Onko edes teoriassa mahdollista, että Suomessa olisi tahoja, joilla on motiivi levittää tahallaan altistusta esim. tuhkarokon tai koronan suhteen?
Itse olen sairastanut tuhkarokon lapsena ja koronastakin on jo kaksi rokotusannosta. Silti liikun kaupoissa vältellen ruuhka-aikoja ja turhia kohtaamisia. Käyn päivittäin ostoskeskuksessa ja olen kiinnittänyt huomiota joidenkin ryhmien systemaattiseen käyttäytymiseen. Tekoyskimistä rullaportaissa vastaantulevien ryhmien kohdalla, maskin pitämistä nenän alapuolella, miesten lisääntynyt aktiivisuus lasten taluttamisessa ympäri ostoskeskusta, henkilön sijottuminen taktisesti ahtaille kulkureiteille tarkkailemaan ja tutkimaan puhelinta. Moni syyllistyy edellä kuvattuihin seikkoihin tahattomasti, mutta joillakin käytöstapa vaikuttaa harkitulta. Siinä mielessä hankala asia, ettei sitä pysty helposti todentamaan. Ainoa keino tutkia systemaattisuuden mahdollisuutta tarkemmin on ilmeisesti ostoskeskusten valvontakamerat. Kuka asiaa voisi edes tutkia luotettavasti Supo? Terveysvalvonta?
Tahallinen altistus
Anonyymi
0
119
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4191861- 1501207
- 901131
- 1111110
- 671103
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku168937- 100773
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664