Nelosen/Sanoma OYn oksettavat mainokset

Anonyymi

Minkä hiton takia Sanoma Oyn pitää mainostaa Hesaria homoilumainoksin? Eikö se tee hallaa Hesarille? Tollaisia oksettavia mainoksia sitten esitetään ja vielä lasten hereilläoloaikaan, saavat väärää mallia! Nyt loppu Nelosen ja sen sisarkanavien katsominen, samaten taitaa loppua Hesarin tilauskin!

5

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hesarilla ja koko Sanoma Oyllä taitaa mennä huonosti. Mutta tuollainen mainonta vaan kiihdyttää sitä että menee vielä huonommin!
      Kaikki mihin Sanoma oy koskee tai mitä se tekee, on skeidaa.

    • Anonyymi

      Kieltämättä Hesaria vuosikymmeniä tilanneena ja edelleen joka päivä lukevana, sekä Nelonen Media ohjelmia katselevana ja koronan takia kotona enimmäkseen aikaansa viettävänä vanhuksena on alkanut ärsyttää kyseinen mainos. Se kun on alkanut vaikuttaa jo Hesarin ainoalta oikealta ja ihailemalta linjalta seksuaalisella alueelta, johon sitten saattavat erilaisuutta ihailevat ja vielä "linjaansa" hakevat nuoret tarttua. Sekö on tarkoitus? Seksuaalisuudesta on muutenkin tullut ohjelmissa liian keskeinen aihe. Ei ihme, että nykyään on niin paljon mielenterveysongelmia. Annettaisiin nuorten rauhassa kypsyä ja löytää itsensä, ja huomata, että on muitakin tärkeitä asioita. Asiaohjelmia lisää, kiitos.
      Nelonen Media ohjelmassa suorastaan suututtaa, kun melkein joka mainoskatkolla tulee tuo kyseinen mainos joka päivä. Käännän aina kanavaa mainoskatkolla sen takia. Tuntuu, että Hesarille ja Nelonen Medialle on hirveän tärkeää mainostaa homoutta.
      Eipä ole ihme, että syntyvyys koko ajan Suomessa laskee.

    • Anonyymi

      Sanoman ja Nelonen-median täytyy kosiskella vähemmistöjä. On sen verran ala-arvoista touhua molempien talojen toiminta. Iltalehti täyttä viihdeuutista ja Seiskan tasolla olevaa roskaa. Eikä Nelosen ohjelmatkaan katselun arvoisia ole. En katso yhtään Nelosen ohjelmaa enkä lue ainuttakaan Sanoman julkaisemia lehtiä. Tämä Sanoman kampanjointi oli alusta alkaen täysi floppi aina niistä ensimmäisistä TV mainoksista lähtien jossa profiilin näköiset ukot pelaavat käyntikorteillaan. Järkyttävä mainos. Kukahan somettaja (sormettaja) onkaan markkinoinnista vastaamassa. Ainakin Sanoman markkinointi on luotaan työntävä, niin kuin Nelosen ohjelmatarjonta ylipäätään. Mainostaa vain omia ohjelmaan minkä kerkiää aina radiokanavista lähtien. Sielläkin osastolla täysin ala-arvoista ohjelmistoa jossa urakalla soitetaan samoja kappaleita samoilta suomalaisilta höpö-höpö-artisteilta.
      Voisivat myydä molemmat talot vaikka inuiiteille. Sanoma on pelkkää viihdeuutista ja julkkisten loputonta nuolemista. Alas ovat hajonneet ja alemmas hajoavat.

      • Anonyymi

        Täyttä asiaa!!!!


    • Anonyymi

      Sanoma Median ensimmäinen tavoite numero 1 oli: Valloittaa radiot,lehdet tv.kanavat: Ne lehdet mitkä menivät Sanoman oston yhteydessä nousivat törkeän paljon. Esimerkiksi Aamulehti oli ennen Sanomalle siirtymistä: 3 kk lasku 47€ nyt sama 3kk 80€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

      Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      115
      3107
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

      "I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      97
      2503
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

      Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      53
      2358
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

      Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      87
      2289
    5. Mies, näen sinua hetken

      ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      1996
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

      Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      21
      1561
    7. Mitä ajattelet

      Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1307
    8. Taas alkoi soidinmenot.

      Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1300
    9. Mitä eniten haluat

      Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1117
    10. No miten meni?

      Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1084
    Aihe