Miten Vapaakirkossa suhtaudutaan. . .

Anonyymi

. . .rokotekielteisiin?
Samalla tavoin kun Helluntailaisissako:" turpiin pitäis antaa"?

11

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaakirkon tapoihin ei kuuluu turpiin antaminen. Eikä kyllä helluntaikirkonkaan. Rokotteen ottamiseen rohkaistaan mutta ei pakoteta.

      • Anonyymi

        Mutta, kyllä huudetaan otsasuonet pullistuneena jos rokotetta ei ole otettu tai maskia ei käytetä.
        Näin ainakin Lohjalla jossa ämmät määrää mitä seurakunnassa pitää tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, kyllä huudetaan otsasuonet pullistuneena jos rokotetta ei ole otettu tai maskia ei käytetä.
        Näin ainakin Lohjalla jossa ämmät määrää mitä seurakunnassa pitää tehdä.

        En ole itse törmännyt siihen että vapiksella tai hellareilla oltaisiin huudettu rokotteen ottamisesta tai rokotteen ottamatta jättämisestä. Vapaaseurakuntia johtavat vanhimmistot yhdessä työntekijöiden kanssa. Jos haluaa vaikuttaa asioihin niin voi osallistua toimintaan ja liittyä seurakuntaan. Jokaisella varsinaisella jäsenellä on äänioikeus seurakunnan virallisten kokousten päätöksissä, kuten keitä valitaan vanhimmiston jäseniksi ja työntekijöiksi.


      • Anonyymi
        jmmikkonen kirjoitti:

        En ole itse törmännyt siihen että vapiksella tai hellareilla oltaisiin huudettu rokotteen ottamisesta tai rokotteen ottamatta jättämisestä. Vapaaseurakuntia johtavat vanhimmistot yhdessä työntekijöiden kanssa. Jos haluaa vaikuttaa asioihin niin voi osallistua toimintaan ja liittyä seurakuntaan. Jokaisella varsinaisella jäsenellä on äänioikeus seurakunnan virallisten kokousten päätöksissä, kuten keitä valitaan vanhimmiston jäseniksi ja työntekijöiksi.

        Viisainta on pysyä erossa moisista sekopäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, kyllä huudetaan otsasuonet pullistuneena jos rokotetta ei ole otettu tai maskia ei käytetä.
        Näin ainakin Lohjalla jossa ämmät määrää mitä seurakunnassa pitää tehdä.

        Olet Lohjalta? Olen pahoillani ja otan osaa. Itse muutin sielä pois, 15 vuotta sairasta menoa riitti minulle. Täysin läpimätä kaupunkin, viranomaiset rikollisia, huumeita, koulukiusaamista jne. Seurakunnat ovat aivan sairaita paikkoja siellä, kokemusta löytyy enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Hyvä, että olet herännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisainta on pysyä erossa moisista sekopäistä.

        Näin on.


    • Anonyymi

      Tietoa on, että eräässäkin Vapaaseurakunnassa suuri osa otti rokotteen. Ne muutamat jotka ihan vapaasta valinnastaan eivät ottaneet, totesivat joutuneensa kuin kakkosryhmään! Heihin alettiin suhtautua - hm -- oudosti?

      • Anonyymi

        Kokemusta on.


    • Anonyymi

      Rokotteen ottaminen tai ottamatta jättäminen on yksityisasia. Sitä ei saa kysyä keltään, eikä "kannustaa* ottaamaa. Terveystiedot saa halutessaan pitää salassa.

      • Anonyymi

        Mutta jos sanot kyselijälle suoraan:" mitä se sulle kuuluu?", niin taas tulee sitä nimittelyä ja syyttelyä.
        Koronarokotukset ja maskit jakavat jopa kristittyjä.
        Ei tee mieli mennä sinne, missä palvotaan enemmän WHO:ta ja THL:ää kun luotetaan esim. Ilm.3:10:n sanoihin.


    • Anonyymi

      Hihhuleiden toiminta ei perustu mihinkään järjelliseen faktaan vaan utopiaan!🙈🙉🙊

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe