Ottakaa nyt ne rokotteet

Anonyymi

Ottakaa nyt ihmeessä ne rokotteet ketkä ette vielä ole ottaneet. Itse olen ottanut 2 rokotetta ja voisin tarvittaessa ottaa vaikka joka kuukausi uuden. Ei ole tullut minkäänlaisia kipuja enkä ole sairastunut mihinkään tautiin.

76

566

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ottanut koronarokotteita ja sitä Pfizerin skeidaa en ota elimistööni! Ei ole tullut minkäänlaisia kipuja enkä ole sairastunut mihinkään tautiin.

      • Anonyymi

        Siis hetkinen, kyllä se on niin, että rahaa takoo nämä lääkefirmat kätyreineen..ja hykertelevät siellä voitoilleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hetkinen, kyllä se on niin, että rahaa takoo nämä lääkefirmat kätyreineen..ja hykertelevät siellä voitoilleen...

        Lääketehtailta on tilattu rokotteita maailmanlaajuisen epidemian taltuttamiseksi ja ihmisten suojaksi, joten ne toimivat ihan oikein ja niin kuten yhteiskunta hakuaa.
        Olet hieman yksinkertainen jos noita juttujasi jatkat.


      • Anonyymi

        Uskotko tuohon?

        Mä uskon että rokotefirmat käärii tästä hyvät rahat, vaikka rokote ei estäkkään koronaa.

        Kehuskelivat uutisissa jo , miten tulot vaan nousee, vaikka korona😂


      • Anonyymi

        Rikollisille vain huumepiikitykset ovat tärkeimmät. huumepiikityksiä vastaan käyvää kampanjointia. voisi kailottaa, myös yhtä tehokkaasti, kuin koronarokotuksia vastaan käytyä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei tulisi mieleenkään ottaa noita pikapikkejä.. ota sinä vaan, meidänkin puolesta...

    • Anonyymi

      Kyllä vaan on kummaa porukkaa kun ei piikkejä ota. Ajatelkaa nyt muitakin kuin vaan itseänne. Suomi ei aukea teidän takia vielä vuosiin, on siitä aihetta ylpeillä sitten sillä. Noi piikit ei aiheuta mitään jälkiseurauksia se on varma se.

      • Anonyymi

        Se on THL:n oma vika kun ei jaa ainoaa saatavissa olevaa rokotetta, jota voisin harkita ottaa, eli kertarokotuksella hyvän suojan antava Janssen.

        Pfizeria en ota kuin kuolleen ruumiini yli!


      • Anonyymi

        Miksi Suomi ei aukea vuosiin, jos Tanskakin aukeaa Suomea huonommalla datalla?


    • Anonyymi

      Eikös Suomessa erittäin innokkaasti rokotteita oteta, ei rokotteen ottamisesta tarvitse erikseen kenenkään yksittäisen huolta kantaa eikä rokotukseen hoputtaa. Suomessa rokotetaan tiuhaan tahtiin niin nopeasti kuin vain keritään.

      • Anonyymi

        Aivan kuten Nohynek totesi 12.05.2020, että "Suomi sopii hyvin koronarokotteen testaamiseen." Ja: "Rakennamme lentokonetta samalla kun lennämme sillä", jossa viittaa siihen, että tiedot rokotteesta ovat vielä puutteelliset. Tämä on tieto, joka saa osan ihmisistä suhtautumaan rokotteeseen juuri niin, mikä todellisuus rokotteesta onkin, siis epävarmuus sen turvallisuudesta. Hienoa kuitenkin, että ihmiset niin sankoin joukoin ottavat osaa testaamiseen, mutta se ei tarkoita, että jokaisen olisi niin tehtävä. Toivokaamme, että rokote osoittautuu hyväksi ja turvalliseksi.


    • Anonyymi

      Suksi kuuseen.

      • Anonyymi

        Peli rokotepropagandan ympärillä on muuttunut entistäkin likaisemmaksi.
        Hämäräperäinen toimija yritti saada rahalla tiede- ja terveysalan vaikuttajia Pfizer-vastaiseen kampanjointiin.
        Venäläiset ja kiinalaiset yrittävät rapauttaa luottamusta länsimaisiin rokotteisiin.
        😀😁🤗🤗
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6
        😊


    • Anonyymi

      Rokotevastaiset eivät tiedä yhtään mistä puhuvat. Mitään kunnon todisteita ei ole olemassa rokotteiden haitoista. Kaikissa rokotteissa on jotain mikä ei sovi kaikille mutta mitä sitten. Nämä ovat täysin turvallisia rokotteita joita Suomessa annetaan joten menkää nyt helvetissä ottamaan ne.

      • Anonyymi

        Kunnolliset todisteet löytyvät jos vaivautuu seuraamaan k-rokotteiden haittavaikutus tilastoja.


      • Anonyymi

        Tutkija Kalevi Korento sanoo, että ne rokotteet ovat harkittuja kansanmurhapiikkejä. Uskon ennemmin Kalevia kuin sinua! 😊


      • Anonyymi

        2 nuorta tervettä miestä kuoli, oli ollu jotain hippuja rokotteessa. Asiaa tutkitaan. Nuoret miehet eivät sairasta koronaa vakavasti, turhia kuolemia😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 nuorta tervettä miestä kuoli, oli ollu jotain hippuja rokotteessa. Asiaa tutkitaan. Nuoret miehet eivät sairasta koronaa vakavasti, turhia kuolemia😥

        Suomessa kuollut yli 100.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkija Kalevi Korento sanoo, että ne rokotteet ovat harkittuja kansanmurhapiikkejä. Uskon ennemmin Kalevia kuin sinua! 😊

        Korento on tutkija siinä mielessä että hän tutkii, ja löysi sellaista mitä ei voi mikroskoopilla löytää, mutta Kalevilla on tietysti vaan supernäkö. Miljoonankaan rakennuksen tutkimisilla ei opi viruksien tutkimisesta yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Viimevuosina kokonaiskuolleisuus ei ole noussut, mutta rokotehaitat ovat ja rokotekuolleisuus myös.


    • Anonyymi

      Peli rokotepropagandan ympärillä on muuttunut entistäkin likaisemmaksi.😉😁😌😇
      Hämäräperäinen toimija yritti saada rahalla tiede- ja terveysalan vaikuttajia Pfizer-vastaiseen kampanjointiin.😁😌😇😃😉
      Venäläiset ja kiinalaiset yrittävät rapauttaa luottamusta länsimaisiin rokotteisiin.😀😅😄😃😉
      😀😁🤗🤗
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6
      😊🤭🙂☺️🤗🤭

    • Anonyymi

      Kohta kuolema tulloo siulle. 🥶🔮

    • Anonyymi

      Turvallisia ovat,uskokaa nyt jo.

      • Anonyymi

        Tule sanomaan uudelleen 5 vuoden päästä. Milläs luulet että lääketeollisuuden pamput saa bonuksensa ja miljardinsa jos kaikki ihmiset olisi super terveitä?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      saat myös minulle varatut geeniterapia piikit...

    • Anonyymi

      Kyllä mulle kelpaa piikit. En ole niin Urpo että niistä kieltäytyisin.

      • Anonyymi

        Kuuluista viimeiset sanat... 😆😆😆😆😆


    • Anonyymi

      Epäisänmaallinen rokotevastainen salaliittoteorikko saa ruplaeuroja kirjoituksistaan.
      😀😁🤗🤗
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6
      😊🤭

    • Anonyymi

      😁😌😇😇😂😀😅😅
      Euroopan unioni julkisti sittemmin raportin, jossa se syytti erityisesti Kiinaa ja Venäjää valtion sponsoroimasta disinformaatiokampanjoinnista, joiden pyrkimys on rapauttaa luottamusta länsimaisiin rokotteisiin ja pönkittää omien tuotteidensa asemaa. Välikappaleina käytetään eri medialähteitä, sosiaalista mediaa ja jopa diplomaattien virallisia somekanavia.
      😅🤭☺️☺️🤗😉🙂😂😀😅
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6

    • Anonyymi

      Tää vastaisuus on kyllä varmaan ryssien luoma keino pilkata länsimaista rokoteteollisuutta. Piikki vaan persuksiin niin ei tule coronaa.

    • Anonyymi

      Ota mun puolesta niin paljon kuin sielu sietää.

    • Anonyymi

      Rokote ON vapaaehtoinen, Jokainen päättää siitä Itse!
      Älä tyrkytä muille rokotteita, joiden pitkäaikaishaitoista EI ole tietoa!

      Itse sairastin jo koronan, lievänä.
      Luotan Luonnonsuojaan. Enkä pelkää koronaa.

      Uutisoitu, ettei 1,2 ja 3 rokote estä tartuntaa, ei tartuttamista. En näää mitään syytä ottaa sitä.

    • Anonyymi

      Kyllä minä rokotteita olen ottanut ihan normaalisti, kuten jäykkäkouristusrokotukset, matkarokotukset jne., mutta ihmiskokeisiin minua ei saa houkuteltua edes "Olen rokotettu" -ansiomitalilla, eikä sankarin viitalla. Vaikka koronarokotettuna oleminen on muotia, niin ei sekään houkuttele. Se on yhtä huvittava muoti-ilmiö kuin olkatoppaukset 80-luvulla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      4 miljoonaa suomalaista on jo otanut rokotteen. Kun laskeen lapset poisn iin luku on hyvä. Viisasta kansaa!

      • Anonyymi

        Minkä takia ne otti rokotuksen?


    • Anonyymi

      Sitä se Sanna Marinkin, odottaa, että tulisi kaikki toivo asettaa, nimenomaan rokote on se uusi normaali kakkos vaihe strategiassa.
      Sitten tulee sitä mitä tulee, välillä pannaan, uutta tuulta purjeisiin maailmalla, kävi miten kävi, ei puhuta siitä, sanotaan vaan persiilleen niillä meni, mutta kyllä suomeen matuu coronaa ja Suomella on siihen varaa. Olokeepa hyvä kertkaate siitä.

    • Anonyymi

      Ei tämä mrna-vastaisuus nyt pelkästään Suomen asia ole. Tätä vastaisuutta on havaittavissa koko maailmassa. Ei tämä mikään tokentuben keksimä juttu ole. Amerikassa ja Euroopassa on paljon valveutuneita kansalaisia, jotka tietävät että tässä koronakeississä on joku koira haudattuna.

    • Anonyymi

      Käytännössä ton koronan koostumus mutatoituu koko ajan.
      Ei riitä mulle, että välttäisin rokotteilla mahdollisen tehohoitoon joutumisen, koska piikkiin sisältyy myös vakavia riskejä.
      Saan koronan, jota en edes itse tiedä sairastavani, tai joudun teholle. Otan rokotteet ja saan veritulpan, tai en saa, mutta saan koronan ja joudun sairaalahoitoon.
      Vaikka otan rokotteet voin saada pitkän tartunnan.
      Se, että rokotteet eivät heti aiheuta mitään, ei takaa sitä, ettei voi saada myöhemmin jotain, jossa sitten rokotteet ovat osasyyllinen tapahtumaan.

    • Anonyymi

      Samat sanat: Ei ole ollut kipuja ja en ole sairastunut mihinkään tautiin.
      Näin on miljoonilla jotka eivät ole ottaneet koronarokotetta!
      Yksi tärkeä kysymys. Oletko lääkeriippuvainen kun voisit ottaa rokotteen joka kuukausi?

    • Anonyymi

      Kohtahan ollaan jo tilanteessa, että niitä koronarokotteita joutuu ottamaan kerran kuukaudessa ja mikä pahinta, se vaaditaan pian lapsiltakin. ☹ Aloittajan kirjoituksesta tulee hyvin esiin, kuinka monet vaan kiltisti alistuvat tilanteeseen eivätkä kyseenalaista mitään. 🐑

    • Anonyymi

      Jos rokotteilla päästään koronasta niin siitä vaan jonoon piikkiä ottamaan. En näe yhtään hyvää syytä miksi joku ei sitä ottaisi. Tämä lienee ainoa tapa avata taas tämä yhteiskunta.

      • Anonyymi

        Et ole siis yhtään huolissasi terveyestäsi, jos tänään onkin terveys ok, entäs 1, 2, 5 tai jopa 10 vuoden päästä? Sulle on vain pääasia että TÄNÄÄ yhteiskunta saadaan auki ja että pääset johinkin v-tun konserttiin?


      • Anonyymi

        Artikkelissa CDC NOW Admits NO ’Gold Standard’ for the Isolation for ANY Virus (CDC myöntää ei kulta-standardia minkään viruksn eristämiselle) tutkija tri Robert Young sanoo: Kukaan ei ole koskaan eristänyt, puhdistanut ja/tai tieteellisesti vahvistanut ja todistanut MINKÄÄN viruksen olemasaoloa MISSÄÄN maailmassa KOSKAAN!


    • Anonyymi

      😎😇😀😊😀😇
      Epäisänmaallinen rokotevastainen salaliittoteorikko jäi kiinni valehtelemisesta, suhtaudumme hänen valheisiinsa kuin pikkulasten väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä.🤓
      😇😁😊😏😁
      https://www.is.fi/digitoday/art-2000008149820.html
      😅😊😊😀😇😎🤗

    • Anonyymi

      Juuri näin! Piikki käteen ja rokotepassi käyttöön!

      Tää vitun koronakököttely ei lopu mitenkään muuten kuin niin että tarpeeksi suuri osa on rokotettu!

      • Anonyymi

        Korona-vouhotus ei lopu piikeillä vaan poliitikkojen päätöksellä! Katso nyt mitä Isrealissakin tapahtuu tai sitten päin vastoin Tanskassa, aina saadaan kyllä uusi variantti keksittyä millä homma jatkuu tai sitten laitetaan vaan se stoppi tälle korona pelleilylle.


    • "Internetissä julkaistuun informaatioon kannattaa suhtautua varauksella."

      V. Lenin

      • Anonyymi

        Joo ja tähän tiedottamiseen kyllästyy hyvin nopeasti jos päässä on muutakin kuin sahajauhoja.


      • Anonyymi

        Tarkoitit kai mitä Yle ja Mtv julkaisee netissä, niihin suhtautua varauksella.


    • Anonyymi

      Rokotteita 0, maskia 0, en ole minäkään sairastunut mihinkään tautiin, eikä ole kipujakaan! =D

    • Anonyymi

      Epäisänmaallinen rokotevastainen salaliittoteorikko ja tienatut ruplaeurot
      😋😏😉😋
      Useat ranskalaiset ja saksalaiset some-vaikuttajat ovat viime viikkoina kertoneet, että asiakkaansa henkilöllisyyden salannut vaikuttajamarkkinointitoimisto on lähestynyt heitä ja yrittänyt saada heidät levittämään virheellisiä väitteitä Pfizer-Biontechin rokotteen aiheuttamista kuolemista.
      Muiden muassa tiedetubettaja Léo Grasset ja lukuisia teemoja käsittelevä Mirko Drotschmann ovat julkaisseet Twitterissä kuvakaappauksia saamistaan sähköposteista. Grasset’lla on noin 1,2 miljoonaa seuraajaa ja Drotschmannilla kahdella Youtube-kanavallaan 2,2 miljoonaa.
      😁😊🤗😀😇😎
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6
      😎😇😀🤗😊😁

    • Anonyymi

      en tule ottamaan kokeellista geeniterapia piikkiä....

    • Anonyymi

      avaaja lisää että ripulikin on kuvittelua.
      se vain muuten lötisee lahkeesta
      ei se tautia ole Ei ole tullut minkäänlaisia kipuja enkä ole sairastunut mihinkään tautiin.

    • Anonyymi

      Liian työlästä. Jos olisi joku drive-in paikka, johon pääsisi ilman ajanvarausta, niin saattaisin harkita joskus ohi kulkiessa. En vaan ole jaksanut koko tämän markkinatempauksen aikana innostua koko aiheesta.

    • Anonyymi

      Kalliiksi tulee Suomellekin tuollainen rokotus, jota asiakkaat eivät itse maksa. Pitäisi siitä nyt muutama euro maksaa, jos sen haluaa. Velkarahalla rokotetaan kaikki monta kertaa, eikä vielä edes tiedetä miten monta kertaa sitä tarvitaan. Halvemmaksi tulisi varoa sitä virusta jokaisen ihan itse ilman rokotteita.

      • Anonyymi

        Minusta kaikkien rokotettujen pitäisi maksaa joka piikistä vähintään tonni!
        Rahat lyhentämättömänä Pfizerille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta kaikkien rokotettujen pitäisi maksaa joka piikistä vähintään tonni!
        Rahat lyhentämättömänä Pfizerille!

        Varmaan kaikki juoksisivat kiimaisina ottamaan rokotteensa, jos lääkefirma keksisi, että piikki pitää ottaa aivoihin!

        Niin s**tanan tyhmiä ihmisiä suurin osa kansasta on!


    • Anonyymi

      "Niin s**tanan tyhmiä ihmisiä suurin osa kansasta on!"

      Kyllä te foliopäät olette vain pieni osa kansasta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kalliiksi tulee Suomellekin tuollainen rokotusvastustus, jota asiakkaat eivät itse maksa.
      Pitäisi siitä nyt muutama euro maksaa, jos sen haluaa.

      Varostamossakin NASSUTTANEET olivat ilmaisia ja eivätkö edes rokotusta saaneet?
      Tätä ja axel smith - vapaehtoisjoukon toilailuja käytetäään myös verorahoilla

      miloin axel videot julkiseksi kun verorahoja käytetty
      VOISI ROKOITE SUOSIJAT VETÄÄ KÄTEENSÄ



      Velkarahalla roikotetaan kaikki monta kertaa, eikä vielä edes tiedetä miten monta kertaa sitä tarvitaan. Oikeuden istuntoja tapauksessa josas vapaa ehtoisesti on jotain tehty

      Halvemmaksi tulisi varoa sitä virusta jokaisen ihan itse ilman akselin videoita tai sykiatrikentejä.

      LAKKAUTTAKAA KRIISUAPU SE ON PIIKKL LIHASSA
      ÄLÄ OTA ROKOTETTA
      ÄLÄ MENE SYKIATRILLE

      PERUS KOULUN TERKKARI OLI HOMO NAINEN

    • Anonyymi

      Kuka ristinsielu takaa ettei siinä ole pitkäaikaisia vaikutuksia?

      • Anonyymi

        En halua pelata venäläistä rulettia.


      • Anonyymi

        Nimenomaan pahoja vaikutuksia.


      • Anonyymi

        Tätä minäkään en ymmärrä. Miten ihmiset pystyvät olemaan luottavaisin mieli? Kun ei voi oikeasti tietää mahdollisista hyvinkin vakavista pitkän ajan haitoista, jotka tulevat esiin vasta myöhemmin.

        Onko siis oikeasti ihmisten mielestä päästävä kaikin keinoin takaisin normi elämään vaikka sitten senkin uhalla, että sairastuu vakavasti lähi vuosina tai jopa kuolee. Mistä kumpuaa tälläinen ajattelu 🤔


    • Anonyymi

      Ei ole haittavaikutuksia noilla rokotteilla joten ei kun jonoon.

    • Anonyymi

      Ylempänä lukee että "Yle selvitti: Näin rokotevastaisuudella kerätään rahaa Suomessa – mukana myös talousrikoksista tuomittu"

      Aktiivisimmat rokotevastustajat voivat hyötyä itse taloudellisesti salaliittojen levittämisestä. Tämä selittää miksi jotkut suoltavat rokotevastaista dis-informaatiota netti täyteen. He hyötyvät taloudellisesti asiasta.

      Hulluja ovat sitten he, jotka tekevät sitä täysin ilmaiseksi ja ne muutamat sitten nostavat voitot. Hehheehhheee.... tyhmästä päästä kärsii koko ruumis (ja usein myös kukkaro).

    • Anonyymi

      jos joka kuukausi pitää ottaa uusi ja jos yksi ei riitä, kyse on täysin tehottomasta paskasta, joka ei suojaa yhtään miltään yhtään ketään.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      155
      2690
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      422
      2264
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2144
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      126
      1463
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1340
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      123
      1239
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      224
      1036
    Aihe