Hydrofeminismi

Anonyymi

11

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyisin feminsimissä ei voida erottaa vakavaa yritystä parodiasta. Eivät feministit itsekään voi....

    • Anonyymi

      Käsittääkseni hydrofeminismi lähtee purkamaan seksuaalisuuden ihmisnormatiivistä viitekehystä. Esim ihmisellä ja simpanssilla on 98-99% yhteisiä geenejä, onko oikein siis rajoittua määrittelemään elollinen olento ahdasmielisesti tiettyyn lajiin kuuluvaksi.

      Tai sitten kyse on vitsistä. Vaikea ottaa enää selvää.

      • Anonyymi

        Tai sitten mikä tahansa höpönlöpö saa rahoitusta ja suojan kaikelta arvostelulta, kun se nimetään feministiseksi.


    • Anonyymi

      Voiko hydrofeminismi olla osaltaan yhdistävä tekijä miesten ja naisten välillä? Itse asiassa kaikissa kehoissa on vettä. Vesi on edellytys niiden normaalille toiminnalle . Onko tämä mahdollisuus lopettaa polarisoiva identiteettipolitiikka?

      • Anonyymi

        Hydrofeministisen hypoteesin osat eivät ole loogisesti yhteydessä toisiinsa, vaan assosiatiivisesti, mitä mistäkin TULEE MIELEEN. Tällaisella hypoteesilla ei ole mitään teoreettista pohjaa, sillä eri ihmisillä tulee assosiatiivisesti mieleen aivan eri asiat. Niin suuri määrä ihmisistä pitää sitä vieraana ajattelutapana, että siitä ei voi tulla suosittua.

        Valtaosa ihmisistä pyrkii loogiseen ajatteluun assosiatiivisen asemesta - vaikka logiikka usein heitteleekin, joten se ei voi tulla yleiseksi. Kynis.mies 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hydrofeministisen hypoteesin osat eivät ole loogisesti yhteydessä toisiinsa, vaan assosiatiivisesti, mitä mistäkin TULEE MIELEEN. Tällaisella hypoteesilla ei ole mitään teoreettista pohjaa, sillä eri ihmisillä tulee assosiatiivisesti mieleen aivan eri asiat. Niin suuri määrä ihmisistä pitää sitä vieraana ajattelutapana, että siitä ei voi tulla suosittua.

        Valtaosa ihmisistä pyrkii loogiseen ajatteluun assosiatiivisen asemesta - vaikka logiikka usein heitteleekin, joten se ei voi tulla yleiseksi. Kynis.mies 🌹👀

        Maapallon pinta-alasta yli 70% on veden peitossa. Valtaosa ruumiin nesteistä on vettä. Ei tässä pelkästään assosiaatioista ole kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallon pinta-alasta yli 70% on veden peitossa. Valtaosa ruumiin nesteistä on vettä. Ei tässä pelkästään assosiaatioista ole kyse.

        Ja kun maapallon pinta-alasta 100% on ilman peitossa, tarvitaan tietysti aerofeminismiä. Jospa sinä kehittäisit sellaisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun maapallon pinta-alasta 100% on ilman peitossa, tarvitaan tietysti aerofeminismiä. Jospa sinä kehittäisit sellaisen?

        Paljonko sitä löytyy ihmisruumiista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sitä löytyy ihmisruumiista?

        Mitä hengität ja siirtyykö siitä ehkä jotakin verenkiertoon ja sen mukana kaikkialle elimistöön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hengität ja siirtyykö siitä ehkä jotakin verenkiertoon ja sen mukana kaikkialle elimistöön?

        Miksi et vastannut kysymykseen? Kun olet selvittänyt itsellesi vastauksen kysymykseen, jonka esitin, keskustelu palaa takaisin hydrofeminismiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et vastannut kysymykseen? Kun olet selvittänyt itsellesi vastauksen kysymykseen, jonka esitin, keskustelu palaa takaisin hydrofeminismiin.

        Vastaus taisi olla sinulle liian vaikea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe