Jeesus on Jumalan rakas Poika, kuulkaa Häntä!

Anonyymi

Jeesus on Jumalan rakas Poika, kuulkaa Häntä!

Kirkastusvuorella tapahtui:

• ”Ja pilvestä kuului ääni joka sanoi: Tämä on minun Poikani, se valittu, kuulkaa häntä.” ( Luukas 9:35)

Jordanvirralla tapahtui:

”Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Samassa taivaat aukenivat, ja Jeesus näki Jumalan Hengen laskeutuvan kyyhkysen tavoin ja asettuvan hänen päälleen. Ja taivaista kuului ääni:

• »Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt.» ( Matteus3:16-17)

Preofeetta, kansanjohtaja Mooses lausui:

• ”Sinun keskuudestasi, veljiesi joukosta, Herra, sinun Jumalasi, herättää sinulle profeetan, minun kaltaiseni; häntä kuulkaa. ” ( 5. Moos 18:15)

Tapahtui Samarian kaivolla:

• ” Nainen sanoi hänelle: ”Herra, minä näen että sinä olet profeetta.” ( Joh 4:19)

Tapahtui vuorisaarnan vuorella:

• ” Tämä on totisesti se profeetta, joka oli maailmaan tuleva.” ( Joh 6:14)

• ” Niin muutamat kansasta kuultuaan nämä sanat, sanoivat: ”Tämä on totisesti se profeetta.” ( Joh 7:40)

18

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja Alibaba sanoi "Seesam aukene". Ja portit aukesivat.

• Anonyymi

Aloitukseen amen. Jeesus on Herra, Korkein!

• Anonyymi

” Opeta minulle, Herra, käskyjesi tie, niin minä seuraan sitä loppuun asti.”

• Anonyymi

Paavali saattoi sanoa:
      - OLkaa minun seuraajiani, niinkuin minä olen KRISTUKSEN seuraaja!
      Etsikääpä se lause Raamatusta!

• Anonyymi

Repäise talteen!
        Aloitukseen amen.
        Pienellä a:lla

poistopyyntöön
        github

• Anonyymi

Näyttäkää isyystestin tulokset.
      Muutoin on vain umpisurkea selitys teiniseksille ja ennenaikaiselle raskaudelle.

• Anonyymi

Liikaa valeprofeettoja äänessä nykyisin. Jopa anonyymeinä kirjoittavat, kun häpeävät omaa nimeään.

• Anonyymi

1Kor.4:16 Kehoitan siis teitä: olkaa minun seuraajiani. 1Kor.11:1 Olkaa minun seuraajiani, niinkuin minä olen Kristuksen seuraaja. Fil.3:17 Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.

• Anonyymi

2Tess.3:7-9 Tiedättehän itse, kuinka meidän jälkiämme on seurattava, sillä me emme ole olleet kurittomia teidän keskuudessanne, emmekä ilmaisksi syöneet kenenkään leipää, vaan työssä ja vaivassa me ahkeroitsimme yöt ja päivät, ettemme olisi kenellekään rasitukseksi; ei niin, ettei meillä olisi valtaa, vaan me tahdomme olla teille esikuvaksi, että te kulkisitte meidän jälkiämme. 1Tess.2:9 Muistattehan, veljet, meidän työtämme ja vaivamme: yöt ja päivät työtä tehden, ettemme ketään teistä rasittaisi, me julistamme teille Jumalan evankeliumia. Ap.t.20:33-34

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Ihan uskomaton tarina! Ennenvanhaan pilvistä kuului puhetta ja laulua, nykyisin vain ukkonen jyrähtelee.
      Muutenkin saattoi sattua ihan mitää vaan. Aurinko ja kuu pysähtyi yhdellä paikkakunnalla, muualla ei huomattu mitään.
      Vaikuttaa siltä, että raamatussa on paljon valeuutisia.

• Anonyymi

Matt.16:4 Tämä paha ja aviorikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki. Ja hän jätti heidät ja meni pois. Mark.8:12 Niin hän huokasi hengessään ja sanoi: Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti minä sanon teille: tälle sukupolvelle ei anneta merkkiä. Luuk.11:27 -32

• Anonyymi

Joos.10:12-14 Silloin puhui Joosua Herralle, sinä päivänä, jona Herra antoi amorilaiset israelilaisen valtaan, ja sanoi Israelin silmien edessä: Aurinko, seisoi alallasi Gibeonissa, ja kuu Aijalonin laaksossa. Niin aurinko seisoi alallansa, ja kuu pysyi paikallansa, kunnes kansa oli kostanut vihollisilleen. Näihän on kirjoitettuna Oikemielisen kirjassa. Niin aurinko pysyi paikallansa keskitaivaalla päiväkauden, kiirehtimättä laskemaan. Eikä ole ollut sen päivän vertaista, ei ennen eikä jälkeen, jona Herra näin kuuli ihmisen ääntä; sillä Herra soti Israelin puolesta.

• Anonyymi

2Kun.20:7-11 Ja Jesaja sanoi: Toimittakaa tänne viikukunakakkua. Niin he toivat sitä ja panivat paiseen päälle; hän parani. Ja Hiskia sanoi Jesajalle: Mikä on merkkinä siitä, että Herra on parantava minut, niin että minä kolmantena päivänä voi mennä Herran temppeliin? Jesaja sanoi: Tämä on oleva sinulle merkkinä Herralta siitä, että Herra tekee, mitä on sanonut; varjo kulkee kymmenen astetta eteenpäin tahi siirtyy kymmenen astetta takaisin. Hiskia sanoi: Varjon on helpo pidetä kymmenen astetta. Ei, vaan siirtyköön varjo takaisin kymmenen astetta. Silloin profeetta Jesaja huusi Herraa, ja hän antoi varjon Aahaan aurinkokellossa siirtyä takaisin kymmenen astetta, jonka se oli jo laskeutunut.

• Anonyymi

Jes.38:7-8 Ja tämä on oleva sinulle merkkinä Herralta siitä, että Herra tekee, minä on sanonut: katso, minä annan aurinkokellon varjon siirtyä takaisin kymmenen astetta, jonka se jo on auringon mukana laskeutunut Aahaan aurinkokellossa. Ja aurinko siirtyi aurinkokellossa takaisin kymmentä astetta, joka se jo oli laskeutunut.

• Anonyymi

Joos.10:13 Biblia (1776) Ja aurinko ja kuu seisahtivat siihenasti, kuin kansa kosti vuhamiehillesä. Eikö tämä ole kirjoitettu hurskaan kirjassa? Niin seisoi aurinko keskellä taivasta ilman laskemista koko päivän.

• Anonyymi

2Sam.1:17-18 Ja Daavid viritti tämän itkuvirren Saulista ja hänen pojastaan Joonatanista ja kaski opettaa sen, Jousilaulun, Juudan pojille: katso, se on kirjoitettuna Oikeamielisen kirjassa: Alaviite. Joos.10:13

• Anonyymi

Joos.10:14 Biblia (1776) Ja ei yksikään päivä ollut senkaltainen ei ennen eikä sitte, kuin Herra miehen äänen kuuli, sillä Herra soti Israelin puolesta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1866
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1492
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1356
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1214
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1089
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      11
      1086
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      218
      891
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      151
      839
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      793
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      748
    Aihe