Miten Vapaakirkossa suhtaudutaan. . .

Anonyymi

. . .rokotekielteisiin?
Samalla tavoin kun Helluntailaisissako:" turpiin pitäis antaa"?

11

901

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaakirkon tapoihin ei kuuluu turpiin antaminen. Eikä kyllä helluntaikirkonkaan. Rokotteen ottamiseen rohkaistaan mutta ei pakoteta.

• Anonyymi

Mutta, kyllä huudetaan otsasuonet pullistuneena jos rokotetta ei ole otettu tai maskia ei käytetä.
        Näin ainakin Lohjalla jossa ämmät määrää mitä seurakunnassa pitää tehdä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta, kyllä huudetaan otsasuonet pullistuneena jos rokotetta ei ole otettu tai maskia ei käytetä.

En ole itse törmännyt siihen että vapiksella tai hellareilla oltaisiin huudettu rokotteen ottamisesta tai rokotteen ottamatta jättämisestä. Vapaaseurakuntia johtavat vanhimmistot yhdessä työntekijöiden kanssa. Jos haluaa vaikuttaa asioihin niin voi osallistua toimintaan ja liittyä seurakuntaan. Jokaisella varsinaisella jäsenellä on äänioikeus seurakunnan virallisten kokousten päätöksissä, kuten keitä valitaan vanhimmiston jäseniksi ja työntekijöiksi.

• Anonyymi
        jmmikkonen kirjoitti:

En ole itse törmännyt siihen että vapiksella tai hellareilla oltaisiin huudettu rokotteen ottamisesta tai rokotteen ottamatta jättämisestä. Vapaaseurakuntia johtavat vanhimmistot yhdessä työntekijöiden kanssa. Jos haluaa vaikuttaa asioihin niin voi osallistua toimintaan ja liittyä seurakuntaan. Jokaisella varsinaisella jäsenellä on äänioikeus seurakunnan virallisten kokousten päätöksissä, kuten keitä valitaan vanhimmiston jäseniksi ja työntekijöiksi.

Viisainta on pysyä erossa moisista sekopäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet Lohjalta? Olen pahoillani ja otan osaa. Itse muutin sielä pois, 15 vuotta sairasta menoa riitti minulle. Täysin läpimätä kaupunkin, viranomaiset rikollisia, huumeita, koulukiusaamista jne. Seurakunnat ovat aivan sairaita paikkoja siellä, kokemusta löytyy enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Hyvä, että olet herännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisainta on pysyä erossa moisista sekopäistä.

Näin on.

• Anonyymi

Tietoa on, että eräässäkin Vapaaseurakunnassa suuri osa otti rokotteen. Ne muutamat jotka ihan vapaasta valinnastaan eivät ottaneet, totesivat joutuneensa kuin kakkosryhmään! Heihin alettiin suhtautua - hm -- oudosti?

• Anonyymi

Kokemusta on.

• Anonyymi

Rokotteen ottaminen tai ottamatta jättäminen on yksityisasia. Sitä ei saa kysyä keltään, eikä "kannustaa* ottaamaa. Terveystiedot saa halutessaan pitää salassa.

• Anonyymi

Mutta jos sanot kyselijälle suoraan:" mitä se sulle kuuluu?", niin taas tulee sitä nimittelyä ja syyttelyä.
        Koronarokotukset ja maskit jakavat jopa kristittyjä.
        Ei tee mieli mennä sinne, missä palvotaan enemmän WHO:ta ja THL:ää kun luotetaan esim. Ilm.3:10:n sanoihin.

• Anonyymi

Hihhuleiden toiminta ei perustu mihinkään järjelliseen faktaan vaan utopiaan!🙈🙉🙊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10569
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2281
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1071
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe