Mulla on vähän yli puolen vuoden ikäinen leopardigekko, jolla on nyt ollu ongelmii nahan luonnin kanssa. Se ei saanu sitä nahkaa pois niin vein sen eläinlääkärille, jossa se nahka nypittiin lähes kokonaan irti. Vajaa viikko ja se alko luomaa sitä uudellee ja sama juttu mut nyt sille on tullut ilkeän näkönen haava selkään ja päähän. Oon tän koko ajan yrittänyt lisätä terraarioon kosteutta ja antanut hänelle semmosii ns. kylpyi. Oon ruokkinu sille jauhomatoi ja sirkkoi mitä pyöräytän semmoses vitamiinijauhos. Nyt aloin lukee sitä vitamiini pakkaust ja en ole varma onks siin kalsiumia lainkaan, joten kävin ostamassa erikseen sitä. Voisko kalsiumin puute aiheuttaa tämmöst? Tietäiskö ketää mitä mun pitäis tehä?
Leopardigekolla ongelmia nahanluonnissa!
Anonyymi
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444288Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202744Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412502Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965