Käväisin tuossa marketissa.
Jo ovella oli varren päässä kyltti jossa kehotettiin / pyydettiin käyttämään käsidesiä ja maskia, maksamaan käteisellä sekä huolehtimaan turvaväleistä.
En purskutellut käsidesiä enkä käyttänyt maskia ja maksoin käteisellä.
Turvaväleistä pitivät huolen muut asiakkaat. He pakenivat kärryjensä kanssa toisille käytäville ja jonossa pitivät 10:n metrin etäisyyden.
Miksi näin?
Olin ostanut Stadin pilailupuodista pari valkoista anonyyminaamaria hintaan a/ 5,5 € kpl. Ne ovat näppäriä myös väkivaltaisissa mielenosoituksissa.
Minulla oli kaupassa siis naamarin lisäksi lippis, musta huppari ja aurinkolasit. Kauhistuin toki itsekin peilikuvaani.
Tämä tempaus oli ironinen vastavetoni kuonokoppa- ihmisille.
Mummokauhua ruokakaupassa!
12
<50
Vastaukset
Saamari; kirjoituksessani oli törkeä virhe.
Kaupan tiedotteessa kerrottiin tietysti välttämään käteisen käyttöä.
Anteeksi tämä.- Anonyymi
Olen maksanut käteisellä koko ajan. Jo ruton alkuaikona tuli saksasta ja ranskasta tulokset että ei se virus rahassa viihdy.
Mutta jostain syystä käteistä ajetaan alas (seurantaa).. siinäpä näppyttelette pin koodianne, näppis on varmaan puhdas.
- Anonyymi
Mikset tilaa netistä sitä kuplakypärää? Mene se päässä kauppaan ostoksille ja laita kumihansikkaat käteen, pilkkihaalari ja kumisaappaat jalkaan. Katsopas mikä reaktio sitten tulee. 😂
Kiitoksia vastineestasi.
Olin 1990- luvulla ostanut Tallinnasta kaasunaamarin, perustetta ostolleni en tiedä. Pikkupojat myivät niitä kaduilla. Venäläiset olivat niitä kuuleman mukaan jättäneet jälkeensä tuhansittain poistuttuaan maasta.
Vaatehuonetta setviessäni sen takanurkasta löysin.
Kaksi kertaa se päässäni olen lähikauppaan astellut ilman muuta rekvisiittaa. Reaktiot olivat positiivisia eivätkä mummutkaan kavahtaneet.
Tuossa anonyyminaamarissa on jotain taikaa.....- Anonyymi
Pilkkihaalarit ja kumisaappat eivät ole pelote kellekään vaan normaalia vaatetusta.
Onpa Persekärpäseltä hölmö ehdotus.
- Anonyymi
Kertoo tuokin sinun mentaliteetista ja henkisestä kypsyydestä ja sen hyvinvoinnista.
- Anonyymi
Persekärpänen vastaa ainoastaan Vihtorin kirjoituksiin, omia avauksia sillä ei oo.
En edes tiedä kuinka kortilla kaupoissa maksetaan ja että voiko sillä minun kortilla edes tehdä niin.
Kaupassa saamistani itselleni myönteisten reaktioiden jälkeen tulen noita asusteita käyttämään jatkossakin asioidessani eri paikoissa.
Oli aivan riemastuttavaa seurata ihmisten käyttäytymistä kuinka mummut törmäilivät päin hyllyjä kipittäessään minusta kauemmaksi.
Tähän astihan minä olen pelännyt noita hirvityksiksi naamioituneita muumiota.
Nyt ovatkin kupit kääntyneet..... :-)
- Anonyymi
Koskas meinasit kasvaa aikuiseksi, vai aiotko olla ikuinen lapsi?
- Anonyymi
Onko tämä sinun tekstiäsi- Ettes häpeä pilkata Pohjolan kuuluisinta ja suurta politikkoa. Hän joka pelasti Ruotsin köyhyydeltä ja antoi niin minelle suomalaisellekin töitä silloin kun Suomessa sitä ei ollut. Rauha hänen sielulleen. Pyydä sanojasi anteeksi. Onko joku muu samaa mieltä?
ViktorAtaman
13.08.2021 19:07
Oli saatanan hyvä että Palme tapettiin.
Hän oli suurin syyllinen siihen että nyt Ruotsi on menossa kohti helvettiä. Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä sinun tekstiäsi- Ettes häpeä pilkata Pohjolan kuuluisinta ja suurta politikkoa. Hän joka pelasti Ruotsin köyhyydeltä ja antoi niin minelle suomalaisellekin töitä silloin kun Suomessa sitä ei ollut. Rauha hänen sielulleen. Pyydä sanojasi anteeksi. Onko joku muu samaa mieltä?
ViktorAtaman
13.08.2021 19:07
Oli saatanan hyvä että Palme tapettiin.
Hän oli suurin syyllinen siihen että nyt Ruotsi on menossa kohti helvettiä.En ole muuttanut mielipidettäni puhumattakaan siitä että pyytäisin niitä anteeksi.
Palme käynnisti islamistien massiiviset maahantulot ja nämä ovat nyt syy siihen että koko maa tuhoutuu, varakkaat ruotsalaiset pakenevat maasta ja jäljelle jäävä kurjalisto jäävät muslimien orjiksi.
Ruotsi on tuhoon tuomittu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113