Perjantailta poimitaan kolme peliä lapulle. Jääkiekon mestareiden liigaa, Superpesiksen puolivälieräottelu ja Jalkapallon Kakkosen A-lohkoa.
Frisk Asker - Red Bull Salzburg 2 (2,15)
Sotkamo - Joensuu 1 (2,40) NB
Keski-Uusimaa - MyPa 2 (3,00)
yhteiskerroin 15,48
(kertoimet Nordicbetiltä), vertailun vuoksi Veikkaukselle pelaamalla saa kertoimeksi vain 12,16. Veikkaus maksaa siis vain 78,5 % siitä mitä Nordicbet.
Harjoituspelien perusteella Itävaltalainen Salzburg on valmiimpi aloittamaan kautensa voitokkaasti kuin norjalainen Asker.
Sotkamon Jymy vie jatkopaikan kotikentällään tuulisessa Hiukassa. Tällä kertaa suoralla voitolla.
MyPa voitti Keski-Uusimaan edellisessä kohtaamisessa 5-2 kotikentällään ja koska MyPan kuntokäyrä on ollut positiivinen niin haetaan sille käyrälle jatkoa.
Pelionnea!
Perjantaitroikka 3.9.
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205