Olen huvittuneena seurannut huutokauppa comin, ja näitä ns ammattilaisille suunnattuja huutokauppoja. Automyyjistä olen eniten huolissani nämä torvelot huutavat hullun kiilto silmissä autoja aivan pitkäksi. Tässähän käy ihan toisin kun oli tarkoitus, käytettyjen hinnat ovat nousseet sairaalle tasolle. No nämä höppänät kun ostavat autot ylihintaan varastoon tulevat vielä kompastumaan omaan näppäryyteensä. Vetoaisin myös kauppureita ottamaan sen ihan pikkuisen järjen hivenen käteen ja lopettakaa se autojen hintojen korottaminen. Jos vaivautuu esim selailemaan nettiautoa yksityiseltä saa aina halvemmalla kun näistä huutokaupoista. Ja itsellä onnistumisprosentti on 0! Tosin en ole kuin joku 30-40 autoa huutanut mutta joka ikisessä on ollut jotain vikaa mikä on myyjältä jäänyt kertomatta. Ikävä on vanhoja hyviä aikoja kun liikkeet tekivät keskenään kauppaa eikä tarvinnut ostaa ns sikaa säkissä. Nythän tässä lystissä ei rikastu kuin huutokauppojen pitäjät. Kärsijöinä tavalliset kuluttajat ja autoliikkeet itse, varsinkin pienemmät. Itse tätä 20v tehneenä en tuohon lankea, sillä eihän autot mihinkään ole maailmasta loppuneet. Eiköhän autokauppiaat lopeteta sen huutokauppojen elättäminen ja etsitään autot muualta!
Autojen ostajat
5
59
Vastaukset
- Anonyymi
On myös suurta hupia nostaa näiden torveloiden autojen hintoja, kun tietää että kaikki ratkaisevat huudot tapahtuvat viimeisen viiden minuutin aikana. Eipähän ole sopivasti kilpailijalla varastossa :)
- Anonyymi
Myy autosi meidän kautta.
Ja yksityinen henkilö antaa auton myyntiin eli henkilö joka on omistanut tämän kulkuneuvon pidenmmän aikaa. Siis aivan tavallinen yksityishenkilö.
Mutta kun katsoo palautteet niin tämän henkilön palautemäärä on valtava.
Miten tämä on mahdollista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myy autosi meidän kautta.
Ja yksityinen henkilö antaa auton myyntiin eli henkilö joka on omistanut tämän kulkuneuvon pidenmmän aikaa. Siis aivan tavallinen yksityishenkilö.
Mutta kun katsoo palautteet niin tämän henkilön palautemäärä on valtava.
Miten tämä on mahdollista.Myyijä on on myynyt vain yhden auton huutokaupassa.
Mutta kun katso palautteet niin on 10 negatiivista palautetta ja 3 tyytyväistä asiakasta.
Se siitä toiset tarjoaa ja viisaat eivät sekaanu tähän uhkapeliin edes tikullakaan.
- Anonyymi
Noi on kusetusta kaikki
- Anonyymi
Miten voit olla varma ettei myyjät itse tee korotuksia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758