainen Jumalan tuomion esiintuominen voisi olla vaikeampaa. Tai jos kuitenkin julistaisin sen mitä Herra kehottaa minua sanomaan, niin saisin potkut alta aikayksikön, joten on parempi, että en kuulu mihinkään.

Olen erämaan huutava ääni, jota kukaan ei voi määrätä, paitsi Jumala.

23

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kaikki profetiat on ilmestyskirjassa.

• Anonyymi

Sinun "toimintaasi estäneillä" on todennäköisesti ollut sinua paljon enemmän hengellistä ymmärrystä ja arvostelukykyä. Toimintasi ei ole Jumalan vaikuttamaa vaan omaa harhaista itsekorotustasi.

• Anonyymi

Jo vuosikymmeniä sitten kuulin sinusta viestejä yhteistyökyvyttömästä ja itseään korostavasta henkilöstä. Paavali ja presidenttiviestisi kertovat, ettei tuo jälkimmäinen ole ainakaan helpottanut. Näihin kun lisää salaliittointosi, ei ole ihme, ettei ainakaan seurakunnissa ole intoa yhteistyöhön kanssasi.

• Anonyymi

Nimenomaan juuri noin!
        Piho on paitsi narsisti, myös psykopaatti minkä merkkinä on nähtävillä tämä kaikki:

Vahvalta vaikuttava omanarvontunto.

Patologinen valehtelu

Petkuttaminen ja manipulointi

Lipevyys ja pinnallinen viehätysvoima

Katumuksen ja syyllisyydentunteen puuttuminen

Realististen pitkän tähtäimen päämäärien puuttuminen

.Vastuuttomuus

Kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä

Olen varma ettei Piho ole milloinkaan tutkinut itseään rehellisesti ja tunnustanut tuon kaiken löytyvän itsestään. Muutenhan käyttäytyminen ei olisi sitä mitä se on ollut ja on edelleenkin. Sen sijaan sairaalloiset kuvitelmat omasta itsestään, kuin myös houre olemisesta jumalallisena profeettana sekä kansanjohtajana näyttävät kiertävän pakkotoistona siinä missä päänsisäiset äänet mukamas Jumalan puheena.
        On toki ymmärrettävää ettei Piho itse voi sairaudelleen mitään eikä sitä myöskään ymmärrä, puhumattakaan että olisi halukas myöntämään olevansa muuta kuin henkisesti ja hengellisesti täydellisen terve.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan juuri noin!
        Piho on paitsi narsisti, myös psykopaatti minkä merkkinä on nähtävillä tämä kaikki:

Vahvalta vaikuttava omanarvontunto.

Patologinen valehtelu

Petkuttaminen ja manipulointi

Lipevyys ja pinnallinen viehätysvoima

Katumuksen ja syyllisyydentunteen puuttuminen

Realististen pitkän tähtäimen päämäärien puuttuminen

.Vastuuttomuus

Kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä

Olen varma ettei Piho ole milloinkaan tutkinut itseään rehellisesti ja tunnustanut tuon kaiken löytyvän itsestään. Muutenhan käyttäytyminen ei olisi sitä mitä se on ollut ja on edelleenkin. Sen sijaan sairaalloiset kuvitelmat omasta itsestään, kuin myös houre olemisesta jumalallisena profeettana sekä kansanjohtajana näyttävät kiertävän pakkotoistona siinä missä päänsisäiset äänet mukamas Jumalan puheena.
        On toki ymmärrettävää ettei Piho itse voi sairaudelleen mitään eikä sitä myöskään ymmärrä, puhumattakaan että olisi halukas myöntämään olevansa muuta kuin henkisesti ja hengellisesti täydellisen terve.

" puhumattakaan että olisi halukas myöntämään olevansa muuta kuin henkisesti ja hengellisesti täydellisen terve."

Ja enemmän kuin kaikki muut yhteensä!

• Anonyymi

Olet Jumalan koulussa mutta kun keulit jatkuvasti opettajan asemaan, niin jäät luokalle monta kertaa. Malta!

• Anonyymi

Sittenhän meitä on 2.

• Anonyymi

Eli oliko tämä nyt epäsuora tunnustus että valehtelet kun ennustit olevasi joku päivä suomen presidentti?

Ja koskaan se Trumpin pitkään voittaa...

Niinpä, et sinä ole mikään profeetta vaan vain valehtelija.

• Anonyymi

QAnon jengiin olet kuitenkin näköjään hyvin solahtanut ja sen oppeja levittänyt

• Anonyymi

Montakos kertaa oletkaan yrittänyt omaa puoluetta ja omaa seurakuntaa perustaa? Mikseivät ne onnistuneet? Pitäisikö ymmärtää vetää jotain johtopäätöksiä?

• Anonyymi

Syy on joko siinä, että Jouko Piholla on kaikki neron heikkoudet, muttei lainkaan tämän vahvuuksia, tai sitten hän on ylivoimainen nero, kaikkien muiden ollessa väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy on joko siinä, että Jouko Piholla on kaikki neron heikkoudet, muttei lainkaan tämän vahvuuksia, tai sitten hän on ylivoimainen nero, kaikkien muiden ollessa väärässä.

No just just!
        Mikäpä muu voisi Piho olls kuin ylivoimainen nero!
        Toki silloin on helppo ymmärtää kaikkien muiden ihmiskunnassa olevan väärässä!😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on vain ihan piholla kaikesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just just!
        Mikäpä muu voisi Piho olls kuin ylivoimainen nero!
        Toki silloin on helppo ymmärtää kaikkien muiden ihmiskunnassa olevan väärässä!😜

"Ylivoimaisia neroja" on mielisairaalat pullollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ylivoimaisia neroja" on mielisairaalat pullollaan.

Asuuhan mielisairaaloissa "ylivoimaisia nerojakin" korkeampia yksilöitä.
        Tiedän ja tunnen itsekin erään miehen joka oli omasta mielestään Jeesus ja esitti lääkärillekin todisteena naulanreikien jättämät kuopat ranteissaan!
        Lääkäri lienee ollut ei-uskovainen koska passitti jumalallisen tahon mielisairaalaan, missä hän joutui sitten samaan koppiin muiden jeesuksien ja jumalien kanssa.
        On siinä ollut mahtavat taivaalliset voimat koolla!
        Kokoukseen osallistuja ei kertonut pääsivätkö he sopuun kuka heistä oli kaikkein suurin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuuhan mielisairaaloissa "ylivoimaisia nerojakin" korkeampia yksilöitä.
        Tiedän ja tunnen itsekin erään miehen joka oli omasta mielestään Jeesus ja esitti lääkärillekin todisteena naulanreikien jättämät kuopat ranteissaan!
        Lääkäri lienee ollut ei-uskovainen koska passitti jumalallisen tahon mielisairaalaan, missä hän joutui sitten samaan koppiin muiden jeesuksien ja jumalien kanssa.
        On siinä ollut mahtavat taivaalliset voimat koolla!
        Kokoukseen osallistuja ei kertonut pääsivätkö he sopuun kuka heistä oli kaikkein suurin.

Ei se talkkari tuossa Palverissa saanut tolkkua, KUKA se Suomen profeetta olisi?

Ei haittaa!

Sellaisia hömppäukkoja ei tarvita!

• Anonyymi

Hyvin on asiasi kun ei saatana huoli sinua joukkoihinsa. Tuo näet on Jumalan valtakunnassa keskeisessä roolissa. Kuka tahansa kumartaa häntä pääsee eteenpäin elämässä.
      Minulle on annettu maailman kaikki valtakunnat ja niiden loisto.
      Esim. Abortin tehnyt saa työn, kirooja, murhaaja ja varas sekä valehtelija myös.
      Kelpaat kyllä Jeesuksen omille, joita on vain vähän, mutta et kelpaa saatanalle.

• Anonyymi

Taidat olla vain yleisesti hankala ihminen. Ihminen joka elää omissa maailmoissaan eikä ymmärrä eikä tunnusta tosiasioita, on vain
      yksinkertaisesti rasittavaa ja hajottavaa seuraa . Älyäisi edes hävetä eikä pitää älämölöä.
      Get lost.

• Anonyymi

Psykopaatti on lannistumaton eikä hän osaa katua omaa käytöstään!

Tuo on tutkittu ja todistettu asia mikä sopii niin Pihoon kuin moniin muihinkin näkyviin hahmoihin uskonnon saralla. Mielen sairaus mikä mielen sairaus, eikä siitä selittelemällä pääse.

• Anonyymi

Niin? Pihon aiemmat elämänvaiheet joka tietää, ei ihmettele tuota patologista vimmaa olla Jokin Suuri ja Erikoinen! Mutta, kyllä Jumala tulee huolehtimaan että utopistiset unelmat olla presidentti, Johtaja, Ylin Profeetta, poliittinen ennusmies, EU-sta irtipäästävä ihmemies.... (Mitä kaikkia Suuria Rooleja Piho onkaan ennustanut itselleen?)

Kyllä se niin tulee näkymään, että kaikki murenee kuin sorakasa.

Jumala ei ole mukana. Ei siunaa (synnin) päälle.

"Jos ei Herra huonetta rakenna, turhaan rakentajat vaivaa näkevät""

Psalmi 127:1

• Anonyymi

Valhe on siitä kavala, että sen VANGIKSI ja orjaksi joutunut, LUULEE valhetta totuudeksi. Tässä tilassa ovat niin Piho kuin Suni ja monet muut Eksyneet eksyttäjät!

• Anonyymi

Tuskin Piho enää edes ehtii tehdä parannusta. koska... tässsä ei enempää.
      Kaikella on aikansa. Jumalan säätämiä elinpäiviä ei kukaan voi taikomalla pidentää.

• Anonyymi

Uutta yritystä vaan putkeen. Ota pitkälti samoin monesta asiasta ajattelevat mukaasi: Vapan veljekset, Yazka, Pykäri, Davidsson

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe