Miten Vapaakirkossa suhtaudutaan. . .

Anonyymi

. . .rokotekielteisiin?
Samalla tavoin kun Helluntailaisissako:" turpiin pitäis antaa"?

11

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaakirkon tapoihin ei kuuluu turpiin antaminen. Eikä kyllä helluntaikirkonkaan. Rokotteen ottamiseen rohkaistaan mutta ei pakoteta.

      • Anonyymi

        Mutta, kyllä huudetaan otsasuonet pullistuneena jos rokotetta ei ole otettu tai maskia ei käytetä.
        Näin ainakin Lohjalla jossa ämmät määrää mitä seurakunnassa pitää tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, kyllä huudetaan otsasuonet pullistuneena jos rokotetta ei ole otettu tai maskia ei käytetä.
        Näin ainakin Lohjalla jossa ämmät määrää mitä seurakunnassa pitää tehdä.

        En ole itse törmännyt siihen että vapiksella tai hellareilla oltaisiin huudettu rokotteen ottamisesta tai rokotteen ottamatta jättämisestä. Vapaaseurakuntia johtavat vanhimmistot yhdessä työntekijöiden kanssa. Jos haluaa vaikuttaa asioihin niin voi osallistua toimintaan ja liittyä seurakuntaan. Jokaisella varsinaisella jäsenellä on äänioikeus seurakunnan virallisten kokousten päätöksissä, kuten keitä valitaan vanhimmiston jäseniksi ja työntekijöiksi.


      • Anonyymi
        jmmikkonen kirjoitti:

        En ole itse törmännyt siihen että vapiksella tai hellareilla oltaisiin huudettu rokotteen ottamisesta tai rokotteen ottamatta jättämisestä. Vapaaseurakuntia johtavat vanhimmistot yhdessä työntekijöiden kanssa. Jos haluaa vaikuttaa asioihin niin voi osallistua toimintaan ja liittyä seurakuntaan. Jokaisella varsinaisella jäsenellä on äänioikeus seurakunnan virallisten kokousten päätöksissä, kuten keitä valitaan vanhimmiston jäseniksi ja työntekijöiksi.

        Viisainta on pysyä erossa moisista sekopäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, kyllä huudetaan otsasuonet pullistuneena jos rokotetta ei ole otettu tai maskia ei käytetä.
        Näin ainakin Lohjalla jossa ämmät määrää mitä seurakunnassa pitää tehdä.

        Olet Lohjalta? Olen pahoillani ja otan osaa. Itse muutin sielä pois, 15 vuotta sairasta menoa riitti minulle. Täysin läpimätä kaupunkin, viranomaiset rikollisia, huumeita, koulukiusaamista jne. Seurakunnat ovat aivan sairaita paikkoja siellä, kokemusta löytyy enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Hyvä, että olet herännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisainta on pysyä erossa moisista sekopäistä.

        Näin on.


    • Anonyymi

      Tietoa on, että eräässäkin Vapaaseurakunnassa suuri osa otti rokotteen. Ne muutamat jotka ihan vapaasta valinnastaan eivät ottaneet, totesivat joutuneensa kuin kakkosryhmään! Heihin alettiin suhtautua - hm -- oudosti?

      • Anonyymi

        Kokemusta on.


    • Anonyymi

      Rokotteen ottaminen tai ottamatta jättäminen on yksityisasia. Sitä ei saa kysyä keltään, eikä "kannustaa* ottaamaa. Terveystiedot saa halutessaan pitää salassa.

      • Anonyymi

        Mutta jos sanot kyselijälle suoraan:" mitä se sulle kuuluu?", niin taas tulee sitä nimittelyä ja syyttelyä.
        Koronarokotukset ja maskit jakavat jopa kristittyjä.
        Ei tee mieli mennä sinne, missä palvotaan enemmän WHO:ta ja THL:ää kun luotetaan esim. Ilm.3:10:n sanoihin.


    • Anonyymi

      Hihhuleiden toiminta ei perustu mihinkään järjelliseen faktaan vaan utopiaan!🙈🙉🙊

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe