Valheita apostoli Paavalista! - Sanan totuudet Raaamtussa!

Anonyymi

Raamattu: Valheita apostoli Paavalista! Sanan totuudet...

Kuten jo tunnettua tämä eksyttäjä (Suni) koettaa jatkaa myyräntyötään. Nyt nimettömänä. Mutta hänen ”juttunsa” haisevat pitkän matkan päähän!

Sekin tiedetään että kaiken vihansa paketissa hän vihaa Raamatun (totuuden) Sanaa, sanoja. Voisi kysyä: ketäpä suni ei vihaisi? (Myös tietysti itseään!)

Kun ”menestys” Suomi24 Pyhä Henki palstalla on ontunut ( siellä totiset uskovat pysyvät Raamatun sanassa) - tämä T.S. koettaa nyt onneaan taas täällä Raamattu-palstalla!

Kehuu itseään. ”Suni on Jumalan rakas poika”. Kuin olisi Jokin Erityinen...
(Kyllä meitä Jumalalle rakkaita poikia ja tyttäriä on miljoonittain!)


Paavali oli äitinsä kohdusta Jumalan valitsema apostoli!
-----------------------------------------------------------------------

Kun tämä (suni) anonyyminä koettaa mustata Paavalia, se ei totisesti menesty! Hänen pimeät valheensa eivät menesty! Jumala kaataa kumoon sekä valheet että valheiden puhujan!

Raamatun Sana on miekka, joka katkaisee valheen käärmeiden pään. ( Heb 4:12)
--------------------------------------------------------------

Siinä missä tämän ajan Itse Itsensä kutsuneet (profeetat) o´vat vailla Jumalan Vakuutusta, Paavali oli ja edelleen kärkikaartia Raamatun UT:n opetuksissa! Se joka Paavalia mollaa, on kateellinen, ja kapinallinen, eikä siis tahdo TOTELLA Paavalin viisaita opetuksia. Siinä syy VIHATA Paavalia!

Sinänsä on jopa naurettavaa - että joku metsäsuomalainen jurrikka, Yhden-Miehen-Uutuus-Suunnan-Lahkon saamiseksi, koettaa olla PAAVALIN kriitikko? Voi tuota älyttömyyttä?

Mies ei ole saanut 33 vuoden pakerruksen tuloksena edes muutamaa ”kannattajaa” harhoilleen!

Mutta Paavali. Jo yli 2000 vuotta ovat hänen opetuksensa olleet miljoonien ja miljoonien ihmisten luettavana! No, tyhmyydelle ei voi mitään…

Paavali teki parannuksen, muuttui 100% - entinen ”murhamies”. . .
--------------------------------------------------------------------------------------

Kun tämä tunnettu VIHAAJA (T:S.) jonka vihalonkerot ulottuvat kaikkeen ja kaikkiin, koettaa mustamaalata Paavalin näin:

”Yhdessäkään murhamiehessä ei ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.”
niin tämä (Suni) kirjoittaa valhetta vastoin Raamatun totuutta! (Mutta mitäpä muuta valheprofeetta voisikaan, kuin tuputtaa aina vain Uusia valheita!)


Paavali ei ollut ”murhamies” vaan Jeesuksen Kristuksen vapauttama ja puhdistama!
-------------------------------------------------------------

Tässä otteita Galatalaiskirjeen 1 luvusta, 1. Timoteuskirjeen 1. luvusta:

• ”Olettehan kuulleet minun ENTISESTÄ vaelluksestani juutalaisuudessa, että minä ylenmäärin vainosin Jumalan seurakuntaa ja sitä hävitin ja että edistyin juutalaisuudessa pitemmälle kuin monet samanikäiset heimossani ja ylen innokkaasti kiivailin isieni perinnäissääntöjen puolesta.”

• ”Mutta kun hän, joka äitini kohdusta saakka on minut erottanut ja kutsunut armonsa kautta, näki hyväksi ilmaista minussa Poikansa, että minä julistaisin evankeliumia hänestä pakanain seassa..”

• ”Heidän kuuloonsa oli vain tullut: "Meidän entinen vainoojamme julistaa nyt sitä uskoa, jota hän ennen hävitti"; ja he ylistivät Jumalaa minun tähteni.”

• ”Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa, minut, ENTISENpilkkaajan ja vainoojan ja VÄKIVALLANTEKIJÄN. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;

• - ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.”

• ”Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.”

• ”Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi. ”

Paavali oli saanut armahduksen, oli puhdistunut vihastaan!
---------------------------------------------------------------------


Jeesuksen Kristuksen valitsemana apostolina hän oli ENTINEN murhamies, armahdettu!

Hän oli päässyt valoon!

Toisin on tämän harhaprofeetan (T.S) laita. Hän itse on edelleen murhamiehen tasolla. Vihaa Kristuksen Jeesuksen uskovia, Raamattua, apostoleja, kaikkia ja kaikkea!

Sellaisen tyypin postaukset ovat Likaista Roskaa! Hyljättäväksi!

Hyvtä velejt ja sisaret Herrassa. Vastustkaa valheita ja valhepuheita!

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinähän se vaikutat olevan täynnä vihaa ja katkeruuden sappea!

      • Anonyymi

        Totuusko se niin kirvelee? Koeta päästä vapauteen!!


      • Anonyymi

        Tarkoitit varmaan Sunia- jonka KAIKKI näkevät olevan täynnä vihaa ja vuosikymmenien takaista KATKERUUDEN sappea! Hyvä että näet nämä faktat Sunista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan Sunia- jonka KAIKKI näkevät olevan täynnä vihaa ja vuosikymmenien takaista KATKERUUDEN sappea! Hyvä että näet nämä faktat Sunista!

        Aloittaja on täynnä katkeruuden sappea ja valheen kaatavaa henkeä.

        "henki on monet kerrat hänet kaatanut"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on täynnä katkeruuden sappea ja valheen kaatavaa henkeä.

        "henki on monet kerrat hänet kaatanut"

        Aloittaja kirjoittaa Totuuksia. Joita et kestä?
        Raamattu on ja pysyy!
        Jos on vaikeaa lukea, niin ei ole pakko?

        Mikään henki ei ole aloittajaa kaatanut.!
        Kiitos, kunnia ja Ylistys Herralle!


      • Anonyymi

        Harmittaako kun sunin valheet eivät enää menesty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on täynnä katkeruuden sappea ja valheen kaatavaa henkeä.

        "henki on monet kerrat hänet kaatanut"

        Sorry mikähän henki on ollut asialla ja kenen luona?
        Suninko? Hänet on paha henki kyllä kovasti kaatanut!!


    • Anonyymi

      Jumala teko Paavalista kolmen vuoden hyvän vuoden jälkeen suunnittelemansa väkevän eksytyksen keulahahmon.
      Eihän se eksytys väkevä olisi, jos sitä ei kukaan olisi Raamatun kirjoituksiin sisällyttänyt. Paavali sai sen tehvän osakseen.

      Paavalin monissa puheissa ja kirjoituksissa se väkevä eksytys on kätkettynä. Ja vain taidollisille profeetoille, kuten Teuvo Sunille se on paljastettu.

      Paavalin viimeinen tehtävä oli tällainen: Paavali sitä valhetta joutui syöttämään monelle koetukseksi. Lopun aikana ihmiset seulotaan hyvin tarkasti.

      "Ja sentähden JUMALA lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."

      • Anonyymi

        Höpö höpö. KUKAAN ei usko tuollaisia "kovien välistä" nousseita houreita!
        KUKAAN ei siis usko. Turha tuhlata ruutia.


    • Anonyymi

      Teuvo Sunille on vain paholainen tuputtanut valheitaan.
      KUKAAn Raamattua tunteva ei Sunin valheita usko!

      Nauravat niille aidanseipäätkin!!

      • Anonyymi

        Teuvo on oikeassa.

        Aloittaja on pahasti harhaoppinen ja kiinni valheiden siteissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on oikeassa.

        Aloittaja on pahasti harhaoppinen ja kiinni valheiden siteissä.

        Teuvo? Siis tämän aloittaja:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17099530/paavalia-ei-kannata-korottaa-jalustalle
        Miksi hän nyt pelkäää Omalla Nimellään kirjoittaa?

        Hän on sanonut anonyymjeä saatanan kirkoittajiiksi
        Nyt HÄN ITSE siis on sellainen?

        Tämän ketjun aloittaja sentään tiedetään totiseksi Jeesuksen seuraajaksi!

        Teuvo ei ole KOSKAAN ollut totuudessa.

        Oikeassa hän on VAIN Omasta mielestäänn!

        Yhden miehen valhevakuutus ei paljoa paina!


    • Anonyymi

      Joo, aloittaja on tiukka. Niinkuin pitääkin. Ei Raamatun sanassa sovi lipsuilla.

      Mutta tiukka Raamatun Totuus suututtaa niitä, jotka Pahuus on saanut koukkuihinsa.

      Paavali oli Jeesuksen itsensä valitsema apostoli.
      Tämän "profeetat" ovat suureksi osaksi Itsensä korottajia ja paholaisen agentteja!

    • Anonyymi

      Raamattu varoittaa ankarasti helluntailaisista. Heille kun totuus selviää vasta taivaanportilla.

      " Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'." (Jeesus)

      • Anonyymi

        raamattu ei sano sanaakaan mistään helluntailaisista


    • Anonyymi

      Varokaa valeprofeettaa, hänen tiensä on kadotuksen tie.

    • Anonyymi

      Suni koettaa epätoivon vimmalla kirjoittaa valheita Paavalista!

      Se on niin naurettavaa kuin olla voi!

      Osaavathan ihmiset lukea ITSE Raamattua ja lukevat.

      Näin SUni vain asettaa itsensä yhä pahempaan häpeän paaluun!

      Mutta? Kun VIHA ja vihaaminen on hänet pimittänyt, niin näin se näkyy!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe