Hurjia riimejä ja karmeita tarinoita !

- Kiina kieltää televisiolähetyksissään kaikenlaisten homojen, transujen ja muiden kummajaisten esitykset.

- Venäjällä on homopropakandan esittäminen lapsille ankarasti kiellettyä.

- Viktor Orban sanoi että Eurooppa tuhoutuu muslimien vyöryn seuraiksena.

- Ruotsi on totaalikusessa eivätkä pysty enää hallitsemaan maturikollisuutta joka on järisyttävää. Ottavat kuitenkin näitä lisää ja tuleehan niitä

- Suomen lasten PISA- tulokset ovat tippuneet jo lähelle kehitysmaatasoa. Höhlät hallituksemme ämmät sysäävät vastuun tästä opettajille ja epämääräisille koulujen rakenteille. Olisiko oppilasmateriaalin kehnous sittenkin syynä?
Ruotsi jäi kiinni PISA- huijauksestaan koska oli jättänyt testeistä pois maahanmuuttanutta nuorisoa

- Lähetämme edelleenkin rahaa Afganistanin parrakkaille pomoille. Kuka uskoo että lanttiakaan joutaisi köyhille kylille?
Muistakaamme että Afganistan on luonnonvaroiltaan min. 50 x rikkaampi maa kuin Suomi . Siellä on kultaa, hiiltä, kuparia, rautamalmia, kobolttia, litiumia, maakaaasua, öljyä sekä valtaisat oopiumunikkopellot.
Meillä on ainoastaan metsät joiden hakkuita EU rajoittaa voimallisesti.

Uskon että palstalaiset voinevat jatkaa listaa loputtomiin; nämä nyt päällimmäisinä tulivat mieleeni.....

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka on persekärpäsen persekärpänen. Hienoa tekstiä että alan epäillä että persekärpänen onkin "mesrari" itse.

    • Suomessa oli maailman parhaat koulut vielä 1990 luvulla. Silloin koulussa opetettiin uskontoa, aamuhartaus oli kerran viikkoon, ja se käytiin kuuntelemassa koulun juhlasalissa.

      Opettajat katsoi että jokainen rukoili.
      Jos jollain ei ollut kädet ristissä niin opettaja huomautti asiasta ja rukous aloitettiin vasta kun kaikkien kädet oli ristissä.

      Jotkut luokkakaverit laittoi kädet ristiin näön vuoksi vasten tahtoaan.
      Itse rukoilin aina mielellään koska myös kotini oli vanhoillis uskonnollinen.

      Aloitin peruskoulun 1990 vuonna ja silloin piti lausua vielä ruokarukous kun ruuat oli otettu lautaselle ennenkuin syömisen sai aloittaa.

      Mitä hyvää viherpuna mädätys on saanut aikaan? Ovat pilanneet koko koululaitoksemme jota ennen pidettiin maailman parhaana.

      Peruskoulun yläasteen päätin 2000-vuoden keväällä. Silloin viikoittainen aamuhartaus oli siirtynyt juhlasalista keskusradion kautta pidettäväksi, ja pikkuveljeni joka on minua noin 10v nuorempi sanoi ettei hänen kouluaikanaan ole kertaakaan rukoiltu koulussa.

      Mädätys ja syöksykierre suomen kouluissa on ollut niin huimaa että kotiopetuksen suosio kasvaa jatkuvasti.

      • Kiitoksia arvostamallani tervehenkiselle hra Delfinelle ajatelmistaan.

        Nykyisten surkeiden PISA- tulosten takana ei kuitenkaan ole uskonnon merkityksen alenema tai suorastaan poistuminen kouluista.

        Syy on oppilasmateriaalin dramaattinen heikennys.
        Kuka arvaa mikä olisi siihen syynä?


      • Anonyymi

        Ei poistettu joten täällä saa haukkua hurreja miten mielii


      • Anonyymi

        Kouluissa rikottiin räikeästi lakia vielä niinkin myöhään ? Koska perustuslain takaaman uskonnonvapauden nimessä kaikenlainen uskonnollinen indoktrinaatio on kiellettyä.

        Ikävä kyllä rikokset ovat ilmeisesti jo vanhentuneet aikoja sitten...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei poistettu joten täällä saa haukkua hurreja miten mielii

        Kiitän lämpimästi sanallisten taitojeni arvostuksestasi.

        Sukupuoleltani olen feldwebel koska sen saa nykylakiemme mukaisesti määritellä aivan itse.
        Tekin voitte ilmoittaa sukupuoleksenne vaikka traktorin eikä siihen ole byrokraateillamme mitään sanomista.


      • Anonyymi

        Tunneilla on kaaos, opettajista on pula, huomattava osa oppilaista ei edes puhu suomea koulun aloittaessaan... ja sinä murehdit aamuhartauksien puutetta. Minun aikanani aamunavaukset olivat harvemmin uskonnollisia, eikä niissä ollut muuta hyvää puolta kuin se että jos sattui vähän myöhästymään niin sillä ei ollut niin väliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunneilla on kaaos, opettajista on pula, huomattava osa oppilaista ei edes puhu suomea koulun aloittaessaan... ja sinä murehdit aamuhartauksien puutetta. Minun aikanani aamunavaukset olivat harvemmin uskonnollisia, eikä niissä ollut muuta hyvää puolta kuin se että jos sattui vähän myöhästymään niin sillä ei ollut niin väliä.

        Aikoinaan oli tarkkailuluokkia jonne pistettiin höhlät kakarat ja niille kovapintaisimmat maikat.
        Ne luokat lakkautettiin ja nyt edetään tasavertaisesti. Se tarkoittaa sitä että luokka etenee opetussuunnitelman mukaisesti kunnes tyhminkin oppilas kulloisenkin aineen on sisäistänyt.

        Ongelmia toki tekee se että kyseinen oppilas hyppelee seinille, heittää maikkaa tavaroilla ja huutelee:
        - Ime munaa saatanan huora!


      • Anonyymi
        Persekärpänen kirjoitti:

        Kiitän lämpimästi sanallisten taitojeni arvostuksestasi.

        Sukupuoleltani olen feldwebel koska sen saa nykylakiemme mukaisesti määritellä aivan itse.
        Tekin voitte ilmoittaa sukupuoleksenne vaikka traktorin eikä siihen ole byrokraateillamme mitään sanomista.

        Sinulla tosin ei ole sanallista taitoa tai sivistystä, kuten me oikeasti älykkäät näemme.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3736
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      225
      3254
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2633
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2135
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2132
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1977
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1785
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1762
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      297
      1491
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1382
    Aihe