On aika herätä ja miettiä mitä valhetta meille syötetään THL;n ja muiden taholta.
säästäisitte edes Isänmaamme lapset ja nuoret:
https://www.youtube.com/watch?v=e2enj2JKSbQ
Jos haluat tietää enemmän mistä on kyse
21
80
Vastaukset
- Anonyymi
Video kannattaa nimenomaan katsoa jos haluat tietää vähemmän mistä on kyse.
- Anonyymi
Hyväksy nyt vaan lääketrolli että täällä jaetaan videolinkkejä jotka ovat toimeksiantajasi taloudellisten etujen vastaisia.
- Anonyymi
Jokainen tietää jo tässä kohtaa, että virallisten tahojen tiedot ovat tuhat kertaa luotettavampia kuin yksittäisten hörhöjen blogikirjoitukset tai epämääräiset videot eri puolilla nettiä.
- Anonyymi
Voi hitto, et ole vielä sinäkään tajunnut että sananvapaus on mennyttä. Youtube kielsi sananvapauden, siispä Tokentubeen tai Bitchuteen. Muistan kuinka Youtuben videoita haukuttiin aiemmin mutta nyt ne onkin yhtäkkiä ok, ei voi kuin nauraa.
Jaa että viralliset tahot ovat faktatietoa? Osaatko mitään suodattaa? Meidän maamme virallinen tieto on eioota, välillä näin, välillä noin. Puhutaan mitä sattuu eikä edes muisteta mitä on puhuttu. RAHA on tässä pelissä mukana ja sen myötä maine. Koita nyt jo pikkuhiljaa tajuta!
- Anonyymi
Tuo on hyvä asiapitoinen video mikä aloituksessa mainittiin, siitä on täyspitkä versio tässä linkissä:
https://tokentube.net/v/3658276597/65---Tapio-Puolimatka---Lasten-Rokotukset--Hälytys-Merkki--Pelon-Voima
Lääketieteen asiantuntija lyttää Mika M. Rämetin väitteet ym. Hän on se lääkäri joka oli MTV:n lyhyessä pätkässäkin:
https://tokentube.net/v/1029362744/Rokotteiden-Haittavaikutukset--mRNA-Teknologia--Lasten-Rokottaminen---Tamara-Tuuminen----66- Anonyymi
Mikä on Tuumisen pätevyys epidemiologiassa?
Entä Puolimatkan? Niin, aivan, et tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä Puolimatkan? Niin, aivan, et tiedä.Voit itse katsoa ylläolevan videon, kyllä se sieltä selviää.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit itse katsoa ylläolevan videon, kyllä se sieltä selviää.:)
Niin, varmasti selviääkin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä Puolimatkan? Niin, aivan, et tiedä.No eihän Rämet edes vastannut kysymyksiin. Änkytti ja puhui päälle. Kommentit olisi voinut laukoa kuka vaan tavan kansalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän Rämet edes vastannut kysymyksiin. Änkytti ja puhui päälle. Kommentit olisi voinut laukoa kuka vaan tavan kansalainen.
Miten kommenttisi liittyy tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kommenttisi liittyy tähän?
Rokotevastaisia vaivaa ihmiskultti. He eivät ymmärrä, että tutkimukset ja näyttö on se joka määrittelee miten asiat on, ei se mitä vaihtoehtolääketiedettä harjoittavan klinikan 5G-mastoja pelkäävät "dosentit" ovat jostain mieltä.
- Anonyymi
Sars 2 covid virustauti onkin paljon luultua ovelampi. Se laittaa heppoisesti uskontoa lukeneet näennäisuskikset valehtelemaan paroni Mynhchauseakin värikkäämmin.
- Anonyymi
Ei monet jaksa paneutua asioihin. Uskotaan siten mitä "maailman huiput asiantuntijat" kertovat. Eihän keskustella sitten niistä taloudellisista kytköksistä.... 🤐
- Anonyymi
Jännä juttu että nämä "oikeassa" olevat eivät suostu julkiseen debattiin niiden asiantuntijoiden kanssa jotka ovat mRNA-rokotteita vastaan. Mistä tämä voi johtua? Onko titteli hankittu muulla kuin todellisella osaamisella? Ei olisi mitenkään erikoista. Suhteilla, reittä myöden ja kiristyksellähän saa ihan mitä vaan. Sääli vaan että Suomikaan ei ole enää mikään lintukoto, Enemmän huolettaa viranomaiset kuin maahantulijat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä juttu että nämä "oikeassa" olevat eivät suostu julkiseen debattiin niiden asiantuntijoiden kanssa jotka ovat mRNA-rokotteita vastaan. Mistä tämä voi johtua? Onko titteli hankittu muulla kuin todellisella osaamisella? Ei olisi mitenkään erikoista. Suhteilla, reittä myöden ja kiristyksellähän saa ihan mitä vaan. Sääli vaan että Suomikaan ei ole enää mikään lintukoto, Enemmän huolettaa viranomaiset kuin maahantulijat.
Rupeaako evoluutiotutkija debatoimaan kreationistin kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
First they ignore you
Then they laugh at you
Then they fight you
Then you win.
- Gandhi
Ensin ne eivät ole huomaavinaankaan sinua
Sitten ne nauravat sinulle
Sitten ne taistelevat sinua vastaan
Sitten voitat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jännä juttu että nämä "oikeassa" olevat eivät suostu julkiseen debattiin niiden asiantuntijoiden kanssa jotka ovat mRNA-rokotteita vastaan."
Ettekö te ihan oikeasti tajua, että tieteessä oikeassa oleminen ei ole mikään kilpailu, jonka voittaa se joka osaa puhua uskottavimmin, vaan se joka pystyy osoittamaan väitteensä todeksi.
Nämä teidän "asiantuntijanne" ovat 95% täysiä pellejä, joilla ei ole miltään asiaan liittyvältä alalta minkäännäköistä tutkintoa, koulutusta, eikä kokemusta. Loput 5% voi olla paperilla päteviä, mutta edelleenkään se ei auta, koska heillä ei ole tutkimuksellista näyttöä väitteidensä tueksi ja samaan aikaan ympäri maailmaa nähdään miten asiat oikeasti menee, eikä ne mene lainkaan sillä tavalla kuinka teidän "asiantuntijat" väittää.
- Anonyymi
Videon on julkaissut joku nobody Mikko, " Founder at Biohacking Center". Harvinaisen selvä tapaus jo pienellä etsimisellä: tod. näk. edistää vain omaa businestaan ilman mitään todellista asiantuntemusta tästä aiheesta. Ei missään mielessä luotettava tiedonlähde eli ei jatkoon.
- Anonyymi
Ai nyt vaikuttaa jo sekin Kuka videon on julkaissut .keskityhän joskus heihin joita Mikko haastattelee
- Anonyymi
Jos joku vakavissaan kehottaa katsomaan tuon äärimielisen tyypin höpinöitä, niin ei kannata paljon "valheista" puhua. Tässäkin se olette kyllä te, joka sitä kuraa levittää, rakkaat rokotevastaiset...
- Anonyymi
Toivottavasti saadaan rokote nousemaan vielä sillä neljä miljoonaa ihmistä on saanut rokotteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569