Teuvo Sunin harhaoppi no 101

Anonyymi

Nämä Pyhän Hengen paljastamat Saatanan erinomaiset ilmestykset ja opetukset eivät ole siinä järjestyksessä, missä Saatana on ne Paavalille antanut ja opettanut, vaan siinä järjestyksessä, missä Pyhä Henki on ne minulle paljastanut.

Kaikki Paavalin Paholaiselta saamat erinomaiset ilmestykset ovat siinäkin mielessä erinomaisia, että jokainen pitää sisällään myös Pyhän Hengen pilkan. Pyhä Henki päivitti tämän Paavalin Saatanalta saaman erinomaisen ilmestyksen (todellisen valheen ilosanoman) ensimmäiseksi rajun eksytyksen johtotähdeksi:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Tämä on todella tehokas, koska se kertaheitolla mitätöi kaikki Jeesuksen opetukset ihmisen pelastumisesta.

Eikä tälle löydy pohjaa myöskään Vanhan liiton pelastusohjeista. Vaan se on noudattaa Vanhan liiton väärien profeettojen sanomaa:

"Totisesti, tämä on kapinallinen kansa! He ovat vilpillisiä lapsia, he eivät tahdo kuulla Herran lakia. He sanovat näkijöille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen nähkää meille kauniita unia. Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

"Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi:
"Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan
viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"

Ja juuri tuollaisella Saatanan antamalla erinomaisella katteettomalla lupauksella Paavalille, hän teki tästä miehestä kaikille totuuden tien hylänneille sen ainoan oikean profeetan. Ja sai kaikki ihmiseen, Paavaliin, uskovat heti alusta lähtien , Jeesuksen verellä, Jumalan vihan alle:

"Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta.

Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

Kun tällaisten valheiden vallassa eksytetylle kansalle Jumala lähetti Totuuden Hengen julistamaan totuutta, niin todellinen ihme olisi ollut, jos minunkaan kohdalla eivät nämä Jeesuksen ilmoitukset olisi käyneet toteen:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.

Viholliset ovat oman talon väkeä."

Toisenlainen tie avautuu niille, jotka panevat turvansa Jeesuksen Kristuksen opetuksiin:

"Siunattu on se mies (ja nainenkin), joka luottaa Herraa ja panee turvansa häneen!

Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä.

Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.

Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee?

Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."

Eivät opetuslapset helluntaina Pyhä Hengen saatuaan alkaneet hyppiä ilosta tasajalkaa, ja hokea armosta pelastumistaan, vaan kertoivat heti totuuden:

"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."

Tätä Rajua eksytystä hallitsevat Jeesuksen Kristuksen käskyt, joista kolme tärkeintä todellisen armon omistajaksi pääsemiseksi ovat tässä:

"Jeesus sanoi: "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen. Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene. Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven.

Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen päässyt valoon.

Jo 33 vuotta sitten.

Siksi yhdenkään murhaajan perillisen on turha mässäillä tällä:
      Miksi Teuvo ei kanna ristiä kaulassa eikä ylistä Jeesuksen kärsimyksiä, ja Saatanan hänestä vuodattamaa sovitusverta.

Vaikka mässäilisi vielä toiset 400 Teuvo-aloitusta, KOSKA:

"Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon,
      maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä,
      nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia
      mutta luopuneet uskostaan.

Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä,
      jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
      Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."
      Minulle kannettavaksi annettu risti on tässä:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
      He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
      He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

• Anonyymi

Aloitetaan uusi päivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe