Facebookin Sarjiskirppikset

Anonyymi

On perin ikävää, että Facebookin Sarjakuvakirpputorit ovat muuttuneet kieroilun kentäksi. Niin ei tietenkään saisi olla. Myyjät haluavat enemmin kuin on ilmoitettu. Se on ahenutta. Myös ostettava tavara ei vastaa sitä, mitä halutaan. Monesti myös lehdet ovat vajaita puuttuen sivuja tai niissä on repeämiä.
Pahimpia ovat vintti, kellari lehdet, joissa voimakas homeen haju. Eräs kepulikauppias kertoi myöhemmin, että noukki lehden roskiksesta. Jotkut kauppiaista eivät viitsi myöskään nähdä vaivaa sillä, että ilmoittaisivat myyneensä lehden toisille.
Sitten on nämä huutokaupat, joita on järjestetty. Niissä pelataan lompakkopeliä. Kenellä suurin lompakko, se voittakoon. Huutokaupoissa on aina yleensä hupi huutajia, jotka huutavat huvikseen ilman aikeita ostaa.
Erittäin ikäviä ovat myös hintaurkkijat. He näyttävät kiinnostavia sarjakuvia ja kysyvät lehtien arvoa. Moni haluaisi ostaa suoraan, mutta hintakyselijä ei myy. Sitten on olemassa joukko mykät, jotka laittavat lehtiään myyntiin, eivätkä vastaa hintatiedusteluihin. Eivät vastaa, vaikka olisi kiinnoistunut ostaja.
Sarjiskirpputorille on ilmaantunut myös sellaista myytävää, joka ei mitenkään liity sarjakuviin.

5

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskomattoman huonokutoista vintti ja kellari tavaraa on paljon myynnissä. Yksi myy surkean kuntoisia Pecos Billejä. Sotkettuja ja repaleisia. Perustelee, ettei muka hänellä ole parempi kuntoisia myytäväksi. En usko siihen.

    • Anonyymi

      Joo. Huomasin. Joku tarjosi paska kuntoisista sarjakuvista 70 e, mutta perui tarjouksensa, kun huomasi lehtien kunnon. Kannattaa miettiä tarkoin, että kannatteeko maksaa repaleisesta sarjakuvavista suuria summia, kun on saatavissa parempi kuntoisia.

    • Anonyymi

      Naamakirja on haitallinen lapsille ja nuorille, aivot happanee eikä kehity tietotulvan vaikutuksesta!

    • Anonyymi

      Netti ei varmastikaan ole teille oikea paikka

    • Anonyymi

      Tällaista sotaa nettikirppiksellä:
      Tätä toimittajaa en voi suositella , heitti oman tilaukseni roskiin maksun jälkeen.
      Olen monta kertaa sanonut että kyseessä oli vahinko! Ja palauttanut viipymättä rahat!
      kuka uskoo kuka ei. Olisit voinut tarjota muita lipposia mukamas pois heitettyjen tilalle mutta et tarjonnut. Mikä on sellainen roskis mistä.lehtiä ei saa takaisin ? Huijaus ja selkeeä sellainen !
      olisit vain kaivanut , lehdet.olivat arvokkaita. En hyväksy moukkamaisia selityksiä , kyllä itse olisin ne sieltä kaivanut. Sait paremmann hinnan muualta ja ehkä en ollut ihan reilun kun tarjosin useiden kymppien lehdistä vain euroja.
      Kaikki loput ovat tallella niinkuin olen sanonut, itse et muita halunnut? Sinä olet tehnyt nyt hyvin selväksi ettet usko ja sille minä en mitään voi, joten kerro nyt toki mitä sinä toivot minun tekevän tai sanovan? Vai oliko tarkoitus nyt näpäyttää julkisesti että en kiivennyt molokista penkomaan lehtiä jotka jo valmiiksi olivat kuluneessa kunnossa?
      Olkoot sitten oma häviöni. Se mikä ei ole reilua on tämä älytön spekulointi ja syyttely vanhasta asiasta jolle ei enää mitään voi!
      Jaha. No tämä selittää nyt jonkun verran närkästyksesi määrää. Vaatii kyllä pokkaa tulla syyttämään minua huijariksi tämän jälkeen. Joko riittää?
      myit ne muualle parempaan hintaan , sanoi itsekin että isäsi kaveripiiiriin kuului muitakin lipposfaneja. Sait ehkä heiltä vinkin
      Tuollaista älytöntä sotaa sisältää Sarjakuvakirppis. Tässä tilanteessa molempien olisi pitänyt mennä itseensä. On turha tuhlata taisteluun jostain vihkosesta, kun se voi löytyä jostain muualta. Myyjänkin olisi pitänyt olla rehellinen ja sanoa, että myy kalliimmalla, niin homma olisi ollut selvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe