Aivan pellolla, voiks teuraseläimeen kiintyä?

Onks kukaan kattonu AlfaTvn uutta Aivan pellolla-ohjelmaa? Mä tykkään ihan siitä ideasta (esittelee ruoantuotantoa Suomessa).
Mut ekassa jaksossa oltiin lammasfarmilla ja mun huomion herätti se, et nää yrittäjät tuntuu tykkäävään lampaistaan aika paljon... Ja niitä kuitenkin kasvatetaan teuraaksi. Ootteko nähny ohjelmaa? Ja mitä mieltä tästä teuraseläimiin kiintymisestä? Onks se hyvä vai vähän erikoista..?

5

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä näihin tuotantoeläimiin kiintyy ja niiden teuraaksi joutumisen päivä on surullinen.

    • Anonyymi

      Katsoin tänä aamuna ohjelman kauppapuutarhalta. Hienoa kun näytetään kuinka kasvatetaan suuressa mittakaavassa vihanneksia.
      Huomio kiinnittyi siisteyteen ja kasvien laadun valvontaan.
      En ole aiempia jaksoja katsonut mutta nyt varmasti tulee katsottua. Uusintoja ohjelmasta varmaankin tulee, joten täytyypä olla valppaana.
      Onko tietoa mistä näitä aiemmin esitettyjä jaksoja voi katsoa?

    • Anonyymi

      Alfalla on mun mielestä permanto.fi suoratoistopalveluna. Eiköhän sieltä löydy.. Ja uusintoja tietty. Aion kattoa tätä sarjaa. Hyvää vaihtelua kokkausohjelmille! Ne tilanpitäjät ja sit tossa tokassa jaksossa nää puutarhan isä ja poika on kaikki ollu mainioita. Tekijöistä jotenkin huokuu intohimo työtään kohtaan.

    • Anonyymi

      Minä olen kiintynyt possun- ja broilerinlihaan, mutta rakinlihaan en voisi koskaan kiintyä.

      Naudat ovat persoonia ja osa todella mukavia, lapsena oli surullista kun vietiin teuraaksi.

    • Anonyymi

      Tänään oli hyvä ohjelma yritteliäästä pariskunnasta, jotka kasvattivat strutseja, lampaita ja kauriita. Eläimet näyttivät hyvinvoivilta ja pariskunta hyvin ammattitaitoisilta.
      Kerrankin ihmiset jotka eivät valitelleet yhteiskunnan tukien puutteesta vaan ovat itse opetelleet uusien eläinlajien kasvatuksen ja luoneet itse markkinointikanavat.
      Heidän esimerkkinsä näyttää kuinka ennakkoluulottamattomasti ja ahkeruudella toimimalla pääsee hyvin eteenpäin.
      Kiitos Alfa -tv tällaisesta ohjelmasta. Aion katsoa tulevat jaksot mielenkiinnolla.
      Toivottavasti löytävät edelleen mielenkiintoisia kohteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe