Olen huvittuneena seurannut huutokauppa comin, ja näitä ns ammattilaisille suunnattuja huutokauppoja. Automyyjistä olen eniten huolissani nämä torvelot huutavat hullun kiilto silmissä autoja aivan pitkäksi. Tässähän käy ihan toisin kun oli tarkoitus, käytettyjen hinnat ovat nousseet sairaalle tasolle. No nämä höppänät kun ostavat autot ylihintaan varastoon tulevat vielä kompastumaan omaan näppäryyteensä. Vetoaisin myös kauppureita ottamaan sen ihan pikkuisen järjen hivenen käteen ja lopettakaa se autojen hintojen korottaminen. Jos vaivautuu esim selailemaan nettiautoa yksityiseltä saa aina halvemmalla kun näistä huutokaupoista. Ja itsellä onnistumisprosentti on 0! Tosin en ole kuin joku 30-40 autoa huutanut mutta joka ikisessä on ollut jotain vikaa mikä on myyjältä jäänyt kertomatta. Ikävä on vanhoja hyviä aikoja kun liikkeet tekivät keskenään kauppaa eikä tarvinnut ostaa ns sikaa säkissä. Nythän tässä lystissä ei rikastu kuin huutokauppojen pitäjät. Kärsijöinä tavalliset kuluttajat ja autoliikkeet itse, varsinkin pienemmät. Itse tätä 20v tehneenä en tuohon lankea, sillä eihän autot mihinkään ole maailmasta loppuneet. Eiköhän autokauppiaat lopeteta sen huutokauppojen elättäminen ja etsitään autot muualta!
Autojen ostajat
5
85
Vastaukset
- Anonyymi
On myös suurta hupia nostaa näiden torveloiden autojen hintoja, kun tietää että kaikki ratkaisevat huudot tapahtuvat viimeisen viiden minuutin aikana. Eipähän ole sopivasti kilpailijalla varastossa :)
- Anonyymi
Myy autosi meidän kautta.
Ja yksityinen henkilö antaa auton myyntiin eli henkilö joka on omistanut tämän kulkuneuvon pidenmmän aikaa. Siis aivan tavallinen yksityishenkilö.
Mutta kun katsoo palautteet niin tämän henkilön palautemäärä on valtava.
Miten tämä on mahdollista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myy autosi meidän kautta.
Ja yksityinen henkilö antaa auton myyntiin eli henkilö joka on omistanut tämän kulkuneuvon pidenmmän aikaa. Siis aivan tavallinen yksityishenkilö.
Mutta kun katsoo palautteet niin tämän henkilön palautemäärä on valtava.
Miten tämä on mahdollista.Myyijä on on myynyt vain yhden auton huutokaupassa.
Mutta kun katso palautteet niin on 10 negatiivista palautetta ja 3 tyytyväistä asiakasta.
Se siitä toiset tarjoaa ja viisaat eivät sekaanu tähän uhkapeliin edes tikullakaan.
- Anonyymi
Noi on kusetusta kaikki
- Anonyymi
Miten voit olla varma ettei myyjät itse tee korotuksia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452499
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541639Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461334- 661328
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2541102- 156966
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21886