ei ihme että pölhöporvarit sekoaa. Suomen kaikkien aikojen suurin työllisyys- on ennätystyöllisyys nyt Suomessa. TÄMÄ siitä huolimatta että maassa on koronakriisi-tila. (Porvari-Sipilät sai aikaan laman- vaikka maailmantalous oli kasvukaudessa...)
Hienoa! Marin on oikea henkilö pääministeriksi- ja pelastanut suomen kansan, mm. poisti riistokapitalistisen aktiivimallin.
terv.
pitkäaikaistyötön (toivottavasti nyt kelpaisi jo suomalaisetkin työ-elämään)
Demari-vasemistovihree hallitus takoi Suomen suurinman työllisyysennätyksen
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
noin se tehdään kn ei öyhennetä rasismia- tai vedetä porvari-korruptioon kaikkia rahoja kansan taskusta.
- Anonyymi
Suomessa nyt eniten työllistettyjä kuin koskaan Suomen historian aikana.
Uskomaton saavutus. Ei taida kansa edes käsittää koko asian suuruutta- ja sen tärkeyttä
- Anonyymi
YLE areena , menossa nyt.
- Anonyymi
joo YLEllä menosa nyt. Muta on
A-TALK ,
yle ykkönen yle 1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo YLEllä menosa nyt. Muta on
A-TALK ,
yle ykkönen yle 1TUOSSA SE ON
areena.yle.fi/1-50647055
https://areena.yle.fi/1-50647055
- Anonyymi
Upeeta että on onnistunut
- Anonyymi
kokoomuspersu öyhentäjät vaikeni häpeästä
- Anonyymi
Hyvin pyyhkii hallituksella. Samaa rataa vaan.
- Anonyymi
Väärin sammutettu sanoo Kokoomus. Työllisyystilanne olisi heidän mielestään pitänyt hoitaa kuntoon niin että heidän omia verojaan olisi alennettu samaan aikaan kun työttömiä ja pienituloisia olisi kyykytetty.
- Anonyymi
Väärät lääkkeet kokoomuksesta kun työllisyys saatiin kaikkien aikojen ennätykseen ilman työläisen kikytystä ja työttömän kepitystä. Jopa kepu on hallituksessa vähän nolona että miten tämä nyt näin ja miten saamme pataporvarit tyytyväiseksi kun duunaria ja työtöntä ei nyt saatu mäiskiä.
Kyllä tänään kokkare Alfa TV:n ohjelmassa kiemurteli kun juontaja sanoi että teidän ollessa hallituksessa Stubbin ja Sipilän tieteestä ja koulutuksesta leikattiin paljon enemmän. Silloin oli kuulemma pakko ja nyt ei(?)
Myös polttoainemaksuja Sipilän, Orpon ja Soinin porvarihallitus nosti 3 kertaa kun demarijohtoinen punamulta on nostanut vain kerran. Lisää kiemurteluja eilen kokoomuksen Elina "Lepomäki" Valtoselta A-talkissa tämän faktan edessä.
- Anonyymi
Investointien määräkin hakkaa ennätyksiä ainakin 9 vuoteen kerrottiin eilen A-talkissa 👍❤🌹
- Anonyymi
on uskomatonta- kuin tieteis-elokuvaa katselisi - kun vertaa 20 viime vuotta porvarihallitusten karmeaan kohellukseen.
nyt voisi ehkä noin erinomainen hallitus saada asunnottomuuden loppumaan suomessa- esim. vaikka viemällä helsingin kaupnginjohdon haagiin tai jonnein hoitamattoman asunto-ongelman takia, joka siis on ihmisoikeusrikos.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17091349/tijalausunto-quotemasunnottomuusem-on-ihmisoikeusrikos
- Anonyymi
Oletteko kaikki kouluttamattomia ja ymmärtämättömiä tämän hallituksen tekemättäjättämisistä?
Tämä maa vedetään näköjään konkurssiin! - Anonyymi
Aloittaja. Lue uutiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706