Itselläni on todella, todella paljon tuttuja, muttei yhtään ystävää. Kuvittelisin, että olisi mukava jakaa jotakin itselle erityisen mieluisaa ihan kenen vain kanssa, joka olisi avomielinen - sitäpaitsi joku saattaisi jopa pitää tällaisesta palstasta.
Kun palstalle sattuu rakastava ihminen, ortodoksi paperilla tai ei, niin olisi miellyttävä kohdata kirkkomusiikkiin liittyen. Voitte halutessanne jättää käyntikorttinne yhden tai muutamankin musiikkilinkin muodossa.
Tässä ovat omani (youtubesta):
Axionul Nașterii Domnului 3
Mystical Christian Jesus Prayer (russian) - Prayer of the Heart - Noetic Prayer - Иисусова молитва
Musiikkia sielulle
Anonyymi
2
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos avoimesta kirjeestäsi!
- Anonyymi
Kiitos linkistäsi, todella ihanaa musiikkia!
Olen tällä hetkellä tosi kiireinen, mutta palaan asiaan ja liitän linkkejä.
Kuulemisiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741