'MUUT ensin!!'-RKP, ei kuitenkaan ota afgaani-evakkoja tai muita mamuja ruotsinkielisille alueille

Anonyymi

RKP on 'oma kansa ensin'-ajattelua edustava, jopa rasistinen puolue.

RKPn rasismi saa rauhassa rehottaa kun eivät käy nettikeskustelua moisesta, ruotsinkielistä rasismia ei edes suomenkieliset ymmärrä- kielimuuri- ja saavat elää ilman kosketusta muuhun kansaan kutne viiemiset 400 vuotta ovat alueillaan tehneet kartnoissan, jne.?

Mutta suomenkansalle ovat aatimassa että miten suomalaisten kuuluu ajatella?

MILLOIN RKP-alueet otaa vastaan afgaani-evakot? SEIS- se 'oma kansa ensin'-ajattelua. Se on vaarallista.

27

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      RKP oli jo aikoinaan karjalan evakoiden suhteen sitä mieltä, että suomalaisten sijoittaminen ruotsalaisten alueelle "saastuttaisi pyhät kotikonnut".

      • Anonyymi

        RKPn on saatava mahdollisuus osoittaa suurta vieraanvaraisuuttaan ulkomaalaisille ihan käytännössä eli RKPn alueet on nyt asutettava maahanmuuttajilla, jotta pääsevät ihan arkipäivässä auttamaan maahanmuuttajia eikä vain korulauseilla ja nettiä siivoamalla.

        STOP RASISMI! STÅP RASISMEN !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RKPn on saatava mahdollisuus osoittaa suurta vieraanvaraisuuttaan ulkomaalaisille ihan käytännössä eli RKPn alueet on nyt asutettava maahanmuuttajilla, jotta pääsevät ihan arkipäivässä auttamaan maahanmuuttajia eikä vain korulauseilla ja nettiä siivoamalla.

        STOP RASISMI! STÅP RASISMEN !

        Tässä mietittävää

        Rasismi on rakkautta
        Omaa kansaa kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mietittävää

        Rasismi on rakkautta
        Omaa kansaa kohtaan

        Arabit kuuluvat RKPn alueille!

        oikeisto porvari-RKP-Saatanan rotu-sortama rotu-sorrettu suomen kansa

        meitä 5G-taajuuksilla ajatuskatkot

        joukkokiusaajia muistatko lapsenakin kiusattuja suomessa valkoinen ei elä ´rauhassa vaan haittaa toisiaan- muualla maailman ihmiset elää rauhassa...

        “Hollywoodissa pedofilia ja sukupuolinen poikkeavuus ja viihdeteollisuus voidaan jäljittää Talmud-aatteisiin

        "valkoinen mies on piru " sanoi Elijah Farrakhan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arabit kuuluvat RKPn alueille!

        oikeisto porvari-RKP-Saatanan rotu-sortama rotu-sorrettu suomen kansa

        meitä 5G-taajuuksilla ajatuskatkot

        joukkokiusaajia muistatko lapsenakin kiusattuja suomessa valkoinen ei elä ´rauhassa vaan haittaa toisiaan- muualla maailman ihmiset elää rauhassa...

        “Hollywoodissa pedofilia ja sukupuolinen poikkeavuus ja viihdeteollisuus voidaan jäljittää Talmud-aatteisiin

        "valkoinen mies on piru " sanoi Elijah Farrakhan

        pinokkio-Persut ei tästäkään puhu mitään kansalle


    • Anonyymi

      Ei ole kyse mistään muut ensin ideologiasta. Kyse on siitä, että olisi noloa jos emme auttaisi vaan huolehtisimme vain suomen kansalaisista. Muut maat surkuttelisivat että ei niilläkään hyvin mene kun suomen maa ei kykene auttamaan kuin hädintuskin itseään.

      • Anonyymi

        onpa se sitten oikein hyper- super-noloa että ruotsinkielisillä alueilla rasistisesti emme huolehdi maahanmuuttajista ollenkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onpa se sitten oikein hyper- super-noloa että ruotsinkielisillä alueilla rasistisesti emme huolehdi maahanmuuttajista ollenkaan...

        STOP RKP-rasismi !


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        RKP on natsirikollinen puolue ja natsirikos-toimintaa fasismia tuhoaa suomea


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Millaisen kuvan maailma saisi Suomesta, jos meitä auttaneista ei huolehdittaisi?

      • Anonyymi

        ja millaisen kuvan maailma saisi RKPstä, jos afgani-evakkoja ei huolehditaisi ruotsinkielisillä alueilla....

        oijoijoi... ååå... donnerwetter!


      • Anonyymi

        Nämä "meitä auttaneet" ovat olleet työsuhteessa, eli ovat saaneet vaivoistaan palkan. Eihän se edellytä maahantuontia!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä "meitä auttaneet" ovat olleet työsuhteessa, eli ovat saaneet vaivoistaan palkan. Eihän se edellytä maahantuontia!!

        Ompas juntti ja nurinkurinen asenne. Taidan tietää mihin liikkeeseen kuulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä "meitä auttaneet" ovat olleet työsuhteessa, eli ovat saaneet vaivoistaan palkan. Eihän se edellytä maahantuontia!!

        Se ei edellytä maahan tuontia, se edellyttää suomalaisille töitä tehneiden jättämistä talibaanien tapettavaksi.

        R.P.


      • Anonyymi

        Asia on päinvastoin, suomalaiset olivat afgaanien apureina ja maksoivat noille vielä palkkaa, että edesauttaisivat oman maansa asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei edellytä maahan tuontia, se edellyttää suomalaisille töitä tehneiden jättämistä talibaanien tapettavaksi.

        R.P.

        autettava pois kostotomenpiteiden ulottuvilta.

        kuitenkin onko tämä niinistön poppoo luotettava- kertoili aikoinaan saleban taholta että EU-äänestys tarkoitikin eurovaluuttaan liittymistä, vaikka EU-äänestyksessä painotettiin ettei se liity eurovaluuttaan menemiseen olenkaan....?

        samanlainen miljardi-pel menillään-

        päihittää jopa pelle miljoonasateen- saulin vappumiljardi on nimittäin :

        1 miljardi = 1000 mijoonaa euroa.


    • Anonyymi

      Säälittävä aloitus.:D:D Ruotsinkielisillä alueilla asuu paljon maahanmuuttajia. He ovat myös työllistyneet siellä erittäin hyvin. Osa puhuu em. syistä parempaa ruotsia kuin suomea.

      • Anonyymi

        linkki tuohon, esim. tilastot - - muuten höpöhöpöä.

        varmastikin siellä eliittimamuja asustelee jonknverran, silloinhan ei tarvitse edes kotoutusta- mutta nyt on puhe näistä afgan evakoista ja vastaanottokeskuksista.

        muut ensin- onkin muumit ensin....?


      • Anonyymi

        aika ympäripyöreesti sanottu 'paljon'...

        onko peräti neljä?... Sipoon koulussahan tarvittiin kahdet eri välitunnit ettei vaan ruotsikieliset sekoudu somalien seuraan?


    • Anonyymi

      eip löydy RKP-ltä tilastoa- missä RKP-kuntien VOK-keskukset?

      Suomikansa niin aivopestyä etteivät edes käsitä että nyt on RKP-alueiden vuoro ottaa nuo 2999 afganilaista agenttia.

    • Anonyymi

      ankkalampi ankdam vastaanottokeskus- velkommar-muumir-centraali.

    • Anonyymi

      Mamut ei taida haluta ruotsinkielisiksi.

      • Anonyymi

        noinko yrität huijata


    • Anonyymi

      RKP perustuu rasismille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe