Niinkuin otsikko sanoo.
Löytyykö suomenmaasta tietotaitoa?
ei ole just niin "yksisarvinen kuin fuusio"
Mutta ei edes tätä.
katsotaan jos joku muu tekis ensin.
thorium reaktori käyntiin.
7
212
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö norjalaiset joilla on rahaa enemmän kuin kukaan tarvitsee jo sitä puuhaile .
- Anonyymi
https://spectrum.ieee.org/china-closing-in-on-thorium-nuclear-reactor
Toriumia on reaktorissa kokeiltu jo kauan sitten, mutta nyt on sulasuola - reaktoreita (MSR) suunnitteilla useammassa paikassa. - Anonyymi
Oliko se niin että tähän nykyiseen tyyppiin päädyttiin koska se tuottaa materiaalia ydinaseisiin .
Suomessa? Ei ollut. Suomella ei ole tarvetta ydinasemateriaalille. Pikemminkin päin vastoin.
Mutta kai sillä neukkuvoimalalla teoriassa olisi voinut tehdä.- Anonyymi
Oli se.
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Suomessa? Ei ollut. Suomella ei ole tarvetta ydinasemateriaalille. Pikemminkin päin vastoin.
Mutta kai sillä neukkuvoimalalla teoriassa olisi voinut tehdä.Oletkos varma, ettei Suomessa jo ole Naton ydinaseita? Minun tietääkseni niitä tuotiin jokin aika sitten Vuosaaren sataman kautta ja rautateitse ohjusten muodossa salaiseen paikkaan. Oli vain pikku-uutinen vapaan median sivulla. Ei kerrottu suoraan vaan annettiin ymmärtää, mistä oli kyse tässä yöllisessä operaatiossa. Lieneekö ollut ensimmäinen tapaus laatuaan, sitä en tiedä. Enkä viitsi udella ex kapiaiselta, ei saa kuitenkaan kertoa mitään, totta ainakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos varma, ettei Suomessa jo ole Naton ydinaseita? Minun tietääkseni niitä tuotiin jokin aika sitten Vuosaaren sataman kautta ja rautateitse ohjusten muodossa salaiseen paikkaan. Oli vain pikku-uutinen vapaan median sivulla. Ei kerrottu suoraan vaan annettiin ymmärtää, mistä oli kyse tässä yöllisessä operaatiossa. Lieneekö ollut ensimmäinen tapaus laatuaan, sitä en tiedä. Enkä viitsi udella ex kapiaiselta, ei saa kuitenkaan kertoa mitään, totta ainakaan.
En ole varma. Mutta jos sinulla ei ole esittää todisteita salaliittoteoriasi tueksi, se voidaan ohittaa olkia kohauttamalla.
"Vapaan median sivuilla". Puhutko siitä valemediasta? Ei ehkä ihan kannattaisi uskoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko252195Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162163Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1561748Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82231261Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241251Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861134Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98914Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70852- 80843