Onks kukaan kattonu AlfaTvn uutta Aivan pellolla-ohjelmaa? Mä tykkään ihan siitä ideasta (esittelee ruoantuotantoa Suomessa).
Mut ekassa jaksossa oltiin lammasfarmilla ja mun huomion herätti se, et nää yrittäjät tuntuu tykkäävään lampaistaan aika paljon... Ja niitä kuitenkin kasvatetaan teuraaksi. Ootteko nähny ohjelmaa? Ja mitä mieltä tästä teuraseläimiin kiintymisestä? Onks se hyvä vai vähän erikoista..?
Aivan pellolla, voiks teuraseläimeen kiintyä?
5
256
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näihin tuotantoeläimiin kiintyy ja niiden teuraaksi joutumisen päivä on surullinen.
- Anonyymi
Katsoin tänä aamuna ohjelman kauppapuutarhalta. Hienoa kun näytetään kuinka kasvatetaan suuressa mittakaavassa vihanneksia.
Huomio kiinnittyi siisteyteen ja kasvien laadun valvontaan.
En ole aiempia jaksoja katsonut mutta nyt varmasti tulee katsottua. Uusintoja ohjelmasta varmaankin tulee, joten täytyypä olla valppaana.
Onko tietoa mistä näitä aiemmin esitettyjä jaksoja voi katsoa? - Anonyymi
Alfalla on mun mielestä permanto.fi suoratoistopalveluna. Eiköhän sieltä löydy.. Ja uusintoja tietty. Aion kattoa tätä sarjaa. Hyvää vaihtelua kokkausohjelmille! Ne tilanpitäjät ja sit tossa tokassa jaksossa nää puutarhan isä ja poika on kaikki ollu mainioita. Tekijöistä jotenkin huokuu intohimo työtään kohtaan.
- Anonyymi
Minä olen kiintynyt possun- ja broilerinlihaan, mutta rakinlihaan en voisi koskaan kiintyä.
Naudat ovat persoonia ja osa todella mukavia, lapsena oli surullista kun vietiin teuraaksi. - Anonyymi
Tänään oli hyvä ohjelma yritteliäästä pariskunnasta, jotka kasvattivat strutseja, lampaita ja kauriita. Eläimet näyttivät hyvinvoivilta ja pariskunta hyvin ammattitaitoisilta.
Kerrankin ihmiset jotka eivät valitelleet yhteiskunnan tukien puutteesta vaan ovat itse opetelleet uusien eläinlajien kasvatuksen ja luoneet itse markkinointikanavat.
Heidän esimerkkinsä näyttää kuinka ennakkoluulottamattomasti ja ahkeruudella toimimalla pääsee hyvin eteenpäin.
Kiitos Alfa -tv tällaisesta ohjelmasta. Aion katsoa tulevat jaksot mielenkiinnolla.
Toivottavasti löytävät edelleen mielenkiintoisia kohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2585546
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!592781- 922498
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.4071648Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1041410SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä291223Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101149Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST92651011Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte181959Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u42945