Kenoon myös tietokone avuksi kuten lotossa.

Anonyymi

Huomattava puute on kyllä Veikkauksen sivulla tuo kun ei voi samalla kun veikkaa tilata ruokaa ja viinaa kotiin. Nappia painamalla tulostin sylkee lottonumerot ja kauppalistan.

Kenoon mulla on kyllä oma hyvä järjestelmä, mutta se vaatii sitten että ohjelma hakee veikkauksen sivuilta edellisiä tuloksia automaattisesti, se vaatii sen operaation.

Koska se laskee niiden perusteella mitä numeroita kannattaa veikata.

8

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Periaatteessa järkevä viesti. Mutta viestin eli avauksen kirjoitti henkilö, jolla on hyvin suuri omaisuus ilman pelejäkin. Kymmeniin miljooniin euroihin kohoava varallisuus.

      • Anonyymi

        Kannattako kirjoittaa ja vastata itselleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattako kirjoittaa ja vastata itselleen?

        Maassamme on rikkaita ihmisiä ehkä satojatuhansia. Näistä hyvin pieni osa on lottovoitosta rahansa saaneita. Varmasti miljoonavoittoja on maksettu myös ennestään rikkaille.


    • Anonyymi

      Minun Keno-järjestelmä on tällainen, mikään salaisuus sinänsä ole, eli: kun kenossa arvotaan paljon numeroita, niin lasketaan se 4-kierrosta taaksepäin numeroista tietyllä prosenttikertoimella miten todennäköistä että tulee uudestaan jos on hyvää randomia heillä...

      Ja sitten eli: lasketaan kenon numeroista kierros 3 aikaisemmin painotuksella 50%, kierros 4 aikaisemmin painotuksella 100% ja kierros 5 aikaisemmin numerot painotuksella 50%.

      Ja sitten vähän vain matematiikkaa ja valitaan parhaat 3 numeroa, joista veikataan kaikki mahdollisuudet noista 3:sta numerosta.

      • Anonyymi

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille ja olympiavoittajalle!


      • Anonyymi

        ''Ja sitten vähän vain matematiikkaa..'' josta sinulla ei ole hajuakaan;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Ja sitten vähän vain matematiikkaa..'' josta sinulla ei ole hajuakaan;)

        Poista suojaus!


      • Anonyymi

        Veikan tietokone laskee kaikki hulluimmatkin rivit talon hyväksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe