Onks kukaan kattonu AlfaTvn uutta Aivan pellolla-ohjelmaa? Mä tykkään ihan siitä ideasta (esittelee ruoantuotantoa Suomessa).
Mut ekassa jaksossa oltiin lammasfarmilla ja mun huomion herätti se, et nää yrittäjät tuntuu tykkäävään lampaistaan aika paljon... Ja niitä kuitenkin kasvatetaan teuraaksi. Ootteko nähny ohjelmaa? Ja mitä mieltä tästä teuraseläimiin kiintymisestä? Onks se hyvä vai vähän erikoista..?
Aivan pellolla, voiks teuraseläimeen kiintyä?
5
236
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näihin tuotantoeläimiin kiintyy ja niiden teuraaksi joutumisen päivä on surullinen.
- Anonyymi
Katsoin tänä aamuna ohjelman kauppapuutarhalta. Hienoa kun näytetään kuinka kasvatetaan suuressa mittakaavassa vihanneksia.
Huomio kiinnittyi siisteyteen ja kasvien laadun valvontaan.
En ole aiempia jaksoja katsonut mutta nyt varmasti tulee katsottua. Uusintoja ohjelmasta varmaankin tulee, joten täytyypä olla valppaana.
Onko tietoa mistä näitä aiemmin esitettyjä jaksoja voi katsoa? - Anonyymi
Alfalla on mun mielestä permanto.fi suoratoistopalveluna. Eiköhän sieltä löydy.. Ja uusintoja tietty. Aion kattoa tätä sarjaa. Hyvää vaihtelua kokkausohjelmille! Ne tilanpitäjät ja sit tossa tokassa jaksossa nää puutarhan isä ja poika on kaikki ollu mainioita. Tekijöistä jotenkin huokuu intohimo työtään kohtaan.
- Anonyymi
Minä olen kiintynyt possun- ja broilerinlihaan, mutta rakinlihaan en voisi koskaan kiintyä.
Naudat ovat persoonia ja osa todella mukavia, lapsena oli surullista kun vietiin teuraaksi. - Anonyymi
Tänään oli hyvä ohjelma yritteliäästä pariskunnasta, jotka kasvattivat strutseja, lampaita ja kauriita. Eläimet näyttivät hyvinvoivilta ja pariskunta hyvin ammattitaitoisilta.
Kerrankin ihmiset jotka eivät valitelleet yhteiskunnan tukien puutteesta vaan ovat itse opetelleet uusien eläinlajien kasvatuksen ja luoneet itse markkinointikanavat.
Heidän esimerkkinsä näyttää kuinka ennakkoluulottamattomasti ja ahkeruudella toimimalla pääsee hyvin eteenpäin.
Kiitos Alfa -tv tällaisesta ohjelmasta. Aion katsoa tulevat jaksot mielenkiinnolla.
Toivottavasti löytävät edelleen mielenkiintoisia kohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974