Milloin tajusin olevasi feministi?

Anonyymi

Itse joskus lukiossa, kun opin isosiskolta, mitä feminismi tarkoittaa. Sen jälkeen olen nähnyt maailman aika eri tavalla.

8

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä feminismi siis tarkoittaa sen mukaan mitä opit siskoltasi?

      • Anonyymi

        Kaikkien ihmisten välistä tasa-arvoa ja pyrkimystä siihen, että maailma olisi kaikille yhdenvertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien ihmisten välistä tasa-arvoa ja pyrkimystä siihen, että maailma olisi kaikille yhdenvertainen.

        Sinä siis olet tasa-arvoinen Piritorin surkeimman sekäkäyttäjän kanssa ja vaadit pontevasti, että hän saa samat yhdenvertaiset olot sinun kanssasi.

        Ehkä jopa autat häntä muuttamaan naapuriksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien ihmisten välistä tasa-arvoa ja pyrkimystä siihen, että maailma olisi kaikille yhdenvertainen.

        Eli mm. kommari, wokettaja ja monikultturisti, hemmetin kiva.

        Sinun laisiasi Suomi tarvitsee enemmän upotakseen korviansa myöten paskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien ihmisten välistä tasa-arvoa ja pyrkimystä siihen, että maailma olisi kaikille yhdenvertainen.

        Tsihihii tsirp tsirp he he ha ha


    • Anonyymi

      Olin opiskellut papiksi ja tullut keski-ikäiseksi syylävittuintersektionalistiksi, rasistiksi ja fasistiksi ja ennen kaikkea geministiksi, kun päätin kerran ryöstää puukolla uhaten yhden euron koulumatkalla olevalta pikkulapselta, koska se on minun seksuaalinen suuntautumiseni feministinä, ja sitä paitsi pikkulapset ovat aina olleet maailman etuoikeutetuimmassa asemassa nähden meihin perversseihin syylävittufeministeishin verrattuna, joten mikä ettei. Idean päähänpistooni sain Wagner-palkka-armeijalta, joka on samalla tavoin turha ja tyhjänpäiväinen vihajärjestö kuin me maailman etuoikeutetuimmassa asemassa jo miljardeja vuosia olleet tuissiposkifeministitkin olemme aina olleet.

    • Anonyymi

      Minäkin. Kunnes ymmärsin olevani etuoikeutettu sellainen.

    • Anonyymi

      Kukaan ei yhtäkkiä tajua olevansa feministi. Feministiksi ryhtyminen on tietoinen valinta. Ja se ei edellytä mitään muuta kuin että itse päättää että olen feministi.

      Motiivit ovat jokaisella yksilölliset miksi on päätetty alkaa feministiksi. Yleensä siihen liittyy negatiivisia kokemuksia tyttönä ja naisena elämisestä, negatiivisia kokemuksia siitä miten tyttöihin ja naisiin suhtaudutaan yhteiskunnassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe