Mulla on vähän yli puolen vuoden ikäinen leopardigekko, jolla on nyt ollu ongelmii nahan luonnin kanssa. Se ei saanu sitä nahkaa pois niin vein sen eläinlääkärille, jossa se nahka nypittiin lähes kokonaan irti. Vajaa viikko ja se alko luomaa sitä uudellee ja sama juttu mut nyt sille on tullut ilkeän näkönen haava selkään ja päähän. Oon tän koko ajan yrittänyt lisätä terraarioon kosteutta ja antanut hänelle semmosii ns. kylpyi. Oon ruokkinu sille jauhomatoi ja sirkkoi mitä pyöräytän semmoses vitamiinijauhos. Nyt aloin lukee sitä vitamiini pakkaust ja en ole varma onks siin kalsiumia lainkaan, joten kävin ostamassa erikseen sitä. Voisko kalsiumin puute aiheuttaa tämmöst? Tietäiskö ketää mitä mun pitäis tehä?
Leopardigekolla ongelmia nahanluonnissa!
Anonyymi
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927