Mitä helvettiä?
Bill Gatesia jahdattiin kuukausia koska tämä piileskeli kuin rotta. Nyt äijä on saatu vangittua ja oikeudenkäynti on aloitettu ja toinen päivä on jo takana aivan riemastuttavin uutisin:
https://www.youtube.com/watch?v=yJ6RsZt39cY
En minä ukkelia ja sen tekosia niinkään kummastele mutta ihmettelen valtamedian täydellistä vaikenemista tästä kuohuttavasta oikeudenkäynnistä.
Mitkä lienevät vaikenemisiensa syyt..., ei hätää minä tiedän, se on rahoitus.
Hauskana yksityiskohtana tuli oikeudenkäynnin toisena päivänä ilmi että Bill ei ole itse ottanut rahoittamiaan "rokoteannoksia" yhtäkään.....
Ostakaa lapsia seksiorjiksi! Hinnat vain 250 000- 3 000 000 taalaa!
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan eliitin ja rahamaailman edustajat noita myrkkypiikkejä ota.
Nyt oli kiva juttu kun selvisi että itse pääpirukaan ei ole niitä ottanut.- Anonyymi
Ei tietenkään ole ottanut, eliitille on omat "piikit" jossa on suolaliuosta tai sokerivettä, sitten niinkuin yksi video paljasti, että kun Kanadan pääministeri Trudeau sai piikin, se neula meni takaisin ruiskuun, näytöstyylin tekopyhyyttä. Eihän eliitti joka tämän kaiken huijauksen takana on ota itse mainostamiaan myrkkypiikkejä, eihän ne hulluja ole, siis ovat hulluja mutta eivät tässä asiassa.
- Anonyymi
Todellakin selvisi.
- Anonyymi
Billin asianajaja sanoi ettei päämiehensä ole voinut nussia lapsia koska on ollut impotentti vuodesta 1999.
Sitten marssi esiin todistaja joka kertoi että oli toiminut Gatesin hovihankkijana aivan kaikenlaisille toiminnoille ja asioille.
Yhtenä oli mahtipiikit joilla stondis saatti räjähtäville mitoille. Nykyiset yleiset potensipillerit olivat niihin verrattuna pilipali-kamaa. - Anonyymi
Buahahahaaaa...mitä idiootteja te olette
False. The U.S. military has not arrested philanthropist Bill Gates on child sex trafficking charges; the source is a website which runs satirical stories.
This article was produced by the Reuters Fact Check team. Read more about our fact-checking work here . - Anonyymi
Ei ole pidätetty, muistatko luuseri kun linkkasit huumorivideon miten tehdään ilmaiseksi sähköä magneetilla?
- Anonyymi
Ainoa asia mikä on totta tässä on se että Bill ja Melinda ovat eronneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa asia mikä on totta tässä on se että Bill ja Melinda ovat eronneet.
Uskon että Bill Gate tekee itsemurhan sellissään.
Sitten meille kerrotaan että se kuoli koronaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että Bill Gate tekee itsemurhan sellissään.
Sitten meille kerrotaan että se kuoli koronaan.Tietysti Bill kuolee koronaan kun ei ole rokotettu.
- Anonyymi
Hitä melvetittiä?
Pil Keits kertoi minulle että Windows 3.11. Oli paras windows koskaan.- Anonyymi
Ei kai tuo Bill tiedä enää paskojakaan missä mennään noissa tietsikkajutuissa.
Sen aika on mennyt lasten perseisiin panemisiin.
- Anonyymi
Ohjaan tämänkin Trumpille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220