Teuvo Sunin harhaoppi no 101

Anonyymi

Nämä Pyhän Hengen paljastamat Saatanan erinomaiset ilmestykset ja opetukset eivät ole siinä järjestyksessä, missä Saatana on ne Paavalille antanut ja opettanut, vaan siinä järjestyksessä, missä Pyhä Henki on ne minulle paljastanut.

Kaikki Paavalin Paholaiselta saamat erinomaiset ilmestykset ovat siinäkin mielessä erinomaisia, että jokainen pitää sisällään myös Pyhän Hengen pilkan. Pyhä Henki päivitti tämän Paavalin Saatanalta saaman erinomaisen ilmestyksen (todellisen valheen ilosanoman) ensimmäiseksi rajun eksytyksen johtotähdeksi:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Tämä on todella tehokas, koska se kertaheitolla mitätöi kaikki Jeesuksen opetukset ihmisen pelastumisesta.

Eikä tälle löydy pohjaa myöskään Vanhan liiton pelastusohjeista. Vaan se on noudattaa Vanhan liiton väärien profeettojen sanomaa:

"Totisesti, tämä on kapinallinen kansa! He ovat vilpillisiä lapsia, he eivät tahdo kuulla Herran lakia. He sanovat näkijöille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen nähkää meille kauniita unia. Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

"Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi:
"Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan
viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"

Ja juuri tuollaisella Saatanan antamalla erinomaisella katteettomalla lupauksella Paavalille, hän teki tästä miehestä kaikille totuuden tien hylänneille sen ainoan oikean profeetan. Ja sai kaikki ihmiseen, Paavaliin, uskovat heti alusta lähtien , Jeesuksen verellä, Jumalan vihan alle:

"Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta.

Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

Kun tällaisten valheiden vallassa eksytetylle kansalle Jumala lähetti Totuuden Hengen julistamaan totuutta, niin todellinen ihme olisi ollut, jos minunkaan kohdalla eivät nämä Jeesuksen ilmoitukset olisi käyneet toteen:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.

Viholliset ovat oman talon väkeä."

Toisenlainen tie avautuu niille, jotka panevat turvansa Jeesuksen Kristuksen opetuksiin:

"Siunattu on se mies (ja nainenkin), joka luottaa Herraa ja panee turvansa häneen!

Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä.

Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.

Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee?

Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."

Eivät opetuslapset helluntaina Pyhä Hengen saatuaan alkaneet hyppiä ilosta tasajalkaa, ja hokea armosta pelastumistaan, vaan kertoivat heti totuuden:

"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."

Tätä Rajua eksytystä hallitsevat Jeesuksen Kristuksen käskyt, joista kolme tärkeintä todellisen armon omistajaksi pääsemiseksi ovat tässä:

"Jeesus sanoi: "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen. Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene. Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven.

Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen päässyt valoon.

      Jo 33 vuotta sitten.

      Siksi yhdenkään murhaajan perillisen on turha mässäillä tällä:
      Miksi Teuvo ei kanna ristiä kaulassa eikä ylistä Jeesuksen kärsimyksiä, ja Saatanan hänestä vuodattamaa sovitusverta.

      Vaikka mässäilisi vielä toiset 400 Teuvo-aloitusta, KOSKA:

      "Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon,
      maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä,
      nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia
      mutta luopuneet uskostaan.

      Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä,
      jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

      Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
      Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."
      Minulle kannettavaksi annettu risti on tässä:

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
      He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
      He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

      Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

    • Anonyymi

      Aloitetaan uusi päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe