Raamattua tuntevalle

Anonyymi

Kysymys niille jotka tuntevat Raamattua ja Jeesuksen.
Mitä Raamatussa tarkoitetaan käärmeellä ja kärmeen sikiöillä?
Hyviä uskottavia lupauksia se puhuva käärme antoi paratiisissa.

13

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käärme, eli saatana, on valaehtelija, joka valehtelee, että ihminen olisi itsessään kuolematon ja jos ei pelastu taivaaseen, niin eläisi helvetin liekeissä ikuisesti. Se on käärmeen valhe, jota Jeesuksen omat eivät usko, vaan he uskovat Jeesukseen ja Raamatun totuteen, että "Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava." Hes.18:19

      • Anonyymi

        Vanhan lakiliiton adventistin käsitys käärmeestö on Hesekielen mukainen.
        Hese ei puhunut helvetistä ja käärmeestä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan lakiliiton adventistin käsitys käärmeestö on Hesekielen mukainen.
        Hese ei puhunut helvetistä ja käärmeestä mitään.

        Adventisteilla on ellit ja vellit sekaisin.
        Raamatulkintatapa perustuu Hesn peukalopaikkaan jossa ei puhuta edes käärmeestä.
        Terveisiä pastorilesi suurelle eksyttäjälle ja sokeiden taluttajalle.
        😂😂😂🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventisteilla on ellit ja vellit sekaisin.
        Raamatulkintatapa perustuu Hesn peukalopaikkaan jossa ei puhuta edes käärmeestä.
        Terveisiä pastorilesi suurelle eksyttäjälle ja sokeiden taluttajalle.
        😂😂😂🤣🤣🤣

        Opettele lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan lakiliiton adventistin käsitys käärmeestö on Hesekielen mukainen.
        Hese ei puhunut helvetistä ja käärmeestä mitään.

        Opettele lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele lukemaan.

        Adventistit eivät pelkää Jumalaa eikä helvettiä.
        Käärme on heidän paras ystävänsä.


      • Anonyymi

        Eikös Jumala antanut Moosekselle tehtäväksi rakentaa vaskisen käärmeen? Tämän siksi, kun käärmeet alkoivat pureksi iisreaelilaisi vaeltajia. Pätevä konsi ennen vanhaan, nykyisin täysin toimimaton.


    • Anonyymi

      Sokeat adventistit eivät tunne Jeesusta ja Raamattua.
      😆😆🤣🤣

    • Anonyymi

      Kysyhän liukaskieliseltä pastoriltasi mikä on kyykäärmeen sikiö Raamatussa?
      🤑🤑😇😇😇

    • Anonyymi

      Sapatti on adventisteille keppihevonen jolla ratsastetaan ja tuomitaan.
      Pastoreille sapatti on rahanteko väline.
      Näin toimivat käärmeen vallassa olevat sapatistit.

    • Anonyymi

      Käärme kiemurtelee ja sihisee kuin adventisti.

    • Käärme oli viisauden ja elämän ja kuoleman symboli.
      "Olkaa viisaita niin kuin käärmeet", sanoo Jeesus. Käärme ylennettiin erämaassa ja Jeesus vertaa itseään siihen.
      "Te kyykäärmeitten sikiöt!" on tietysti vain moite, kuten Jesajakin sanoo: Myrkkyliskon munia te haudotte!

    • Anonyymi

      Suuressa Lampaankasvatus oppaassa on mielenkiintoisia ja opettavaisia tarinoita käärmeistä
      Ne juttelevat veikeästi omenoista ja muutenkin ovat sen verran söpöjä, että Nooa otti muutaman parin purtiloonsa..
      Samoin sikojakin eksyi alukselle, vaikka ovat saastaisia.
      Kihomadot ja suolinkaiset tulivat myös ihan vahingossa matkaan. Jumalan tiet ovat ihmeelliset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe