2 Todistajaa

Anonyymi

Raamattu ilmoittaa, että lopunaikana on 2 todistajaa ja tässä tutkielma keitä he ovat.
2 todistajaa. Ilmestyskirja. 11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan. 11:4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä. Lampunjalka on seurakunta ja niitä on 2, eli pakanaseurakunta ja messiaaniset Juutalaiset
Ilm. 1:20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaisuus on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa. Matt. 5:15 eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville. Öljypuu on pakanauskovaiset ja messiaaniset uskovaiset. Pakanauskovaiset ovat metsäöljypuu ja Israelilaiset oikeita oksia öljypuussa.
Roomalaiskirje:11:17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
11:24 Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa Öljy kuvaa Pyhää Henkeä ja siitä seurakunnat saa voimaa loistaa tässä maailmassa.

4

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      öljy kansalta loppuu varat ja lähtevät vaeltamaan, mutta minä en ota heitä tänne.

    • Anonyymi

      Jääkausi tulee ennen lopun aikaa. Tulee useampiakin. Tulee jäitä hattuun ihan kirjaimellisesti..

    • Anonyymi

      Kaikenlainen rienaus ja irstailu yleistyvät.

    • Lopun aika 1470-1960
      Lopun hetki 1960-2043

      Öljypuu joka oksastettiin ja jonka tieltä katkottiin muita oksia oli Karl Marx.
      Hänen lampunjalkansa oli Lenin ja Mao.
      Toista öljypuuta en tiedä vielä.
      Tuo jonka tiedän oli helppo, koska Leninin ja Maon ruumiit palsamoitiin eikä annettu haudata.
      Lisäksi sosialismi on vaikuttanut puoleen maailmaan sitä elättäen.

      Olisi mukava saada selville tuo toinenkin öljypuu.
      Se saattaa olla Adam Smith ja kapitalismi, koska Mars planeetan Cydonia kompleksista on löytynyt ns. Face on Mars patsaat 1976 joissa on kuvattu Yhdysvaltojen presidentit Obama ja Trump. Ikään kuin tuota presidenttiä ei annettaisi haudata.

      Nämä ovat selkeät öljypuut, joiden tieltä on muita oksia raivattu pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe