Tilasin telialta puhelimen jonka toimitus ajankohtaa muutettiin usempaan kertaan. Tästä ei kuitenkaan infottu minua vaan jouduin aina itse soittelemaan ja kyselemään puhelimen perään.. Nyt olen perunut tilauksen ja odotellut rahoja takaisin kolmen viikon ajan.. Alkaa kärsivällisyys loppuun. Oli viimeinen kerta kun heidän palvelujaan käytän..
Vastaukset 2
- Anonyymi
Telia on ala-arvoinen lafka. Yksi asiakaspalvelija kertoo yhtä, toinen nauresekellen kumoaa edellisen sanomiset. Ketään ei oikeesti kiinnosta se saako asiakas oikeaa palvelua vai ei. Pieni asia, johon yrität saada vastausta, Telia huomaa toisessa päässä ongelman, pystyisi sen siinä korjaamaan, mutta vaatii asiakasta soittamaan samalle tyypille maksulliseen numeroon. Mua höynäytettiin pahemman kerran, mutta maksan laskuni ja ootan että pääsen tästä eroon, sekin päivä koittaa. Ikinä sen jälkeen en mitään tilaa Telialta. Muutama tuttu lopettanut myös asiakkuutensa Telialla, just tän niiden kiusanteon takia.
- Anonyymi
Tismalleen näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568