Anopin suuteleminen

Anonyymi

Mitäs sanotte? Onko soveliasta suudella anoppia? Tekisi kovasti mieli suudella häntä... Hyvänyön suukkoja annetaan puolin ja toisin.

43

8177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antaa mennä vaan

    • Anonyymi

      myös minun fantasia ja jotain muutakin antaa 83v anopilleni t.60ukm

    • Anonyymi

      Etelä-Eurooppalainen poskisuukko sopii aina ja kaikille
      Onneksi jopa Suomessa, ainakin kaupungeissa Lé Biz on jo luonnollista. Maaseudusta en tiedä kun olen umpistadilainen.

      Kunhan kaikki muistavat että lé biz ei tehdä kielen kanssa.

    • Anonyymi

      Minusta oli ihanaa suudella anopin kanssa. Oli kiihoittavan tuhmaa. Meillä oli sala suhde n 4 vuotta ennenkunn sairastui vakavasti. Ihana nainen. Olin siihen aikaan n 50 ja hän vähän päälle 70.

      • Anonyymi

        hyvä....


    • Anonyymi

      Me aloitimme anopin kanssa mökillä vuosia sitten suhteemme pienillä poski pusuilla kun olimme kaksin syksyllä siellä laittamassa paikkoja talvikuntoon. Tiistaista sunnuntahin olimme siellä ja pari ensimmäistä päivää meni silleen aamu ja ilta halauksilla mutta torstai alkoi jo aamulla vähän liian pitkällä halauksella. Ilalla tai oikeastaan iltapäivällä lämmitimme saunan kun päivä marraskuussa niin lyhyt. Saunassa ei vielä mitään mutta ruokailun jälkeen katsoimme yhdessä telkkaria ja jotenkin ajauduimme vain sohvalle suutelemaan ja halailemaan.
      No aamulla heräsimme toistemme kainalosta ja siitä lähti meidän suhde.
      Suhteemme alussa anoppi oli 65 ja jatkui lähes 14 vuotta. Mukavaa vaihtelua avio seksiin ja pysyi salassa koko ajan.

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit ja huomasit että on kova kusihätä.


    • Anonyymi

      Ajattelin aina etten koskisi edes tikulla anoppia. Perjantaina hän tuli kylään ja pyysiminua ja vaimoa avukseen. Olin heti vastaan sanoin että mulla on menoa. Vaimo rupes heti narisee että lähen baariin. Päätinlähteä anopilleavuksi kun muija sanoi että hänellä särkee pää oli muutenkin marissut koko illan. Saavuimme hänen luokse siirtelimme huonekaluja. Välillä anoppi soitti miehelleen sairaalaan johon hän oli joutunut jonkun takia. Illalla anoppi tarjoa kossua. Kaipasin äkkiä hakemassa kioskista kolaa. Tein pari isoa drinksua sitten oli pakko todetaetten voi ajaa autoa. Anoppi sanoi ettei heillä ole vara sänkyä jasohvakin oli jotain barokkia eikäsiinä voikyllä nukkua. Anoppi sanoi voi kaksi aikuista nukkua samassa sängyssä. Heräsin yöllä kun anopin käsi oli housuissani. Teeskentelen nukkuvan. Anoppi runkkasi minua ja pyyhki mämmit pyyheliinan. Aamiaisella teeskentelin mitään tiätämätöntä. Vaimo tuli käymään ja sanoi lähtevänsä risteilylle kavereitten kanssa. Anoppi kävi sairaalassa ja sitten taas jatkettiin huonekalujen siirtoa. Illalla taas hän tarkoin minulle virvokkeita. Kympiltä mentiin nukkumaan ja hän laitto heti kätensä housuihini. Yritin laittaa kätenihänen yöpaidan sisään hän sanoi etten saa koskea ja minun piti olla hiljaa. Hän jatkoi hyväilyä ja se tuntui todella hyvälle. Taas laukesin pyyheliinan. Hän vielä pyyhki minut puhtaaksi. Ja rupesi lukee kirjaa. Kävin vielä hakemassa yhden drinksua. Olimme kumpikin hiljaa. Nukahdin aamulla vaimoni soitti laivalta että hänellä oli jokin vatsa sairaus. Menin häntä vastaan ja vei kotiin. Parin viikon päästä taas anopin tuli pyytää meitä avuksi. Vaimoni kertoi menevänsä jonekin ja käski minun mennä. Anoppi soitti matkalla miehelleen sairaalaan. En kuunnellut yhtään. Tyhjennettiin kaappeja vanhoista vaatteista. Soitin välillä vaimolleni ja kyselin miten menee. Sanoi olevansa aivan kännissä ja jäävänsä kaverin luokse oksentamaan. Saatiin taas homma tehtyä ja anoppi tarjos taas muutama drinkki liikaa etten voinut ajaa autoa. Juteltiin niitä näitä ja katseltiin tv tä. Mentiin taas nukkuu samaan sänkyyn laittoi taas käden housuihini j minkä joskin hänen rintojaan. Hän sanoi etten saa koskea häntä. Mutta hän jatkoi minun hyväilyä. Yritin taas hyväillä häntä jolloin hän nousi ja otti laatikosta kaksi narua ja sitoi käteni sängyn päätyyn. Hän laittoi kätensä housuihini ja hyväili minua. Pyyhki taas pyyhkeeseen. Mutta jatkoi heti uudelleen. Tuntui alussa tosi pahalta mutta käski minun olla hiljaa. Muutaman minuutin päästä se muuttui taas nautinnoksi. Aamulla olimme taas kun mitää ei olisi tapahtunut

    • Anonyymi

      Parin kuukauden päästä anoppi tuli taas käymään mutta vaimoni oli työmatkalla. Juteltiin niitä näitä ja anoppi haki autostaan kossua. Minulla oli kolaa ja jäitä. Parin tunninkuluttua todettiin ettei hän ollut ajo kunnossa vaan hän päätti jäädä nukkumaan sohvalle. Yöllä heräsin kun hänen kätensä oli housuissani ja käteni sidottuna sängyn päätyyn. Kysyin miksi hän on sitonut käteni. Hän käski olla hiljaa. Mutta utelin. Hän poistui huoneesta ja tuli pian takaisin oli ottanut likaisen t paidan pyykki korista ja tunki sen suuhuni. Ja jatkoi leikkiään. Lopetti aina kun meinasi tulla. Jatkoi monta kertaa leikkiään. Kunnes nousi ja laittoi vaatteet päälle. Ja irrotti köydet ja käski minunkin pukeutua lähdettiinmarkettii yö ostoksille minullaseisoi koko ajan onneksi oli riittävän pitkä takki päällä. Hän sanoi käyvänsä ostoksilla pyysi minua odottamaan mäkkärissä. Tuli puolen tunnin päästä kaksi muovipussia kädessä. Autoon päästyämme hän kysyi vieläkö seisoi mutta käski olla hiljaa. Tultiin takaisin kotiimme hän veti housuni ales eteisessä ja koski ei kestänyt kun sekunti niin lensi mämmi kaaressa. Hän sanoi lähtevänsä kotiin.

    • Anonyymi

      Perjantaina vaimoni tuli töistä kotiin. Ilmoitti että tä oli tässä käski minun muuttaa pois. Ilmoitin että se käy, viikon päästä ole muuttanut muualle. Hyvä hän sanoi ja sanoi muuttavansa vanhempiensa luokse siksi aikaa. Sai asunnon pienestä maalaiskunnasta 30km päästä parin päivän kuluessa. Tein muuttoa kun muistin että asunnon pankki takaus on minun nimissä. Hain loput tavarat ja kävin isännöitsijällä. Asunnon vuokraaja olin minä hän ilmoitti. Mutta näissä tapauksissa he joustavat jos asunton jäävä kuitaa uudet takuut hän saa jäädä. Takuun hän lupasi palauttaa viipymättä. Oli itsekin eronnut ja nalkuttava akkoja pitää ojentaa hän sanoi. Uusi asunto oli pieni yksiö 3 kerroksisessa talossa. Pieni maalaiskunta.. Ajattelin nyt rentoudutaan maaseudulla. Aamuisin ajoin töihin matka oli pidenpi mutta kesti yhtä kauan ei tarvinnut ajaa ruuhkassa kaupungin läpi. Viikon päästä viellä virallisesti anoppi soitti ja kysyi kuulumisia. Lopuksi hän kysyi voisinko lähteä hänen kanssaan sieni metsään kun miehensä oli heikossa kunnossa. Lupasin lähteä lauantaina. Klo 7 aamulla hän tuli hakemaan. Oli pukeutunut savotan retkeily asuun. 10km päässä pysähdyttiin ja lähettiin kävelemään. Olin ottanut 2 pienehköä ämpäriä mukaan ja puukon. Anopilla oli kori sienikirja ja joku hieno sieni veitsi. Anopilla oli kori jo pullolla kun hä ehdotti että pitäisimme ruoka tauon.. Hän näytti mml kartasta kännykällä missä oli lähistöllä kota. Saavuimme kodalle sen seinällä oli joku ei merkki. Oven avattuani huomasin että sisällä oli pimeää.. Anopilla oli tasku lamppu jonka hän laitto päälle.. Sisällä oli kuivia puita. Ja tein niistä nopeasti nuotion. Savu meni yllättävän hyvin pienestä piipusta. Grillattiin makkaraa ja puhuttiin niitä näitä. Ei puhuttu vaimostani mitään. Aika meni nopeasti. Ja teimme lähtöä kun avasimme oven ja ulkona oli jo pimeää. Mietimme kannattaako lähteä pimeällä eksyy helposti. Minulla oli ohut viltti repussa pieni. Ea pamaus. Ja anopilla purtavaa ja ylimääräinen takki. Päätettiin jäädä. Ruvettinn nukkumaan penkeillä ja pidettiin pientä tulta yllä. Noin 3 heräsin tuli oli sammunut pienihiilos vain lisäsin tuottaja pieniä puita. Huomasin että anoppi ei ollut paikalla. Ajattelin että hän on tarpeillaan 5 minuutin kuluttua hänkin tulikin ovesta. Sanoi taivaan olevan täynnä tähtiä. Ja emme varmasti eksyisi jos lähtisimme. Päätimme juoda ensin teetä ja sitten lähteä. Autolle päästyämme hän antoi auton avaimet ja pyysi minua ajamaan. Liikkeelle lähdettyämme hän avasi housuni vetoketjun ja laitto käden sisälle. Tuntui todella hyvälle oli aika vaikeaa ajaa autoa pysähdyin mutta hän käski jatkaa. ajamista. Ajoin tosi hiljaa mutta koska tuntui hyvälle sekin oli vaikeaan. Noin kilsa ennen kotiani tyhjeni kyllä totaalisesti. Mutta ajoin koti pihalle. Anoppi sanoi että hän jatkaa tästä. Ja jatkoi matkaansa.

    • Anonyymi

      Olin suht hyvin kotiutunut uudelle paikkakunnalle kun eroa hakeva vaimoni soitti ja pyysi käymään. Hän oli ajatellut eroamme ja yhä rakastan minua. Sanoin hänelle jos hän rakastaisi minua hän kyllä voisi sitten ajaa minun luokse. Hän suutui ja haukkui minua pikkumaiseksi. Ja vielä muistutti että olin ollut paska kun olin ostanut vuokratakuni isännöitsijältä. Sulki puhelimen. Ja lähdin ulos katsomaan lokakuun kaunista päivää. Päätinlähteä katsomaan sitä kotaa jossa olin anopin kanssa käy nyt. Onneksi oli valoisaa. Kota näytti hyvältä mutta sisällä kyllä oli mustaa ja hivenen nokista. Takaisin kävellessä ex anoppi soitti ja kertoi apen kuolleen sairaskohtauksen. Appi oli sairastellut kauan joten anoppi otti lunkisti. Lisäksi hän kysyi olisinko halukas lähtemään käymään ruotsissa. 2 viikon päästä messuilla. Hänellä oli hytti mennen tullen ja 2 lippua messuille. Tottakai sanoin. 2viikon päästä illalla näimme terminaalissa. Minulla oli rento college asu päällä ja tennarit anopilla hame ja blazer ja puoli pitkä villakangastakki. Olimme kun virka äiti ja hulttio poika. Pyysin anteeksi asuani mutta hän sanoi että se on hyvä. Laivaan päästyämme menimme hyttiin joka kyllä oli riittävä jääkaapissa oli kaikkea avasin oluen. Johon anopii sanoi että sen voin juoda. Mutta sitten mennään. Join oluen ja hän siemaili kuohu juomaa. Oli jote kun Kiree ilmapliiri. Mutta ajattelin sen laukeevan. Oluen juotuani anopin sanoi nyt mennään. Menimme myymälään jossa anoppi meni myyjän luokse en tiedä mitä he supisivat mutta kohta minut ohjattiin sovituskoppiin. Syli täynnä vaateita. Löytyi sopiva kauluspaita mustat kulmahousut ja kengät ja takki käteen viellä pienehkö matkalaukku. Anoppi vilautti luottokorttia vietiin tavarat hyttiin. Anoppi pyysi minua pukeutumaan uusiin vaateisiin sillä meillä oli kuulema tapaaminen. Anoppi supisi jotain viellä henkilökunnan kanssa sitten mentiin. Mentiin illalliselle miehellä oli riittävästi viivoja hihassa anoppi esitteli minut hänelle tyttärensä aviomiehenä. Ja viiva mies oli anopin veli. Siinä braattailivat minä voin toisen laiva olueni ja kolmannen. Ruoka oli hyvää. Juttelin muutamasanaa tarjoilijan kanssa. Viiva mies sanoi lähtevänsä töihin. Juttelin taas anoppini kanssa joka oli jo rennompi. Hän pyysi minua pyytämään tarjoilijaa. Anoppi halusi maksaa mutta viivamies oli hoitanut jo sen. Anoppi kysyi mennäänkö hyttiin vai jonnekin ravintolaan. Sanoin että ihan sama mutta jos huomenna on pitkä päivä niin hyttiin. Kävelimme hyttiä kohti anoppi tunsi laivan kyllä hyvin. Hytissä huomasin minun college vaateiden kadonneen. Ihmettelin sitä. Anoppi sanoi että hän käski siivoan hävittää e. Mutta ensin tyhjentää taskut taskujen sisältö oli matkalaukussa. Katsoin sinne siellä oli myös laitettu vaihto. Vaatteita ja uni asu. Anoppi sanoi että nyt meidän täyty nukkua eri vuoteissa koska huomenna on pitkä päivä. Anopilla oli parivuode ja minulla sohvasta aukeava sänky. Se oli kyllä paras vuodesohva missä olen nukkunut. Anopin alkoi vaihtaa uniasua päälle ensin hän riisui blazerin kengät jotka oli ostettu mukavuus edellä. Sitten housut joideben alta paljastui puhtaan valkoiset tai malliset pikkuhousut. Sitten hän riisui paitapuseron jonkaalta paljastui puhtaan valkoiset rintaliivit jotka myös oli ostettu mukavuus edellä. Rintaliivit hän riisui hitaasti. Jotka hän viilasi peilipöydälle. Tässä vaiheessa minulla jo oli vaikeuksia. Housuissa puolitti. Sitten hän otti matkalaukusta marimekonpitkän yöpaidan jonka puki päälleensä. Ja lopussa nosti helmaa kummallakin kädellä ja poisti. Alushousunsa. Minä katsoin hypnotuasoituna. Kunnes tajusin. Katsoin matka laukkuni jossa oli uusi yö asu laitoin sen päälleni se oli todella mukava pehmeä. Anoppi katsoi sepalustani ja kysyi seisooko sinulla. Oli pako myöntää että kyllä. Sitten anoppi levitti pyyhkeen lattialle..ja.käski minua tyydyttämään itseäni. Laskin housut polviin ja aloin hivelemään nuppiani. Sitten anoppi käski ottamaan tuubin salkustani ja puristamaan siitä kädelleni ja jatkamaan. Voide jotenkin laittoi veren kiertämää minun oli vaikeaa pidätellä laukeaamistani. Anoppi huomasi sen ja käski minun jatkaa. Käskimenemään kontalleen pyyheliinan päälle ja jatkamaan. Ei kestänyt kauan kun purkauduin paineella. Huohotin kun 10kmjuoksun jälkeen. Sitten anopin käski siivota sotkut ja käymää suihkussa ja nukkumaan. Suihkussa ollessa mietin miksi anoppi halusi minut mukaansa.

    • Anonyymi

      Aamulla heräsimme hytistä kumpikin omilla sängyllämme anoppi puku vaatteet päälle ripeästi käski minunkin kiirehtiä että kerkiäisimme aamiaiselle. Meille oli pöytä varattu. Aamiainen sujui nopeasti. Anoppi vaihtoi muutaman sanan tarjoilijan kanssa kunnes poistuimme takaisin hyttiin. Hän antoiminulle paperi nipun ja kyniä. Siinä oli kartta messu alueesta ja neuvot mitkä piti käydä katsomassa ja muutamia kysymyksiä. Sanoin että englantini on huono ja ruotsinkielen taito lähes olematon. Hän sanoiettä pärjään kyllä kun seuraan tarkasti ohjeita. Meitä tultiin hakemaa satamasta tumman sinisellä tila autolla jossa oli keskelläpöytä. Anopii jutteli koko. Matkan saattaja me kanssa. En kuunnellut mitä he puhuivat koska en olisi varmaan ymmärtänytkään. Koska puhuivat ruotsia. Messu keskukseen tultaessa meitä olivastassa kaksi armanin tummiin pukuihin pukeutunutta miestä terhetivät meitä. Sisälle päästyämme anoppi käski minun aloitta messujen kierrokseni. Noudatin ohjeita ja kiersin messuja annetun ohjeiden mukaan. Kyselin ja tein merkintöjä. Onneksi suurin osa puhuienglantia. Mutta parin kolmen tunnin kuluttua alkoi ruotsikin jo vähän sujua. Kello 1 4 oli merkitty lounas messujen pienimmässä ravintolassa. Minut ohjattiin pöytään ja hetken päästä tuotiin tuoremehua sämpylä ja paistettua lohta ja rösti perunoita ennen kuin ehdin aloittaa niin anoppi tuli samaan pöytään. Hän kysyi miten on mennyt ja oliko ollut mukavaa. Vaihdoimme muutama sanaa syödessämme. Sen jälkeen taas jatkoimme kumpikin tahollamme. Jatkoin kiertämistä ja sain kaikki listalle merkityt kohteet kierrettyä. Ja oli vielä tunti aikaa ennen kun piti olla kohtaamista paikalla. Näin pienen vietnamilaisen näyttely ständin ja menin sitä katsomaan esittelijät olivat ystävällisiä vaihdoimme muutaman sanan. Oli kyllä vaikeaa ymmärtää heidän englantia. Sitten toinen esittelijä tervehti ohikulkijaa joka olianopini he selvästi tunsivat toisensa. Siinä. Katsoin kun he puhuivat. Ja halasivat. Sitten anoppi kysyi kävitkö jo kaikki läpi vastasin myöntävästi. Hänkin sanoi että oli valmis ja sanoi että lähetään samaan jos auto on paikalla. Hän soitti ja sanoi lähetään.

    • Anonyymi

      Taas oli sama pukumies seuranamme koko matkan ajan satamaan. Hän ja anoppi puhuivat koko ajan. Matkalla anoppi otti auton jääkaapista votkapullon ja kaasi lasinsa ja minulle hm ojensi myös lasin jossa oli votkaa. Näin että siellä oli omaa nappasin Töllin ja kaasun sitä lasiin. Otin itse vielä toisen paukun ja katselin moottoritien vilinää. Saavuimme terminaaliin. Ja anoppi ja saattaja heittivät tamperelaiset se on morot. Kävelimme anopin kanssa terminaaliin sisälle jossa meidät ohjattiin huoneeseen jossa oli virvokkeita ja pientä purtavaa. Anoppi katseli mi tekemiä muistiinpanoja ja merkintöjä. Ja kehui niitä. Kysyi sitten mennäänkö laivalla syömään vai saunaan johon vastasin kumpaankin. Siihen hän nauroi mennään vaan. Meille tultiin sanomaan että kohta päästään laivaan.

    • Anonyymi

      Pääsimme melkein heti laivaan ku se tuli satamaan. Huone oli iso hytiksi. Parisänky ja vuode sohva. Heitin vaatteet pos päältä ja menin suihkuun. Kun tulin pois anoppi oli ihmeissään ja sanoi ei sinulla kauan kestänyt. Hän odotti kylpytakki päällä oma vuoroaan. Otin matkalaukusta puhtaat vaatteet ja puin ne päälle. Katsoin jääkaappia avasin sen ja Otin sieltä oluen. Anoppi tuli suihkusta ja kuivaili hiksiaan. Sitten hän otti laukusta puhtaat alausvaatteet. Ensin mustat alushousut jossa oli lyhyet lahkeet ne hän pukipäälleensä. Sen jälkeen mustat rinta liivit jota oli myös ostettu mukavuus edellä. Ja pukine päälleen sä tuijotin taas häntä. Sen jälkeen hä laitoin päälleen sä ohuen mustan alushameen ja mustan ranskalaisen leningin. Sun kruunasi kaulaketju jossa oli hopeinenristi joka oli kyllänäyttävän kokoinen. Sitten hän sanoi mennää syömään. Menimme ravintolaan jossa meitä oltiin jo kuulema odotettu. Anoppi puhui tarjoilijan kanssa ja minä katselin Tukholman satamaa. Meidät ohjattiin pöytään. Ja kysyttiin otammeko aperitiivit. Anoppi tilasi jotain vaikeasti lausuttua ja minä punasta zintsanoa. Anoppi kysyi mitä syöt. Sanoin kalaa hän tilasi meille ruuat. Laiva tekilähtöä satamasta jaoli jo hetken kulkenut kun taas joku viiva mies liittyi seuraan. Hän tervehti anoppia j a minua. En kuunnellut heidän juttujaan vaan söin ja pyysin tarjoilijalta jälkiruuaksi jäätelöä. Teetä ja wiskä. Tarjoilija toi tilaukseni ja jäi hetkeksi kanssani juttelemaan.. Viiva henkilö ja anoppini söivät ja keskustelivat keskenään. Jälkiruuan syötyäni katselin ikkunasta maisemia. Sitten anoppi ja viivamies nousivat ja viiva mies lähti. Anoppi halusi maksaa ruokamme mutta tarjoilija sanoi että se on hoidettu jo. Lähimme hyttiin anoppi kulki edellä mustassa leningissä kääntyili välillä ja hymyili. Hyttiin tultua hän sanoi mennäänkö me saunaa sanoin heti kyllä hän nappasi pienen laukun ja minä otin uima housut jotka minulla on aina mukana. Sauna osastolla mies myyjä tervehti anoppini. Jaantoi meille avaimen. Se oli pieneen yksityisen saunaa ja pukuhuoneeseen. Riisuimme vaatteemme ja menimme suihkuun ja saunaan. Anoppi istui lauteilla ja laittoi myös jalat sen päälle. Minä istuin hänestä noin puolen metrin päässä ja yritin laittaa selkääni seinää vasten. Pikku hiljaa selkäni tottui. Anoppi kysyi oliko kova päivä vastasin myöntävästi. Ja lisäsin siihen että myös haastava ku piti puhua englantia ja ruotsia. Anoppi hetti muutaman kerran löylyä. Oli kyllä hyvä olo lämmin sauna rentoutti mukavasti. Kysyin mennäänkö poreamleesseen. Hetki sanoi anoppi ja heitti löylyä.

    • Anonyymi

      Nyt mennään hän sanoi menimme nopeeseen suihkuun ja sitten laitoimme uima asut päällemme ja menimme pore ammeeseen. Siellä oli 2 ammetta toisessa oli perhe vanhemmat ja 2 lasta mutta toisessa ei ollutketän menimme siihen istumaan vastakkaisiin puoliin. Juttelimme päivän tapahtumista. Kun altaaseen tuli 2 nuorta he istuivat vierekkäin. Joten anoppi tuli minun viereeni. Jatkoimme lillumista ja keskustelua. Kun tarjoilija tuli kysymäänmeiltä haluatteko jotain. Anoppi sanoi että tullaan baariin juomaan allasosaston baari oli pieni mutta kodikas. Anoppi otti siiderin ja minä vissyä. Juteltiin siinä pyyhkeisiin käärityneinä hetken. Kun viivamies tuli moikkaa
      Ja pyysi meitä. Tulemaan 30 minuutin päästä infoon. Ei muuta kun suihkuun ja vaatteet päälle jäin taas katselemaan anopin pukeutumista sepalus kovana. Oli pakko istutua ettei hän huomaisi. Kun hän oli valmis Lähimme infoon. Sieltä soitettiin jonnekin. Jolloin viivamies saapui ja vei meidät laivan ohjaamoon. Tyyni itämeri näytti kyllä kauniilta. Viivamies jutteli anopin kanssa ja minä laivan ohjaajan kanssa. Kyselin kaikenlaista aluksi mutta sitten juttu kääntyi jos tain syystä kalastukseen ja erä retkeilyyn. Noin15 minuutin kuluttua lähdimme pois viivamiehen opastuksella. Kiitin hienoa kokemuksesta. Ja anoppi sanoi että taitaa mennä nukkumaan. Lähimme kumpikin hyttiin. Sinne päästyämme anoppi käski minut riisuttua ja mennä sängylle maksamaan. Riisuiduin ja minulla alkoijännityksen johdosta kuoli kovenemaan. Menin sängylle maksamaan jolloin anoppi tuli viereen istumaan ja otti siitä kiinni ja hyväili sitä. Hän sanoi etten saapuhua enkä koskea. Sitten hän noisi ja riisuutui hitaasti tai ainakin se siltä tuntui. Minulla rupesi kunnolla pakottaa. Riisuduttuaan hän tuli päälleni istui kuulin päälle niin että se upposi hän en sisälleen hiljaa hän alkoi liikkumaan. Se kyllä tuntui hyvälle. En kestänyt kauan kun purkaannuinn. Mutta hän vaan jatkoi. Minulla oli taas alussa vaikeaa mutta parin minutinpäästä se oli muuttunut nautinnoksi. Anoppi In huohotti ja selvästi nautti. Uudelleen ja uudelleen. Vihdoin hän lopetti ja tuli pois päältäni laitoin kylpytakin päälleen ja tuli sänkyyn maksamaan. Laitoin peiton päälleni mutta ensin otin oluen jää kaapista. Kysyin haluaako anoppi jotain mutta hän ei halunnut. Join olutta peitto päällä seinään nojaten anoppi kysyi eikö minua nukuta. Sanoin hänelle että piristyin että uusinta olisi mukavaa. Anoppi sanoi olevansa rätti väsynyt ja hä nukahtikin melkein heti peitteli hänet. Ja laitoin uniasun päälleni ja menin nukkumaan toiseen sänkyyn. Aamulla heräsin kun anoppi oli suihkussa. Pukeuduin otin oluen jääkaapista. Anoppi tuli suihkusta ja kysyi. Haluanko anopin suudelman. Vastasin siihen kyllä hän raotti kylpytäkkia ja käski suudella häpyhuulia.

    • Anonyymi

      Saavuimme koti satamaan anoppi kysyi tarvi no autokyytiä kotiin. Pyysin häntä viemää minut linja auto asemalle. Saavuimme satamaan ja anopin työpaikalta tultiin meitä vastaan. Nainen kysyi anopilta miten matka meni. Anoppi kehui minua että oli tehnyt hyvää työtä messuilla. Ja pyysi että koukataan linja autoasemn kautta. Linja auto asemalla hyppäsin pois kyydistä ja kävelin linja auto pysäkille. 2 viikon päästä huomasin että minulle oli tullut palkkaa firmasta jossa anoppi on töissä.

    • Anonyymi

      Kuukauden päästä minulle soitettiin firmasta jossa anoppi on töissä ja kysyttiin halukkuutta lähtemään jyväskylään messuille. Vastasin myöntävästi. Pyysivätät käymään 2 päivän päästä. Kysyi pomolta pari päivää vapaata. Pomo oli vaan tyytyväinen koska tilauskanta oli pienentynyt. Riittää muilleparemmin töitä hän sanoi. Seuraavana päivänä menin käymään yritykseen jossa anoppi on töissä. Vastassa oli nuori neito. Joka oli pukeutunut saman väriseen jakkupukun jollainen anopilta oli ruotsin messuilla. Hän kysyi kuka olen ja millä asialla ilmoitin asian ja nimeni jolloin hän ohjasi minut 2 kerrokseen. Siellä toinen nuorehko nainen opasti minut istumaan johonkin neuvottelu huoneeseen. Istuin siellä 15 minuutti kun 2 miestä tuli sinne. Esittelivät itsensä ja kysyivät vielä halukkuuttani messuista. Myöntävän vastauksen sanoin heille. Sen jälkeen mi ulle annettiin pieni nippu papereita. Jossa oli ohjeita miten piti toimia messuilla. Pyysivät minua vielä käymään lauantaina hakemassa vaatteita. Lauantaina saavuin anopin työpaikalle ja hän oli vastassa. Tervehti Ja pyysi kävelemään häntä seuraen. Menimme 1 kerroksen varastoon josta hän otti minulle työ asun messuja varten.. Lisäksihän vielä pakkasi toisen varalle johonkin pahvilaatikkoon. Kyseli kuulumisia ja sitä olinko saanut palkan ruotsin messu matkasta. Vastasin mettä palkka tuli ja olin sitä ihmetellyt. Ei se kuuluu sinulle hän sanoi. Olin tehnyt hyvää työtä messuilla. Hän vielä sanoi että tää ensiviikon keikka on kyllä joillekin vielä raskaanpi. Kävelimme takaisin aulaan jolloin hän kysyi minne olen menossa sanoin kotiin. Sitten voin tullahänen luokseen. Lähdimme harmaalla japanilaisella henkilöautolla ajamaan hänen luokseen kun hän kysyi onko vaimoni soittanut minulle. Vastasi hänelle ettei ole parii kuukauteen. Hän sanoi vaimoni olevan kreikassa uuden miesystävän kanssa loma matkalla. Saavuimme anopin luokse ja hän kysyi otanko ruokaa se on lohta hä lisäsi. Vastasin myöntävästi ja hän tarjosi juppi kukkoa. Voi taikinan sisälle laitettua riisiä ja kirjolohta. Oli rapeeta ja muutenkin hyvää. Join juomaksi vettä. Anopii tarjoikyllä viiniä mutta en pidä viinistä joten kieltäydyin. Jälkiruuaksi oli rommi kolaa. 2.ison drinkin juotua me alki taas olla puhetta ilmassa. Ja anoppi sanoi jäätän yöksi vastasin myöntävästi. Siinä vielä turistiin kun ilta pimeni. Menimme yhdessä makuhuoneeseen. Anoppi ojenti minulle yö asun se oli pehmeääpaitaja housut. Näin kun hän rupesi riisutumaan jähmetyin taas täysin hänen laitettuaan päällensä pitkän yöpaidan hän katsoiminua ja sanoi että taitaa taas sinullakulli seistä. Sanoi niin seisoo järkikin. Ja aloin riisumaan vaatteitani. Kun olin saanut paidan ja housut pois hän sanoi että ota vielä sukatkin. Poistin sukkani. Sitten hän pyysi minua tyydyttämään itseäni. Poistin alushousuni jahyväilin kaluani. Se alkoi seistä entistä kovemmin hän katseli minua ja kaluani. Ja käski jatkaajatkoin jolloin minulla alkoi tuntua että huippu on lähellä. Anopin puhelin alkoi soida ex vaimoni soittaa ja antaa soida ja soida anoppi vastaa ja kieltää minua laukeemasta. Joten lopetan käsi liikkeen mutta on se pystyssä. Anoppi juttelee hetken ja lopettaa puhelun. Hän käskee minua laittaa vaatteeni päälle ja hän tekee itse samoin. Rupee keittämään kahvia ja tarjoo minulle paukun ja käskee istumaan sohvalle. Puolen tunnin päästä ex saapuu paikalle ihmetteleealuksi miksi olen siellä. Mutta anoppi sanooettä tyhjennämme ulkovarasto entisen appe i rojuista ja joime liikaa että jään tänne yöksi.

    • Anonyymi

      Minun anoppi on haluttava puuma, pukeutuu aina seksikkäästi, tissit töröttää liiveissä pystyssä ja nännit näkyy selvästi puseron läpi, lyhyt hame ja stringit välillä vilahtaa kun menee istumaan, wau! haluisin niin saada suudella ja rakastella sen kanssa. t. vävy

    • Anonyymi

      Exäni ja anoppi jatkoivat juttelua. Minä otin keittiö kaapista taskulampun ja laitoin ulkovaatteet päälle. Ja enin katsomaan piha varastoa. Siellä oli kyllä riittävästi kaikkea. Onneksi siellä oli pieni patteri joka oli päällä etteittavarat tuhoutuisi. Jäin hetkeksi katselemaan tavaroita. Ja löysin jämerän näkösen lipasto pöydän yksi laatikko oli lukossa ja pari oli auki. Katselin niiden sisältöä. Pieniä esineitä. Vihkoja joissa oli lukuja. Joitain vanhoja valokuvia. Maksettuja laskuja. Lipaston alla näin pahvilaatikon se oliraollaan. Siellä oli 80 luvun video kasetteja. Joissa luki saksaksi jotain. Arvelin niiden sisältävän pornoa kirjoitusten perusteella. Mutta varmaan ne olivat pilalla. Olin jo lähdössä pois kun huomasin nurkassa pienehkön arkun yritin avata sitä mutta sekin oli lukossa. Avasin ulkooven ja katselin taivasta. Kuu. Möllötti kirkkaana Suomen yössä. Naapurikin oli pihalla vaimonsa kanssa grillasivat ja braattailivat kun huomasivat minut. Oletko varas he kysyivät. En sanoin kerroin olevani ex anoppia auttelemassa ja ex tuli käymää oli siis parempi lähteä ulos. Tuu tänne mies sanoi astuin matalan pensaikon yli naapurin puolelle. Istu sanoi nainen ja lykkäsi oluen käteen. He tarjosivat pientä purtavaa grillattua braatwurstia. Grillattua paprikaa ja maissintähkää. Tuosetta valkoista leipää ja vielä toisenoluen. He kertoivat asuneensa jo 5 vuotta anoppini naapurissa. Appi ukko oli monesti grillannut heidän kanssaan. Ku anoppini oli ollut työmatkoilla. Siinä meni kyllä tunti pari. Anoppini tuli sitten katsomaan mihin olin jäänyt. Tervehti naapureitaan. Ja naureskeli että olen kyllä samanlainen kun ex miehensä menen naapurin puolelle pakoon. Sanoi että Exäni oli suutuspäissään lähtenyt kotiinsa. Olen lämmittänyt saunan tuunko mukaan ja entä naapurit. Naapurit kieltäytyivät ja jaövät katsomaan tähti taivasta. Minä lähdin. Mee edellä sanoi anoppi. Ja meni makuhuoneeseen. Menin pesu huoneeseen riisuin vaatteeni ja laitoin ne pyykkikoneen päälle. Suihkuun kautta istumaan lauteille. Kun anoppi saapuipesu huo eeseen riisu kylpytKin ja meni suihkuun. Lasisen oven läpi näki hyvin kun hän pesi itseään. En voinut itselleni mitään kun alkoi seisomaan.. Anoppi lopetti suihkun ja tuli saunaa avasi oven ja varmaan huomasi seisovan kaluni. Istui lauteille ja nosti taas jalkansa ylös. Ajattelin itsekseni älä katso älä tuijota. Mutta pakkohan oli vilkaista. Siistiistiksi leikattu karvakolmio näkyi. Voi että on se hyvää että naiset ymmärtävät olla ajamatta kaikiakarvoja pois. Tajusi samalla virheeni rupesi höpöttämään oikeinkunnolla. 180 astessa suoraan ylöspäin. Anoppi vilkaisi minua. Sanoi taidat tykätä minusta. Ja heitti lisää löylyä. Olin aivan hiljaa ja pois lähdössä kun anoppi sanoi älä lähde vielä. Se laukaisi tilanteen ja juttu Alko taas luistaa. Pikku hiljaa seisokkini laski. Ja anopin lähti suihkun. H
      Än säippuoi pesu sienen ja avasi saunan oven ja käski minun istumaan yhden alaspäin. Portaisiin. Otti saippuaa käteensä.

    • Anonyymi

      Ja laittoi sitä miehuiteni kärkeen ja vielä toisen kerran. Vati esinahan kunnolla pois ja alkoi pesemään sitä. Tuntui kyllä taivaalliselle. Hyvältä todella hyvältä. Jatkoi ja välillä pesi kiveksiä. Huohotin kyllä hän huomasi että nautin ja hän jatkoi. Purkaannui hänen käsiinsä hän jatkoi vielä hetken ja sanoi että saan suudella häntä anopin huulille. Hän levitti jalkansa ja sutelin häntä häpyhulille hän käski hetken jatkaa. 15 sekunnin päästä hän käski lopettaa. Ja hän meni suihkun. Hänen poistuttua suihkusta menin pesulle. Otin naulkosta pyyheliinan ja kuivasin itseäni kun näin pykki korin. Nostin katsoin sinne siellä oli anopin likaisia vaateita paitoja hameita. Laitoin kannen kiinni ja kuivasin hiukseni. Lähdin pesuhuoneesta pyyhe. Vyötäisillä. Anoppi oli pukeutuneena pitkään yöpaitaan ja sammutti television hän sanoin menevä sänunkumaan. Hän pyysi että tulen perässä kun väsyttää.. Yö asuoli olohuoneen pöydällä.

    • Anonyymi

      Puin yö asun päälle ja katsoi onko jääkaapissa juotavaa. Löysin sieltä aura olutta. Otin tölkin ja kaadoin pitkän malliseen lasiin. Olut vaahtosi ja sain kaataa varovasti useita minutteja. Ainakin tuntui siltä. Kaadettua 8 join ja vaahtoa tarttui suupieliin. Maisteli. Vaahtoa. Kielellä ja kävelin olohuoneeseen. Join rauhassa oluen ja menin anopin makuhuoneeseen. Siellä anoppi nukkui ilman peittoa. Laitoin peiton hänen päälleen ja katselin hetken häntä ja pohdin mielessä minkä takia nukun hänen kanssaan samassa sängyssä. En muista muuta. Aamulla heräsin anoppi ei ollut enää sängyssä. Nousin ja lähdin kohti keittiötä. Siellähän teki aamiaista pitkään Marimekon yöpaitaan pukeutuneena. Näkiminut ja käski istutua tuoliin. Kaatoi teetä kuppiin. Se oli jotain intialaista hän sanoi. Ei mitään pussi teetä vaan kunnon irto teetä. Maistuipehmeältä. Voitelin vielä paahtoleivän itselleni. Siten hänkin tuli istumaan pöytään. Hän joi kahvia isosta mustasta mukista. Siinä oli Suomen lippu. Katselin hänen juomistaan hetken. Kunneshän pyysi että ojentaisi paahtoleilää myös hänelle. Ojensi hänelle paahtoleivän. Jolloin hän kiitti koski todella kädellä sormiani. Hän sanoi että se messu keikka tulee olemaan raskas kolme päivää seisomista ja braattailua ja hymyile mistä.. Mutta onneksi meitä on siellä monta niin päästään välillä tauolle.

    • Anonyymi

      Aamiaisen syötyäni vaihdoin päälleni vaatteet. Ja sanoin lähteväni kotiin. Anoppi sanoi hän vie minut kotiin. Hä laittoi nopeasti tuli puvun päällensä ja otti avaimet ja sanoi nyt mennään. Matkaa oli noin 30 km se meni nopeasti. Kun saavuimme pihalleni hän koski polveani ja
      Sanoi että messu keikka on rankka. Ihmettelin vähän. Mutta unohdin sen melkein heti.

    • Anonyymi

      Messujen lähestyessä firmassa jossa anoppi työskentelee sieltä soitettiin minulle. Antoivat lisä ohjeita ja pyysivät että lukisin ohjeet vielä uudelleen. Seuraavana aamuna minua tultiin hakemaan. Pihassa oli mustan sininen scania jossa oli suuri loko edessä jollei jätte ståra. Kuskina oli iso isomahanen kunnon rekkakuski hän poltti saveketta pihalla kun näin hänet. Sinä varmaan olet se uusi messu tykki hän sanoi ja käski minun hypätä kyytiin hypättyäni hyttiin hän kysyi onhan mulla ajokortti mukana. Vastasin myöntävästi. Sitten on kaikki hyvin hän sanoi ja käynnisti moottorin. Totu eesti kurvattiin matkaan. Matkalla hän esitteli itsensä ja minä myös. Hän kertoi hyviä tartsuja. Niistä taisi kyllä suurin osa ollacoloria mutta hviä olivat. Pysähdyimme matkalla pienelle huolto asemalle tauolle jossa pakattiinlisää tavaroita mukaan. Perille päästyämme purimme tavarat ja veimme ne messu kartan mukaiseen paikkaan. Kuski sanoi lähtevänsä takaisin ja lykkäsi minulle kuvan messu ständisä. 15 minuutin päästä anoppi saapui paikalle. Hän moikkasi minulle ja sanoi ota kassisi mukaan nyt lähetään. Menimme kirjautumaan hotelliin meille oli varattu yhteinen huone koska kaikki muut esittelijät olivat nuoria asia ja he olivat vaativia. Kirjouduimme ja veimme kassi me huoneeseen. Anoppi nosti hamettaan kellahti sängylle ja käski minua nuolemaan häntä. Nuolin hänen pyhinpäänasä alushousujen päältä. En uskaltanut tai pystynyt raottamaan niitä koska niissä oli lyhyet lahkeet. Anoppi ynisi ja pyysi jatkamaan. Minulla rupesi Kunnolla seisomaan ja olisi mieli tehnyt tunkeutua anopin sisälle. Mutta en uskaltanut tehdä aloitetta. Hetken päästä anoppi nousi ja käski minun laskea housuni. T

    • Anonyymi

      Laskin housuni ales kullini törrötti alushousuissa. Sitten anoppi otta nekin pois paidan myös siinä olin nakuna. Kun anoppi makoili sängellä hame korvissa. Kullini seisoi yläviistoon.. Anoppi selvästi nautti tilaisuudestaan. Sitten hän otti laukustaan jonkun pienen surisevan esineen ja hiveli sillä itseään alushousujen päältä. Minulla rupesi tekee todella mieli häntä mutta tiesin etten saa näyttää sitä elimeni koveni. Ja koveni kun anoppi ynisisängyyllä
      Vibra haarojen välissä. Vihdoin hän sai tyydytyksensä. Otti mahlaiset alushousut poi jalastaan ja antoi ne minulle nuorelle alastomalle miehelle joa oli juuri katsonut kun 25 vanhempi nainen tyydytti itseään. Lisähäksi hän käski haistella ja maistella niitä. Kaluni oli jo räjähdys pisteessä. Ei olisi tarvinnut ku naisen sormi koskettaasitä jä se olisi räjähtänyt. Anoppi otti puhtaan alus hosut kassista ja pukine päälleen. Vaihto siistit vaalean siniset työhaalarit päälleen minulle Hä ojensi snicersin siniset työhousut ja työ takin joka peittäisi seisovan Kaluni. Käski pukea ja sanoi nyt lähetään messu paikalle. Oli kyllä pettynyt olisin halunnut kyllä vaikka vetää käteen Kaluni seisoi niin kovana. Hän katsoi kun puin päälleni. Ja sanoo pidä näppisi erossa kalustasi. Lähdimme pakulla kohti messukylää tai taloa. Mikä seonkaan. Matkalla hän sanoienin käydään syömässä sitten aloitetaan pystytys. Minulla seisoi koko ajan mutta ajattelin että takkkipeitää sen ja saan varmaan palkkion vielä anopilta. Paikalle saavuttuamme Hä otti paksusta kaksi isoa kassi ja anto toisen minulle kannettavaksi. Menimme ravintolaan syömän jotain kiusausta. Minä otin lohi ja anoppi kinkku. Emme paljon puhuneet. Minua harmitti mutta anoppi selvästi nautti tilanteesta. Syötyämme menimme messu ständiä pystyttämään. Niistä oli hyvät ohjeet. Ja kasseissa oli hyvät työkalut sen pystyttämiseen. Homma sujui hyvin

    • Anonyymi

      Välillä joku tuli lainaamaan jotain työkaluja. Tai palauttamaan niitä. Saimme ständin pystytettyä. Ja seisokkini oli laskenut. Anoppi tuli viereeni ja katsoi ständiä. On se vähän modermi mutta hyvä hän sanoi. . Muu firman messu henkilökunta saapui myös paikalle 3 neitoa jotka olivat kylläsorjia kun missit. Ja 2 nuorta miestä. Kysyivät heti anopilta millainen hotelli oli. Anoppi vastasi tavallinen neidoille oli suite ja miehille 2 hengen huone. He jäivät vimeitelemään messu ständiä kun me lähimme takaisin kohti hotellia. Anoppi sanoi mennäänkö syömään ensin hän tietää hyvän. Pikku ravintolan.

    • Anonyymi

      Mennään vaan mutta entä nää vatteet. Nä on ihan hyvät hän sanoi. Ravintola oli aika lähellä pieni mutt oli muutama asiakas. Avasin oven ja anoppi pujahti ensin sisälle ohi mennessään hän sanoi vielä pidä näppisi erossa kalustasi kun käyt vessassa. Menin heti vessaan kuselle. Olisi tehnyt mieli kyllä runkata kun oli kovat painele anopin käsittelyn jälkeen mutta maltoin. Pöytään tultaessa anoppi sanoi että hän oli jo hoitanut tilauksen. Tarjosi minulle lasin ja sanoi siinä on votkaa ja kolaa olet ansainnut sen hän tokaisi. Kippistelimme. Anoppi vaihtoi muutaman sanan tarjoilijan kanssa. Joka hetken kuluttua toi annoksemme. Minulle oli lohta metsäsienikastikeessa paistettuja vihanneksia ja pieniä perunoita. Annos oli todella maittava. Tai vähän hotkia kun anoppi katsoi syömistäni hetken. Syötyäni hän vielä jatkoi ja käski minun tilata itselleni jälkkäriä. Tilasin itselleni teetä ja pikkuleipiä.. Katselin anopin syömistä ja olin mietteissäni. Olipa minulla haluttava anoppi. Ei kaikkein kaunein mutta seksi. Kyllä oli jotain henkisesti odottamatonta. Ei olisi kannattanut. Minulla rupesi seisomaan. Anoppi joi vielläkahvin ja lähdimme kohti hotellia. Alassa oli muut firmmman messu henkilöt. Esittelimme itsemme toisillemme. Sanoivat lähtevänsä yhdelle ja pyysivät minua mukaan kieltäydyin sanoin että tää on uutta että pitää vielä lukea paperit. Toinen miehistä sanoi ei niitä koskaan kukaan lue. Mutta me lähetään. Anoppi sanoi että hän ostaa respasta limpparia juomaksi. Menimme yhdessä hissiin siellä hän kysyi onko vielä painetta nyökkäsin. Hyvä hän sanoi. Harrastetaan sitten heti hiki seksi kun päästää huone esseen saat nuolla anopin hikistä vartaloa ennenkun purkaudu. Huoneen päästyääämme anoppi otti haalarit pois jätti päällensä alus asun mustat lahkeelliset alushousut ja paljon kangasta omavat mustat rintaliivit. Nyt saat kyllä nuolla hikistä anoppia hän sanoin. Suutelin häntä niskaan ja yläselkään ota liivit pois hän käski aukasin hakat tai ainakin alussa yritin olin ninn kiimassa ettei siitä meinannut tulla mitään. Vihdoin sinne auki otn ne pois anopin päältä ja laskin johonkin suutelin hänen rintojaan ja kaadoin hänet varovasti sänkyyn. Hän selvästi nautti siitä. Minullakin. Oli vaikeuksia ajattelin että räjähdän. Suutelin vielä kaulaa jolloinhän työsi päätäni ales päin. Suutelin napaa ja maistelin anopin hikistä vartaloa. Pääsin vähän alemmas kun purkauduin vaikka anoppi ei ollut edes koskettanut minua vaan nauttinut koko ajan. Pysähdyin hetkeksi mutta anoppi käski jatkaa. Suutelin anopin karvoitusta alushousujen läpi. Samalla riisuin työ asuani alus hosut oli vielä riisumasta kun anoppi huomasi ne ja sanoi. Taisi olla kovat paineet. Jatkoin anopin hyväilyä suutelin reisiä kun anoppi otti alushousunsa pois. Paino pääni keskelle ja käski jatkaa suuteli ja rupesin kielellä nuolemaan. Kyllä anoppi maistui hyvälle. Kaluni alkoi taas olla kovana. Ja vielä kovempana. Kun anoppi käkiminun mennä selälle maksamaan. Hän tuli päälleni jaohjasikaluni hänen sisälle. Hän aloitti lantion liikkeen ei kestänyt kauan kun hänestä alkoi tulemaan mahlaa. Sitä tuli ja tuli sängyn päiväpeitto tuli kyllä märäksi. Hän vaan jatkoi ja mahlaa tuli lisää. Hän selvästi nautti. Minäkin purkauduintoisen kerran nyt hänen sisälleensä.

    • Anonyymi

      Sen jälkeen anoppi tuli pois päältäni ja mini suihkuun. Minäkin oli hiessä ja anopin mahlassa. Hänen tultaessa sieltä pois kävin itse suihkussa. Käytön hotellin saippuaa sitä oli seinässä puristettavassa telineessä. Hieroin siä itseeni ja Kaluni joka kyllä oli vielä puoli kovana. Otin naulakosta pyyhkeen ja kuivasin itseni pyyhken kanssa menin pois suihku tilasta. Anoppi oli jo laittanut yö asun ylleen ja luki messu lappuja peitonalla eseinään nojaten.. Huomasi minut ja sanoi lue sinäkin vielä kertaalleen ohjeet. Laitoin yäö asun päälleni ja menin sohvalle istumaan ja luin papereita. Minusta tuntui että neidot ja nuoret miehet olivat oikeassa ne olivat turhia. Mutta luin ne kaikki kertaalleen.

    • Anonyymi

      Meillä oli 2 hengen iso huone sohva missä minun olisi varmaan pitänyt nukkua ja parivuode. Luettuani menin anopin viereen nostin peiton ja pujahdin sen alle. Anoppi sanoi että yöpöydällä on votkaa ja kolaa sekoitettuna lasiin jos haluan juoda. Nousin nojamaan seinää. Ja otin lasin käteeni. Maistelin sitä ja anoppi puhui puhelimessa jollekin. Puhelun päätyttyä hän sanoi että se oli ex äni oli kuulema hakenut eroa minusta. En sanonut siihen oikeasti mitään heilutin vain olkapäitä. Hän katsahti minuun päin ja tarttui eilmeeni joka oli kyllä jo valmiiksi puolikovaa. Hän hieroi sitä taitavasti kellään ja nappasi toisella kädellä pyyhe liinan. Purkauduin pyyheliinan. Ja hän sanoi olipa pojalla vielä painetta.

    • Anonyymi

      Aamulla kun heräsin anoppi oli jo pukeutunut. Käskiminunkin pukeutua messu vaatteisiin tumman siniseen pukuun ja kravatti jossa oli firman logo. Vielljokin lappu rintaan. En katsonut mitä siinä luki. Menimme aamiaiselle siellä oli paljon messu porukkaa eri yrityksistä. Sekä yhtiön omat messu henkilöt. Tervehdittiin hain aamiaista. Ja istuin samaan pöytään pian myös anoppi In istui. Kyselin heiltä miten ilta meni. Sanoivat tulleensa nukkuu ennen puoltayötä tai ainakin hotellille. Tänään messupäivän päätteeksi samaan mestaan oli paljon messu porukkaa siellä. Aamiaisen syötyämme lähdimme messu hallille. Viimeistelimme ständin. Eli ei tehty mitään anoppi lähti jonnekin. Messujen alettua alkio porukka tulla pikku hiljaa tulla juttelee katselin alussa muiden tekemistä. Pää asia tuntui olevan hyvä kuva yrityksestä ja se että oltiin messuilla. Välillä joku lähti tauolle joten tuurasin aina häntä. 6 tunnin päästä tuntui jo puuruttavalta. Välillä kyylä oli hyväkin keskustelu jonkun mahdollisen asiakkaan kanssa. Kävin välillä tauolla. Ja kiertelemässä. Kun messut päättyivät siltä päivältä anoppi saapui paikalle. Ja käski meitä siistiä paikka huomista varten kailla näytti olevan. Kiire kun saimme valmiiksi. Ja roskat vietyä nuoret miehet sanoivat yhteen ääneen. Ravintolaan ravintolaan. Ja kaikki lähtivät salamana. Piti kysyä minne he lähtevät mutta olivat jo kadonneet. Anoppi kysyi millainen päivä oli. Ja sanoi että lähdetään mekin ja kysyi mennäänkö mekin noiden mukaan. Sanoin että olisi mukava päästä saunassa käymään. Anoppi sanoi että hotellissa on pieni sauna ja uima allas. Hotellille päästyämme otin uima asun ja vaihto vaatteet mukaan ja menin saunaan siellä oli paljon messujen henkilökuntaan. Löivtä olut tölkin käteen ja toivottivat terve tulleeksi. Join oluen ja kuu talin juttuja menin Suihkun ja saunaan sielläkin oli samaa porukkaa. Juttu luisti kaikilla. Heittivät välillä löylyä. Olin suihkuun lähdössä kun todella iso mies tuli saunaan hänellä oli keissi kaljaa kädessä ja lykkäsi jokaisen käteen siitä oluen. Aloitti samalla kehumaan omaa yritystään. Join siinä olutta ja päätin lähteä suihkuun. Pesin itseni ja oli kyllä jalat väsyneet. Pukuhuoneessa oli sama melu päällä kaikki kehuivat itseään. Laitoin puhtaat vaatteet päälle. Ja olin jo pois lähdössä kun eräs mies pysäytti minut tarjosi oluen ja kysyi olisinko halukas tulemaan heille töihin hymyilin. Ja otin käyntikortin. Hyppäsin hissiin jossa eräs messu henkilö istui lattialla ja örisi jotain. Kerrokseen päästyäni kuulin käytävällä melua erään yrityksen henkilöt riitelivät tosi äänekkäästi ovvet olivat vastakkain ja auki. Huutelivat siinä toisillään. Pujahdin huoneeseen olempas väsynyt ajattelin. Vaihdoin uni asun päälle

    • Anonyymi

      Ja avasin tv n hetken kuluttua anoppi saapui. Huoneeseen hänellä oli päällään vaaleansininen oloasu ja päässään pyyhe. Huoneeseen tultua hän otti pyyhkeen pois ja kysyi miten meni saunassa. Sanoin että siellä olisi saanut ilmaiset kännit ja uuden työpaikan. Hän naureskeli se on aina sama myös naisten puolella. Anoppi rupesi kuivaamaan hiuksiaan siinä kuvatessa hän kysyi seisooko sinulla. Sanoi että ei seisonut. Mutta nyt taitaa seistä. Hän otti housut pois itseltä ja avasi olo asun paidan napit ja minulla. Seisoi entistä paremmin. Sitten hän meni sänkyyn makamaan ja sanoi nyt saat panna väsynyttä naiseta mutta älä suutele. Hän avasi reitensä näin hänen karvoituksensa otin kaikki vaatteet pois päältäni ja asettui hänen päälleen ohjasin vasemmalla kädelläni kullini hänen sisälleen. Hetken kuluttua aloin heiluttaa lantiotani. Anoppi piti silmiään kiinni ja ynisi. Hän tuntui nauttivan. Oli muuten aivan hiljaa. Kiihdytin hivenen tahtiani mutta hän sanoi rauhallisesti. Hiljensi tahtiani siihen kuin olin aloittanut. Ja Taas anoppi aloitti ininän. Jatkoi ja katoin kun minusta alkoi tuntua että tulen. Anoppi otti selästäni kiinni ja tarrasi kynsillään minuun. Purkauduin välittömästi hänen sisälleen. Hän vaan inisi. Hetken päästä lopetin liikkeen ja anoppi kiitti minua. Kierähdin hänen viereensä. Ja minä kiitin häntä.

    • Anonyymi

      Anoppi nousi ylös ja puki päälleen pitkän yöpaidan. Otti jääkaapista ison kossupullon teki kaksi isoa lasillista drinkki joihin toiseen laittoi kolaa ja toiseen jotain läpinäkyvää. Minulle hän ojensi kolaa ja kossua sisältävän lasin. Nousin istumaan ja maistoin juomaa kyllä maistui hyvälle. Olin laittamassa päälleni uni asun mutta kan kielsi minua sitä pukemasta. Olen kuulema hyvä näin hän sanoi. Kietdouiduin peiton alle ja jn tuli viereen toisen peiton alle. Otti käteen sä jotain papereita ja luki niitä. Avasin tv n mutta otin äänen pois. 30 minuutin päästä hän lopetti lukemisen ja kosketti kädellään minua rintaan. Pikku hiljaa käsi meni alenmas. Kunnes se kosketti kaluani joka alkoi kovenemaan. Hän hyväili sitä kyllä hyvin olin muutamassa hetkessä laukeamista pisteessä. Hän lopetti hetkeksi ja nousi ylös seisomaan haja reisin sängille minun päälle ja istui hiljalleen minun kaluani päälle. Helutti lantiotaan. Ei kestänyt kauan kun tulin hänen sisäänsä. Hän vielä jatkoi kunnes tarttui käsillään rinnastani. Ja oli aivan liikkkumati hetken katseli minua sil. Iin. Sitten hän kierrähtipois päältäni. Oli aivan hiljaa vierelläni. En minäkään sanonut mitään. Nousin nojamaan seinää ja join drinkkini loppuun.

    • Anonyymi

      Aamulla anoppi oli taas herännyt ennen minua. Ja käsl minun pukea. Pesin hampaani ja puin messu vaatteet päälleni ja menimme aamiaiselle. Siellä oli jo muu yrityksen messu väki jo syömässä. Haimme aamiaista ja istuimme pöytään. Yksi neidoista puuttui muut sanoivat että hän on sairaana huoneessaan. Syötyämme anoppi sanoi että että hän menee katsomaan sairasta neitoa. Hetken päästä hän tuli takaisi ja sanoi lähtevänsä viemään neitoa lääkäriin. Me muut lähettiin messuihin menimme sinne isolla japanilaisella autolla ja toinen neidoista ajoi. Perille päästyämme katottiin vielä että kaikki on kunnossa. Messu vieraita alkoi tulla paikalle ja anoppikin saapui. Kertoi että sairastunut oli joutunut huumaaamis yrityksen kohteeksi. Lääkäri oli sanonut että koska hän oli juonut niin paljon myrkky oli laimentunut. Kauhee tuuri muut Sanoivat. Anoppi kysyi pärjätäänkö Tottakai kaikki sanoivat. Ja anoppi hävisi jonnekin. Päivä oli tosi raskas paljon ihmisiä. Onneksi oli välillä taukoja pääsi syömään ja vessaan. Illalla kun ovet oli suljettu anoppi tuli ja kertoi sairastuneen voivan jo vähän paremmin. Mutta on yön vielä sairaalassa. Laitoimme kaiken kuntoon viimeistä päivää varten ja veimme roskat jätelavalle. Sitten taas nuoret miehet sanoivat ravintolaan ravintolaan. Ja häipyivät neitojen kanssa paikalta. Lähdimme anopin kanssa kohti pakettiautoa. Ja hän kysyi miten päivä oli mennyt yllättävän hyvin sanoin. Onneksi oli hyvät kengät. Ajalimme kohti hotellia. Pysähdyimme matkalla pienen kaupan viereen josta anoppi haki juomaa ja tyttö suklaata. Hotellille saa vuttuamme kysyi onko nälkä ei oikein vastasin. Mutta aula olut maistuisi. Join hotellin aulassa oluen ja anoppi sanoi menevänsä jonnekin. Paikalle tuli muutakin messu porukkaa muista yrityksistä. Ottivat kans olutta. Olin jo lähdössä huoneseen kun yksi kysyi tulenko saunaa sanoi kyllä mutta haen ensin vaihto vaatteet. Menin huoneeseeni. Ja otin uima asun ja vaihto vaatteet. Ja menin saunaan. Sauna osastolla näin anoppini juttelevan armaani miesten kanssa samojen jotka näin ruotsissa. Moikkasin vaan ja menin saunaan. Siellä oli riittä västi porukkaa lyötiin heti tölkki käteen. Otin pari huikkaa ja riiisuin vaatteeni. Join tölkin loppuun ja olin lähdössä saunaa kun toinen tölkki laitettiin käteen laitoin pyyhkeen ympärille ja istuin juomaan. Taas tuli joku antamaan käynti kortin ja pyysi tulemaan heille töihin. Otin pyyhkeen pois ja kävelin kaljan kanssa suihkuun. Sitten saunaan siellä oli tilaa vielä minulle.

    • Anonyymi

      Kolmekymmentä vuotta taaksepäin tuli mentyä anopin kanssa sänkyyn.....ei jääty koskaan kiinni ja oli tosi jees kokemus....

    • Anonyymi

      Lauteilla istui porukkaa joku oli hiljaa ja nautti lämmöstä. Toiset braattailivat. Istuin siinä ja join oluen loppuun. Kyllä sauna teki hyvä ajattelin. Kun eilinen kalja geissi mies saapui. Ja löi kaikille oluet käteen. Kuntelin hänen juttuaan. Aloin tehdä posi lähtöä kun kalja mies pyysi minua ottamaan vielä viimeisen oluen hänen kasisstaan sanoin ei kiitos ja menin suihkuun. Sitten menin puku huoneeseen siellä oli sama meininki joku löi käyntikortin käteen ja pyysi tulemaan heille töihin toinen tyrkytti olutta. Vaihdoin vaatteet ja poistuin pukuhuoneesta. Anoppi sauna osaston ulkopuolella vielä juttelemassa. Hän tuli luokseni ja sanoi nyt viet minut pois täältä. Menimme käsikyykkkää hissille. Hississä hän kiitti pelastuksesta. Ja kysyi miten minulla oli mennyt sanoi oli samanlainen meininkikun eilen tai pahempi. Anoppi irrotti kädestäni. Kerrokseen tultua hän kävelliedellä huoneeseen. Otti vaateetpois ja meni vaateet pois ja meni sänkyyn selälleen ja sanoi pane minua nyt nuoruuden innolla. Otin vaatteeni pois ja menin hänen päälleen sutelin rintoja ja suutaan poskia ja laitoin seisovan kullini hänen pillun huulille runttasin sisään panin rynkytin innolla ja suutelin häntä kaulaan suulle ja rintoihin. Ei kauan kestänyt kun purkaa uin hänen sisälle n. Kiitos hän sanoi ja kierähti altani ja meni suihkuun. Laitoin yö asun päälleni. Ja istuin peiton alla ja katsoin tvtä. Anoppi tuli suihkusta. Kuivasi itsensä. Ja laittoi pitkän yö asun ylleen. Teki 2 drinksua ja kysyi haluanko kieltäydyin sanoi että olen juonut aivan tarpeeksi. Hän tuli viereeni sängylle ja siemaili juomaa. Kohta hänen puhelin soi vastasi siihen. Laiton tv n pienemmälle. Että anoppi ei häirintyisi. Puhelun päätyttyä hän oli hetken hiljaa. Ja sanoi sitten hyvät yöt ja nukahti. Katsoin tv tä ja otin sen kola drinkin la join sen ja nukahdin.

    • Anonyymi

      Jäimme vaimoni kanssa anopille yökylään, me nukuimme makkarissa ja leski anoppini teki olohuoneen sohvalle pedin, yöllä heräsin kusihätään ja menin pimeässä hiipien vessaan enkä laittanut valoja etten herättäisi vaimoa ja anoppiani ja tullessani pois vessasta huomasin että anopilta oli tippunut peitto päältään ja ulkoa tulevat katuvalot antoivat sen verran valoa että näin että anopilla ei ole pikkuhousuja kun yöpaituli oli noussut niin että näkyi runsas kihara karvoitus, kullini nousi välittömästi ja sykki tahdissa sydämeni kanssa ja otin sen käteeni alkaen samalla hieromaan ja fantasoimaan anopista, anoppi nukkui selällään ja aina hengittäessä pillun kumpu nousi niin kuin olisi ollut tyrkyllä panoa varten, ihana olla aivan vieressä ja mieleni teki herättää anoppi suudellen ja sanoa että olen aina halunnut pitää sitä hyvänä, runkkasin ja samalla pelkäsin että herätän sen äänelläni kun käsi vatkasi yhä lujempaa ja hengitykseni kiihtyi kunnes laukesin! se tuli voimalla ja sitä tuli paljon! en edes tiedä mihin kaikkialle sitä lensi, osa ainakin anopin päälle ja sitten kuulin kuiskauksen, huomenta olihan kivaa katsottavaa ja ihana aamuherätys vävyltä.

    • Anonyymi

      Aamulla anoppi oli herännyt taas ensin puin päälleni ja pesin hampaat. Menimme aamiaiselle siellä muut olivat. Hain ruokaa ja anoppi jäi pöytään juttelee pöytään tultuani anoppi lähti hakee aamiaista. Pöytään tultuaanhä söi ripeästi ja sanoi lähtevänsä sairaalaan katsomaan potilasta. Juttelin muiden kanssa he sanoivat että neiti pääsee tänään pois. Muut lähtivät autolla kohti paviljonki. Minä kävellen koska oli runsaasti aikaa. Matka ei ollut pitkä mutta sain hyvän herätyksen päivään. Messuille saavuttuani kaikki oliku noissa oli rento meininki viimeisen päivän iloa. Puolilta päivin anoppi tuli neidin kanssa sinne. Muut kyselivät neidiltä vointia minä keskityin asiakkaisiin. Päivä sujui nopeasti klo 16 messut loppuivat ja heitimme irto. Tavarat anopin tuomiin suuriin kofeihin. Sitten nuoret miehet väänsivät ständin palasiksi ja veimme
      Sen roska lavalle
      . Sitten anoppini sanoi meillä on huoneet varattu vielä yöksi mutta voitte lähteä myös kotiin palkan maksu loppuu tähän päivään.. Nuoret sanoivat yhteen ääneen jäävät katsomaan mitä täällä tapahtuu ja Viides vaihde yhtyättä joka esiintyy tänään. Ei kestänyt kun 10 kun olivat hävinneet myös sairaalassa ollut.

    • Anonyymi

      Anoppini kanssa veimme korit autoon paku tuli aivan täyteen. Sitten ajoimme kellari ravintolaan. Siellä oli väkeä syömässä. Kun tarjoilija näki meidät hän toivotti terve tulleeksi. Ja ohjasi isoon pyöreään pöytään.. Olimme siinä kahdesta tarjoilija kysyi otammeko jotain juomaa. Sanoin bagardi Cola. Anoppi tilasi jotain vaikeasti lausuttua. Saimme juomat ja anoppi kysyi mitä syöt sanoi muikkuja ja peruna muusia. Anoppi naurahti. En kuulema ylitä pudjettia ruoka valinnoilla. Odotellessa tarjoilija tulikysyyvoiko hän ohjatapöytään vielä 2ihmistä. Anoppi sanoi totta kai ne olivat ne ruotsissa näkeväni2 armaani pukuihin pukeutuvaa miestä. Olivat iloisia sattumasta. Juttelivat anopille kun söimme. Anoppi maksoi meidän ruuat ja lähdimme hotellille. Siellä hän kysyi mitä tehdään mutta ensin hän menee saunaan hän sanoi. Hyvä mietitään sen jälkeen. Haimme sauna tavarat huoneesta ja menimme saunaa. Miesten puolella oli vähän porukkaa varattuna 2 edelliseen iltaan. Minulla oli keissi kaljaa mukana. Otin vaateet pois ja laitoin pyyhkeen la teille ja avasin 5ölkin istuin siinä jaa noin naapurille tölkin käteen. Hän oli nuutunen näköinen. 3 päivää messua ei ikä enää hän sanoi. Aivan hullua hän lisäsi. Tein lähtöä saunaan kun keissimies saapui paikalle laatikko täynnä kaljaa hän kuulutti kovaan ääneen. Menin pesulle ja saunaan sain olla hetken yksin kunnes keissi mies saapui löi oluen käteen. Ja aloitti puhumaan olin väsynyt en jaksanut kuunnella sanoin vaan aina ju juu. Hetken päästä menin suihkuun ja puin uima asun ja hyppäsin uima altaaseen jalat edellä. Kyllä virkisti uinmuutaman kerran päästä päähän. Kun anoppi tuli 2 naisen kanssa myös uimaan en häirinnyt heitä he vaan seisoivat altaalla ja puhuivat sitten he nousivat kietoutuivat pyyhe liinaan. Ja istuivat tuoleihin yksi heistä haki kaikille juomia. Pöytä oli täynnä pulloja. Ja he braattailivat. Lähdin saunaa nyt sain taas hetken olla rauhassa sitten suihkuun ja pukuhuoneeseen. Siellä oli muutama vielä. Yksi puhui kännykkään pari keskenään joku joi olutta toinen lonkeroa. Puin päälleni ja menin huoneeseeni. Kuulin puhelimen soivan anoppi soitti sanoi että menee ainakin 2 tai 3 tuntia. Päätin lähteä katsomaan hetkeksi nuoria ja bändiä. Kävely matka oli lyhyt sisään pääsy maksu oli 10 e. Ajattelin että täytyy olla hyvä yhtye. Testasin anopille missä olen hän vastasin että menee vielä ainakin 1 tunti. Näin muut heillä oli jo meno päällä. Ja bändikin saapui lavalle. Soiton alettua porukka kyllä villiintyi. Bailasivat ankarasti. Sairastunut neitok7n oli kun uusi ihminen. E kan setin jälkeen poistuin hotellille menin aula baariin. Tilasin vichyä. Kyllä maistu. Katselin samalla tv stä urheilua ja hain paremman paikan. Hetken päästä anoppi saapui akka porukalla tunkivat kaikki samaan pöytään olivat perjantai tunnelmissa. En antanut sen häiritä vaan katsoi n urheilua. Olin pois lähdössä ku anoppi sanoi odota vähän. Kävin hakemassa toisen vichyn. Ja istuin takasin. Kuutelin akkojen jorinaa. On ne hulluja ajattelin. 15 istuttua 8 oli pakko hakea olut en kestänyt enää niiden juttuja selvin päin. Sen juotuani hain toisen. Olin kyllä aika tuiskessa. Lähetin kaikki porukalla nukkumaan. Kukin omiinhuoneisiin. Anoppi avsi huoneen oven oli aika tuiskessa niin minäkin. Sulki oven nyt kyllä panet minua hän sanoi. Olen aika kännissä sanoi en tiedä seisooko sanoin. Vai ei seiso hän kaato minut sänkyyn riisui itsensä ja käski minukin riisua

    • Anonyymi

      Sitten hän otti alushousunsa ja kieti ne kullini ympäri ja hiveli niillä minua. Kyllä alko elon merkit nousta hetken kuluttua hn tuli päälleni ja elimeni uppoi häneen. Hän aloitti lantio liikkeen kesti se vähän aikaan mutta laukesin hänen sisälleen. Sitten hän sanoi että keinot ei lopu kun himo iskee. Hän kierähti päältäni ja sammui melkein heti sänkyyn. Laitoin hänen päälle peiton. Puin päälleni yö asun ja join yhden oluen. Tai ainakin luulin. Heräsin aamulla täysnäinen olut tölkki pöydällä. Anoppi oli suihkussa. Kohta hän tuli sieltä kylpytakki päällä ja minä kävin pikaiset suihkut ja pesin hampaani. Ota kaikki tavarat mukaan anoppi sanoi. Rupesin pakkaamaan laukkua. Lähettiin laukut mukana aamiaiselle. Muut olivat jo siellä kehuivat Viides vaihde bändiä. Ihmettelin mistä heille riittää energiaa. Aamiaisen jälkeen sekattiin itsemme ulos. Nuoret lähtivät heti tykittää autolla kohti kotia. Minä hyppäsin pakun puikkoihin ja anoppi istui vieressä

    • Anonyymi

      Kotimatka meni pikku hiljaa pysähdyttiin kerran. Anoppi taisi käydä oksentamassa. Minä ajoin firman pihaan. Puretaanko tavarat kysyi. Ei tartte vastasi anoppi varaston pojat tekevät sen maanan Taina tietävät mihin nelaitetaan. Sitten hypättiinanopin autoon. Anoppi ajoi kotiinsa ja sanoi ota auto ja tuo se huomenna takas en jaksa viedä sinua kotiin. Ajoin pikku hiljaa motar7a kotiin. Kotona menin nukkumaan olin kyllä väsynyt.

    • Anonyymi

      Jatkanko kirjoittelua jos tulee 27 kyllä tai ei ääntä niin jatkan.

    • Anonyymi

      Aamulla kun heräsin katsoin ikkunasta ja venyttelin kipeitä jalkoja. Otti kyllä koville nyt sen huomasin. Söin vähän kävin suihkussa ja lähdin viemään anopin autoa. Perille päästyäni katselin hetken pihalla kun oravat juoksivat pitkin puun runkoa. Sitten menin porras käytän ja soitin anopin ovikelloa. Anoppi tuli avaamaan hänellä oli yllään vaaleansininen aamutakki. Pyysi sisälle. Tarjosi teetä ja pikku leipiä. Kävi makuuhuoneessa vaihtamassa vaatteet. Ja sanoi lähdetään. Hän pyysi avaimet. Ajoi merenrannalle hyppäsi ulos autosta ja katseli merta. Kääntyi minuun päin lähdetäänkö illalla risteilylle. Mennään vaan sanoin. Kääntyi takas mertakohti. Ja kallisti päätään taaksepäin. Sitten hän lähti kävelemään kun hän oli kävellyt50 metriä lähdin hänen peräänsä. Hän käveli luodon nokkaan siellä oli pieni sauna. Otti avaimen taskustaan ja avasi oven. Seurasin häntä katseellani kun hän meni sisälle. Tulin jäljessä. Avasin oven edessä oli pieni huone pöytä 2 tuolia oikealla ovi ilmeisesti saunaan. Avasin sen siellä anoppi istui lauteilla vaatteet päällä. Ja sanoi eikö ole kiva mökki. Kyllä vastasin. Täällä taitaa olla kaapissa purkki ruokaa. Mikä kaappi ihmettelin e ollut nähnyt sitä. Katsotaan hn sanoi ja kälväeli ohitse. Huoneessa oli penkkija sen ajja oli ns. Kaapisto 3 matalaa kaappia. Hän aukasi 2 ovea ja otti 2 haarukkaa ja 2 hedelmä sekoitus purkkia. Ojensi minulle toisen ja avasi toisen ja meni ulos syömään laitoin purkin takaisin kaappi ja haarukan jlamenin terassille istumaan. Anoppi katseli merta ja kysyi vielä lähetäänkö risteilylle. Ju juu sanoin. Hän söi purkin tyhjäksi vei haarukan sauna mökkiin ja lukitsi sen. Ja sanoi haetaan sulle lisä vaatteita ja lähetään. Anto auton avaimet minulle ja sanoi mennään. Ajoin kotiinpäin hän soitti ja varasi matkan. Kotoa otin vaatteita pieneen matkalaukkuun. Ja tulin ulos anoppi jutteli seinä naapurini kanssa. Minut nähtyään vinkkasi että mennään hyppäsi kuskin paikalle ja anoppi istui viereen. Lähdin ajamaananopin luokse. Anoppi oli omissa mietteissään ajattelin että unelmoi merestä. Pihalle päästyään hän käski minun odottaa autossa. Kuuntelin radiota ysäriä mielestäni parasta kanavaa. Pihalla oli 2 lasta jotka leikkivä jotain hiekka laatikolla. Anoppi palasi 30 minuutin päästä iso a matkalaukkua vetäen. Sanoi että siinä on meidän kummankin vaatteet. Ihmettelin. Mutta lähdin ajamaan satamaa kohti. Onko sinulla mustat kengät mukana hän kysyi kyllä on sanoin.

    • Anonyymi

      Ajoimme terminaaliin. Anoppi kaarsi autonsa henkilökunnan parkkipaikalle. Kävelimme auto kannen kautta laivalle. Anoppi moikkasi aina laiva henkilökunnalle. Menimme hissillä muutama kerros ylöspäin ja kävelimme henkilökunnan hytti alueelle. Anopii avasi oven kulkukortillaan. Ja kävelimme hytin ovelle.

    • Anonyymi

      Anoppi aukaisi oven ja menimme sisälle. Tilavahytiksi mutta vaan yksi sänky huomasin. Anoppi laittoi laukun pöydälle ja antoi sieltä avain kortin minulle. Sanoi hytin numeron. Sitten hän avasi ison matkalaukun ja antoi minulle työ vaatteeni laita noi päälle ja tule 30 minutin päästä takaisin. Lähdin omaan hyttiin tai luulin niin. Avasin oven huomasin että hytissä oli 2 päällekkäistä sänkyä. Ala sängyn päällä oli tavaroita. Laitoin laukkuni tyhjaan kaappiin ja vaihdoin vaateet. Olin kokeneen laiva työntekijä. Vaatteet olivat puhtaat muttei uudet. Lähdin kävelee anopin hytille. Ovi oli auki. Moikkasin oliko hyvä hytti hän kysyi. Ihan hyvä ja minulla on huone kaverikin. Voi että anoppi sanoi. Olin sopinut että saat oan hytin. Ei se haittaa vastasin. Mukavaa on juttu kaveri. Nyt mennään anoppi sanoi. Kävelimme ohjaamoon. Siellä oli perämies vastassa. Hn piti meille laivan turvallisuus kierroksen. Käytiin katsomassa miten pwlastaudutaa. Ja mitkä on meidän tehtävät. Kohehuoneessa käytiin tutustumassa. Sekä laiva kannella. Henkilökunnan tiloissa. Opastettiin että vapaajalla tule välttää oleilua matkustaja tiloissa ja kaikkea muuta. Tutustumis kierroksen jälkeen mentiin syömään henkilökunnan tiloihin. Anoppi morjaesti kaikkia ja esitteli minulle muita työntekijöitä. Juttelin syödessäni vanhemman naisen kanssa. Hän kertoi että anoppini oli ollut töissä vakituisesti heillä. Ja tekee välillä heille keikkoja kun he tarvitsevat. Sanoi että näkee että anoppini pitää tästä työstä. Niin taitaa vastasin on into täynnä. Ja raahasi minutkin tänne. En tiedä viellä mitä olen tullut tänne tekemään mutta eikö se siitä, mietin itsekseni. Ruokailun jälkeen menimme audiotilaan järjestelemään paikkoja. Anoppi toimi kun ropootti minä oli n vain tiellä. Kannoin raskainpoa palmun ruukkuja. Pian tila oli valmis. Käy kiertämässä viellä koko laivaa anoppi sanoi. Reilusti matkustajien puolta tuu tasalta takaisin. Lähin kävelemään. Pääsin baariin kun baarimikko viitoi minulle ja tarjosi lasin kolaa. Jutteli anopista ni ja kehui häntä olivat olleet 5 vuotta samalla laivalla. Aikaa meni ja palasin auditorioon. Anoppi piti alussa laivayhtiön tervetuliais puheen ja toivotti kaikki tervetulleeksi. Puhui viellä turvallisuus asioista kun kävin auttamassa baarimikko auditorion baarissa. Laitettiin tarjoilu valmiiksi. Tunnin päästä auditorio porukalla oli tauko ja tulijat aulaan tauolle söivät ja joivat. Minä auttelin baari Mikkoa sen kun osasin. Pian asiakkaat menivät takaisin auditorioon. Siisti me tarjoilupöydän ja vein roskia.

    Ketjusta on poistettu 132 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe