Eipä Näytä pitävän ammattiliitoistakaan!!!
Toimitus tuo esille, että Pamin asiantuntijan mukaan ammattiliitto on saanut useita yhteydenottoja Hesburgeriin liittyen. Pam ei kuitenkaan voinut kertoa yhteydenottojen sisällöistä. Salmela päättää haastattelun äkillisesti sulkemalla puhelimen.
– Tämä kertoo kaiken, mitä juuri nyt sanoit, mitä minä ajattelen. Palataan asiaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/50c357d3-5521-4a4c-88c4-2636e5034dea
Hesburgerin perustaja Heikki Salmela yli 1 000 viestin Jodel-ryöpytyksestä
11
121
Vastaukset
- Anonyymi
Hesen hampparit mauttomia. Jos haluan syödä hampurilaista menen Burger Kingiin jossa on maukkaat hampurilaiset koska pihvi on paistettu parilagrillissä.
- Anonyymi
Halpuutus iskee laatuun Burger Kingissäkin. Sitä saa mistä on valmis maksamaan.
- Anonyymi
Annoin Hesen hammparin koiralle joka vain nuuskaisi sitä ja aivasti jonka jälkeen meni nukkumaan!!
- Anonyymi
Halvan kääntöpuoli.
Kukaan ei ole valmis siihen, että Hese nostaisi hintojaan kautta menuun kaksi euroa jokaiselta tuotteelta, joten tällä menolla mennään tulevaisuudessakin.- Anonyymi
Noillakin hinnoilla pitäisi pystyä tekemään kunnollista kunnollisella palkalla. Suhteessa tavalliseen tuntipalkkaan ovat kalliita kuten kaikki missä hinnat muuttui markoista suoraan euroiksi, mutta palkat ei muuttuneet.
- Anonyymi
Heikki Salmela toteaa että työehdot "kelluisivat työpaikkakohtaisesti" No näihän on toimittu vuosien ajan Hesburgerissakin,mitä te valitatte , https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/852008/Hese Salmela romuttaisi koko tesjarjestelman
- Anonyymi
ei kai tässä kajota nyt porvarien perinteisiin oikeuksiin kurmoottaa ja riistää työväkeä?
kysyy EK.... - Anonyymi
Mitähän Hessuli maksaisi palkkaa, jos olisi töissä ilman tessiä jossain sivummalla olevassa puljussa vaikkapa maanantain aamuvuorossa, jossa käy viisi asiakasta tunnissa?
- Anonyymi
Kyllä kaikkien teini kommareiden on otettava osaa uhriutumiseen. Uhri joka nääntyy palkka töissä on pelastettavien joukossa.
- Anonyymi
Montakohan kirjoittajaa on Jodeliin tehtaillut nuo tuhat viestiä? Tusina?
Kuka ehtisi kirjoitella Burger Kingistä ja MacDonaldsista?- Anonyymi
On niistäkin kirjoiteltu, mutta ilmeisesti on siedettävämmät työolot. Roskaruokaahan ne ovat kaikissa, tutkitusti yksi hot dog lyhentää 36 min tervettä elinaikaa, hamppari ranskikset jne vielä enemmän. Juuri joku kertoi lihoneensa 30kg vuodessa grilliruuilla. Ei tulisi mieleenkään tuhlata rahaa niihin, kotiruoka ja eineksetkin paljon parempaa ja halvempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529