Trump haluaa Harrisin presidentiksi

Tutkintavankeudessa oloni aikana ilmestyneitä paperisia Hesareita selatessani huomasin Reutersin uutisen (17.8.) , jossa kerrottiin Don Trumpin vaativan Joosef Bideniä eroamaan Afganistan-fiaskon vuoksi.

Jos Joosef todella eroaisi, presidentiksi nousisi Kauhea Harris, joten Don käytännössä vaati tuota terhakkaa mustaa naista presidentin pallille.

Suits me, mutta yllättävämpää on että sopisi myös Donille. Siinä olisikin kova akka Trumpin dynastiaa vastassa, joten herää kysymys: Alkaako Don höperöityä?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpas outoa, että Trump tahtoisi koventaa vuoden 2024 vastustaan. Mikähän porkkanaukkoon on mennyt?

      • Anonyymi

        Donnie ei tietenkään voi olla ehdokas 2024 - se nimittäin edellyttää kovaa kannatusta jo reppujen ESIVAALEISSA!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Donnie ei tietenkään voi olla ehdokas 2024 - se nimittäin edellyttää kovaa kannatusta jo reppujen ESIVAALEISSA!

        Hänellähän on puolue silviisii taskussaan että on kyseenalaista tuleeko edes muita ehdokasehdokkaita. No tulee pari, mutta ei heitä uskalleta kannattaa, sillä Donnien kannattajilla on ihan helvetisti aseita.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Hänellähän on puolue silviisii taskussaan että on kyseenalaista tuleeko edes muita ehdokasehdokkaita. No tulee pari, mutta ei heitä uskalleta kannattaa, sillä Donnien kannattajilla on ihan helvetisti aseita.

        Varmaankin asia on, kuten toteat mutta sellainenkin epävirallinen totuus on, että yhden kauden presidentit - ja siis uusintavaalin hävinneet - "they never come back."
        Ei Carter, ei Bush Sr...
        Trump olisi repuille itsemurhaehdokas, mutta olisihan se jonkinmoinen spektaakkeli..


    • Anonyymi

      Vaalivilpit on myös tutkinnassa, tekaistuja lipukkeita löytynyt pilvin pimein, turvaleimat puuttuu eli tavallista paperia, sellasia kun ei hyväksytä laillisissa vaaleissa :)

      Iso jytky tulossa.

      • Repe.RuutikaIIo

        Mitäpä kuuluu Italian Korkeimpaan oikeuteen, joka keväällä Roomassa käsitteli USA:n vaalien tulosta ja vilppiä? Milloin se antaa ratkaisunsa ja julistaa lopullisen tuloksen?


      • Anonyymi

        Minulla on tuttava, joka uskoo vieläkin Win Capitan olleen rehellinen yritys ja uskoo saavansa sijoituksensa korkojen kanssa takaisin. Luja usko, vaikka ei perustu yhtään mihinkään. Trumkin on kohta tullut takaisin pressaksi melkein yhtä monta kertaa kuin kristittyjen messiaaan on ennustettu tulevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tuttava, joka uskoo vieläkin Win Capitan olleen rehellinen yritys ja uskoo saavansa sijoituksensa korkojen kanssa takaisin. Luja usko, vaikka ei perustu yhtään mihinkään. Trumkin on kohta tullut takaisin pressaksi melkein yhtä monta kertaa kuin kristittyjen messiaaan on ennustettu tulevan.

        >Luja usko, vaikka ei perustu yhtään mihinkään.

        Perustunee siihen, että Kailajärvi on hellari eli jeesuksenmorsian.


    • Anonyymi

      Tuohan on aivan KAMALAA!
      Jos KAMALA HARRIS tulee pressaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      486
      5028
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      236
      2001
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      406
      1906
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      56
      1345
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1261
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1043
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1029
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      98
      979
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      37
      940
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      71
      911
    Aihe