Ovatko mopo- ja moottoripyöräijät ja "musiikkia kaikkialle", terroristeja ?

Vastuu on kaikkien moottori- ja mopopyöräilijöiden miten heitä autoiljat tai muut kohtelee.
Pankaa ensimmäiseksi kuntoon äänenvaimentimet ja sen jälkeen jättäkää ne neitiasusteet kotia ja käyttäkää niitä ainoastaan kotipeilin edessä.
Sama koskee radio- ja TV-terroristeja musiikin suhteen. Sitä pitää ajaa joka rakoon, jopa puheen päälle.
Musiikki kuuluu konserttisaleihin ja kuulokkeisiin.
Ei musiikin pakkosyöttöä, joka on pakottamista erään järjestön "musiikkia kaikille" hegemonia.

4

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Musiikin vihaajat ovat manipuloivia patriarkaatteja jotka haluavat vaikuttaayleiseen mielipiteeseen niin että kaikki oikea meteli eli perheiden äkseerääminen eli heidän jölkelöisten kirkuminen ja yliäänimopoilu koirien haukkuminen ja erilaiaet miesten koneet ovat normaalia ääntä ja vain musiikki ja aikuisten väittely on meteliä.

      Eli aikuisen on oltava valmis ja virheetön ihminen kaikin tavoin kun 18

      Siihen saakka saa olla petoeläin, koska siihen saakka toimitasn," koska voin" periaatteella

    • Anonyymi

      Yli sata ihmistä, jotka värvätty viharikokseen, melukampanjaan, ja sadismiin, tutkintapyyntöjen tekoon, on aktiivisesti teoin pyrkinyt vahingoittamaam vuodesta 2007,osa koko tuon ajan värväten uusia, teeskennellen kaikille mahdollisille itse uhria marttyyria, muita puolustavaa sankaria. Osa liittynyt matkan varrella.

      Todemnnäköisesti mukana moninkertaisesti ihmisiä aktiivisestikin mutta eivät ole läjhinaapureita, ja siten koko ajan esim ole karjuneetkirkuneet paukutelleet vahtineet pyrkineet kaikin mahdollisik tavoin aiheuttamaan sosiaalista taloudellists ja varsinkin terveyteen kohdistuvaa vahinkoa.

      Sitten ehkä tuhansia ellei kymmeniö tuhansia joille levitetty vihaa, mutta eivät aktiivisesti sabotoi ainakaanyhtä tekoa enempää.

      Kaikki on tehty myös läheisillemi. Lavastukset teeskentely kieroilu eli koko ajan vahtiminen haitanteko ilkeys marttyyrin esittäminem meluksmpanja ymym

      Ei tunnu että olisin elossa.

      Alulle joukkoviharikoksen laittoi myyjä.
      Syynä se että itse en lähtisi ketään muuta vainoamaan. Jotai halusivat sormella osoitella. Yhteisöllisyyttä kiimaa energiaa taliudellista hyötyä näin tavoitella.

      Outo asiaankuulumatonko sivuhuomio Jossain puolivälissä tietokoneellani alkoi pyöriä anonymous hacker video jossa hahmo sanoi your house will be mine. No suuri osa vihaajista on it-alalla, ict, raksa-alalla,insinöörejä, yksityisen puolen myyjiä yms

      Eli kymmenet miehet on olleet tarpeeksi rohkeita tuhoamaanyhden naisen elämää addiktoituneesti, iloa saaden, kiimaa, hurmosta, ja uhrin läheisten elämää.

      Viha minua kohtaaan ja minulle tahallisen haitan teko ja samalla uhrina ediintyen tai esim löhinaapurim oikeutta meluta puolustaen meluamalla itse tauottajne tai esim jos 3rajanaapuriaon pessyt tsi peseeparin metrin päässä pari päiväö viikossa autoja, jos ihmettelee alkaatukeminen ettö eikö täällä saa mitöön jne tuo sadalle vähintään elämän merkityksen. Käytännössä siis v 2007 koko ajan kadulla pihassa liikkuen urheillen harrastaen eli koko ajan joka puomella melu joks kuuluu sisälle. Yleensä jos joku päättää että nyt aktiviteettia se tarkoittaa päättämistä minne menee liikkumaan.

      Teeskentely kieroilu lavastukset melukampanja mobbing joukkovaino tutkintapyyntöjampanja sadismi yhteisövaino vihariko

      • Anonyymi

        Miten se auton peseminen sinua häiritsee? Ei kai siitä ääntä lähde.


    • Anonyymi

      Tuo moottoripyörien katsastaminen tiukkoine desibelirajoineen pitäisi tulla pakolliseksi. Poliisi voisi sitten sakottaa melusaasteesta.

      En ymmärrä miksi sitä pitää tulla pakuttelemaan ja päristelemän juuri sinne missä muut ihmiset ovat. Lienee jonkinmoinen fetissi pakkomielle tulla nähdyksi ja havaituksi kun sitä huomiota ei ilmeisesti muutoin saa. Todistaa heikkoa itstuntoa.

      Ulkomailla ajelin sähköskootterilla, siinä vasta oiva peli ja luonnonkin kuulee ajellessa, eikä käryjä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe