K marketin aika lopettaa

Anonyymi

Olisiko k marketin aika lopettaa ja tilalle jotain parempaa. Valikoima ei muutu, kaikki aina loppu, kallista ja surkea asiakaspalvelu

24

2571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alavudella on huippuluokkaa sekä palvelu, että asiakasystävällisyys. Jokainen henkilökunnan jäsen moikkaa hymyillen. Ähtärin K-marketissa käyn silloin tällöin ja ero on valtava. Ähtärissä ei hymyillä, eikä juuri moikata. Mistä johtuu?

• Anonyymi

Alavutelaiset on mulkkuja. Niistä ei kukaan ähtärissä tykkää, siksi sinulle ei moikata kaupassa

• Anonyymi

Hyvää palvelua ja hyvä liha-/kalatiski.

• Anonyymi

K kauppa hyvä. Monipuolinen tarjonta, oikea lihatiski ja grilli. Köyhille kaikki on kallista. Harmi, kun Siwaa ei enään ole

• Anonyymi

Enää vai enään? Vain eskarissa sanotaan enään 😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enää vai enään? Vain eskarissa sanotaan enään 😂😂😂😂😂

🤣🤣🤣🤣😂🤨🤢🤮

• Anonyymi

Parasta,mitä kaupassa käynti voi olla! Kaikki tarpeellinen löytyy,tuotteiden paikkoja ei juuri vaihdella,henkilökunta ottaa hyvin vastaan,plussaa sataa laariin;)

• Anonyymi

Surkeampaa kauppaa ei ole. Vaihtuisi edes valikoima UUTUUKSIIN. Välillä kysyttäessä " tuleeko tätä tuotetta tänne kun on muualla" vastaus on yleensä "ei ole kysynnän vuoksi tulossa:))))) " hohhoijaa sanon minä. Boikottiin koko maja

• Anonyymi

Ystävälliset kassat❤Kiitos siitä.

• Anonyymi

Kyllä kauppa on niin kauan kun sen pitäminen on kannattavaa

• Anonyymi

Asiakaspalvelu ontuu. Nämä ko. kaupan puolustajat eivät ole missään muualla käyneet, näkyy kommenteista. Nykyään on niin helppo vertailla ja todeta tiettyjä asioita.

• Anonyymi

On kyllä totta että pari myyjää vois vaihtaa.... Muuten on kyllä hyvä kauppa hyvät tarjoukset ja sopivan pieni.. Ei tarvii kunvailla monen mutkantakaa niinkuin s. Kauppaan.. No jos k. Kauppa loppuis niin olis taas yksi syy ajaa Keskiselle 🤔

• Anonyymi

Hyvä on kauppa ja ainakin itse olen aina saanut hyvää palvelua.Kiitos jokaiselle minua siellä palvelleelle!!!!Kauppaan on aina ilo tulla asioimaan!!!!

• Anonyymi

S-kauppa on selvästi parempi, silti käyn enimmäkseen Koossa. Koon henkilökuntaa ei voi moittia, johto ratkeisee.

• Anonyymi

Huomaa nämä " puolustajat" että yksi on kommentoinut monta kommenttia. Häpeä k marketin työntekijä

• Anonyymi

On teillä murheet.

• Anonyymi

K-kauppaan voi toivoa haluamiaan tuotteita myyntiin. Jokainen toive on aina tullu viikossa hyllyyn, kun olen esittänyt tuotetoiveen. Kun tuote tulee myyntiin, sitä pitää ostaa, että on sitä kysyntää. Jos tuote ei myy, sitä ei kannata näin pienellä paikkakunnalla pitää hyllyssä.

• Anonyymi

K-Mainio market on mukava kauppa, siellä on laadukkaampaa tavaraa kuin S-kaupassa. Henkilökunta on ystävällistä ja erikoistavaraa tulee, kun haluaa jotain sellaista, mitä tuntuu tarvittavan. S-kaupassa osa tavarasta on halvempaa, mutta laatukin usein on halvempaa. Käyn molemmissa - jopa samalla kauppareissulla. Luulen, että "ihmeveikot" eivät käy kummassakaan - koskaan, koska ne ovat paikallisia liikkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K-Mainio market on mukava kauppa, siellä on laadukkaampaa tavaraa kuin S-kaupassa. Henkilökunta on ystävällistä ja erikoistavaraa tulee, kun haluaa jotain sellaista, mitä tuntuu tarvittavan. S-kaupassa osa tavarasta on halvempaa, mutta laatukin usein on halvempaa. Käyn molemmissa - jopa samalla kauppareissulla. Luulen, että "ihmeveikot" eivät käy kummassakaan - koskaan, koska ne ovat paikallisia liikkeitä.

Niin K-Mainio, kuin muutkin Ähtärin kaupat ovat hyviä. Kaikissa pelaa palvelu ja tarvittavat tuotteet löytyvät. Muistakaa käyttää omia palveluita, tai kohta niitä ei enään ole.

• Anonyymi

E-liike on kyllä kaiken parahin kauppa.käykää siellä niin ei tarvihhe vihttuilla

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4486
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2541
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2374
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1722
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1397
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1267
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe