Asiakkailla tapa kuskata kauppakärryissä koiria seuraava kärrynkäyttäjä kerää siihen elintarvikkeita.
Koirat kauppakärryissä Keskisellä.
19
290
Vastaukset
- Anonyymi
Niin? Mitä sitten? Mitä yrität sanoa? Harmittaako, kun kärryissäsi röhnöttää yli-ikäinen pikkulapsi? Noin 5- vuotias, joka pystyisi itsekin kävelemään...
Hyi, ehkä koirankakka kengänpohjassa. Sitähän sinä tarkoitit? - Anonyymi
Koiria ei pitäisi saada viedä liiketilaan jossa myydään elintarvikkeita. Piste!
- Anonyymi
Kuolaavaa pienokaista, joka levittää joko koronaa tai muita taudinaiheuttajia ei pitäisi saada laittaa ostoskärryyn. Piste!
- Anonyymi
Elintarvike puolella ei ole koirat.
Koirilla on omat aluset kärryissä .
Mahtavaa kun eläimet saa tuoda ostoksille. On iloa myös muille.
Huippu juttu.
Mene muualle kauppaan jos tavarapuolella söpöt koirat ärsyttää..
On koirille parempi kun ei ole noita ällö eläin vihaisia vanhan viinan lemuisia äijiä.
Pilaamassa ihmistenkin iloista päivää..
- Anonyymi
Ei kai niin pöljää ihmistä ole, jotta vie koiran kauppaan
- Anonyymi
Mua ainakin risoo, jos näen koiraa pidettävän ostoskärryissä. Koira ei missään tapauksessa kuulu kauppaan ja ruokakauppaan vienti on jo synti.
- Anonyymi
Nämä koiran kanssa nukkuvat ja elävät ihmiset eivät vain tajua, että kysymyksessä on eläin.
- Anonyymi
Ne vasta sontaisia ja likaisia ovatkin, jotka laahustaa kampingista viinakaupan kautta ostamaan lauantaimakkraa, haisten krapulalle, ruikulle ja oksennukselle.
- Anonyymi
Entä maskittomat ja turvaväleistä piittaamattomat, isona laumana laahustavat koululaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä maskittomat ja turvaväleistä piittaamattomat, isona laumana laahustavat koululaiset?
Kyllä teillä on huonosti asiat😂😂
Onko tuo valitus nyt ihan varmasti tarpeen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä teillä on huonosti asiat😂😂
Onko tuo valitus nyt ihan varmasti tarpeen?Kyllä on! 4 koronaa lisää tänään taas. E-P leviämisvaiheessa!
- Anonyymi
Mää otan lehmäni kärryyn.Jos vaa sopii.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole valittanut mistään todennut vain näkemänsä.
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Sinulla on tapana lähteä Keskisen vessasta käsiä pesemättä! Hyi! Sitten menet kourimaan elintarvikkeita. Hyi!
- Anonyymi
Juuri näin kävi.vanhempi ukko joka on siellä varmaan joka päivä niin oli kusella ja siitä sitten ruokakauppaan ilman käsien pesua 🤢
- Anonyymi
On kyllä ällöttävää ku ne räkyt tuodaan kauppaan ja laitetaan ostoskärryihin!
Ja sitten nämä isot 2-7 vuotiaat kersat tungetaan kans sinne kärryihin melskaamaam!
Elukat pysykööt kaupan ulkopuolella ja kersat myös jos eivät viitti kävellä! - Anonyymi
Olipa ihanaa, että kolmen vuoden avauksesi vielä löysit rassattavaksi!
- Anonyymi
Minua ei kanssa koirat haittaa.ainahan ne on niitä pieniä rotuja eikä mitään kuolaavia perhandilaisia.eikä myöskään räkyttäviä pystykorvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989