Sellaista kysyn että huomenna kun on venetsialaiset niin löytyykö tätä kautta ketään kenellä olisi mänttä-vilppulassa aukeaa aluetta peltoa tms. vesistön läheisyydessä taajaman ulkopuolella missä saisi käydä ampumassa illalla klo.20.00/21.00-24.00? Toki siivoan padat ja suihkut pois ja vien mennessäni. Mulla on yksi paikka mihin saan mennä mutta se tila on aika ahdas. Toki sinne joudun mennään jos ei löydy keneltäkään isompaa aluetta missä sasi ampua.
Paikkaa ilotulitteiden ampumiselle?
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, siis paukuttelu on sallittua vain järvien rannoilla.
- Anonyymi
Vesistöjen välittömässä läheisyydessä joko rannalta tai aukealta alueelta saa ampua. Yritin kysyä Pirkanmaan pelastuslaitokselta että montako metriä on riittävä läheisyys mut en saanut juurikaan selkeää vastausta. Jokunen
muutama kymmenen metriä ainakin on vielä riittävän låhellä. - Anonyymi
Se paikka mitä eka mietin on keskellä metsää oleva auke alue ja siinä on metsäjärvi joku 30m päässä suunnilleen niin siitä aukealta menen ampumaan jos ei muuta paikkaa löydy.
- Anonyymi
Välitöntä läheisyyttä ei ole määritelty mitenkään eli se on tilanteen mukaan elävä käsite.
- Anonyymi
Eli jos se olisi vain ranta mistä saa niin tiedotteessa lukisi vain että rannasta kuten joissain maakunnissa on mutta Pirkanmaan tiedotteessa lukee että ranta tai aukea alue on sopiva paikka vesistön läheisyydessä.
- Anonyymi
Ammun toriparkista. Poks poks pum
- Anonyymi
Sassissa paukuteltu aiempina vuosina venetsialaisten aikaan, mutta nyt sekin loppui.
Seuraavan kerran avajaisilotulitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1346090
- 574366
- 592801
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282698Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241371- 271197
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431141