Onks kukaan kattonu AlfaTvn uutta Aivan pellolla-ohjelmaa? Mä tykkään ihan siitä ideasta (esittelee ruoantuotantoa Suomessa).
Mut ekassa jaksossa oltiin lammasfarmilla ja mun huomion herätti se, et nää yrittäjät tuntuu tykkäävään lampaistaan aika paljon... Ja niitä kuitenkin kasvatetaan teuraaksi. Ootteko nähny ohjelmaa? Ja mitä mieltä tästä teuraseläimiin kiintymisestä? Onks se hyvä vai vähän erikoista..?
Aivan pellolla, voiks teuraseläimeen kiintyä?
5
305
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näihin tuotantoeläimiin kiintyy ja niiden teuraaksi joutumisen päivä on surullinen.
- Anonyymi
Katsoin tänä aamuna ohjelman kauppapuutarhalta. Hienoa kun näytetään kuinka kasvatetaan suuressa mittakaavassa vihanneksia.
Huomio kiinnittyi siisteyteen ja kasvien laadun valvontaan.
En ole aiempia jaksoja katsonut mutta nyt varmasti tulee katsottua. Uusintoja ohjelmasta varmaankin tulee, joten täytyypä olla valppaana.
Onko tietoa mistä näitä aiemmin esitettyjä jaksoja voi katsoa? - Anonyymi
Alfalla on mun mielestä permanto.fi suoratoistopalveluna. Eiköhän sieltä löydy.. Ja uusintoja tietty. Aion kattoa tätä sarjaa. Hyvää vaihtelua kokkausohjelmille! Ne tilanpitäjät ja sit tossa tokassa jaksossa nää puutarhan isä ja poika on kaikki ollu mainioita. Tekijöistä jotenkin huokuu intohimo työtään kohtaan.
- Anonyymi
Minä olen kiintynyt possun- ja broilerinlihaan, mutta rakinlihaan en voisi koskaan kiintyä.
Naudat ovat persoonia ja osa todella mukavia, lapsena oli surullista kun vietiin teuraaksi. - Anonyymi
Tänään oli hyvä ohjelma yritteliäästä pariskunnasta, jotka kasvattivat strutseja, lampaita ja kauriita. Eläimet näyttivät hyvinvoivilta ja pariskunta hyvin ammattitaitoisilta.
Kerrankin ihmiset jotka eivät valitelleet yhteiskunnan tukien puutteesta vaan ovat itse opetelleet uusien eläinlajien kasvatuksen ja luoneet itse markkinointikanavat.
Heidän esimerkkinsä näyttää kuinka ennakkoluulottamattomasti ja ahkeruudella toimimalla pääsee hyvin eteenpäin.
Kiitos Alfa -tv tällaisesta ohjelmasta. Aion katsoa tulevat jaksot mielenkiinnolla.
Toivottavasti löytävät edelleen mielenkiintoisia kohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from281871Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261837Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471836- 991775
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571122- 1101026
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20863- 52834
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110817