Kuollut puolue uskoo kuolleisiin

Anonyymi

Skp ilmoittaa nettisivuillaan, että sillä olisi valtuutettuja. Skp ei saanut yhtään valtuutettua viime kuntavaaleissa. Uusi valtuustokausi alkoi elokuun alussa. Hupaisinta on, että entinen yhden valtuutetun liike ilmoittaa kuolleen henkilön olevan heidän valtuutettuna Nokialla. No tätä voi odottaa liikkeeltä, jonka aate on kuollut.

13

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

komuloiset sanovat kyllä kannatuksensa nousevan, uskovatko itsekkään
      omia valheitaan...??

• Anonyymi

Tosi kummallista komuleilta kun pitää valehdella vaikkei itsekkään usko omia
        valheitaan. Ihme porukkaa?? Ymmärtääkö tuota joku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi kummallista komuleilta kun pitää valehdella vaikkei itsekkään usko omia
        valheitaan. Ihme porukkaa?? Ymmärtääkö tuota joku?

No jotkut tukiaispellet ... ei rehelliset ihmiset ...

• Anonyymi

0,1 prosentista ns puolue pääsee vielä hiukan alaspäin, mutta ei ylös päin. Kuolleet ei äänestä.

• Anonyymi

On niitä mt-kommareita vielä sen verran, että vievät tukiaisineen suomea kohti lisävelkaa. Mutta loppumaan päin on kuiteski. Ja hyvä niin.

• Anonyymi

Skp:n viime kunnallisvaaleissa saama 2 073 ääntä tarkoittaa 0,06 % kaikista annetuista äänistä.

• Anonyymi

Palstan ainoa mt-kommari joka puhuu koko ajan mtkommareista on myös vakavasti sairas. Hän on holhouksen alla 4 seinän sisällä.
      Hän ei pysty enää hahmottamaan maailmaa oikein.
      Musta on valkoinen ja valkoinen on musta.

TMTT, maamme paras tietotsto ilmoitti asiasta.

• Anonyymi

Olet oikeassa, sairautesi pahenee.
        Emme ole kiinnostuneita siitä.

• Anonyymi

....................

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

....................

Peilistäsikö sen taas huomasit?

• Anonyymi

muutama hluuseri vielä jäljellä..ei heistä ole mihikkään ei edses p-kaivoon

• Anonyymi

No nehän ovat kaikki kokoomuskakaroita ellei peräti perskokkareita, eli wanna-be kokoomuslaisia persuja ... hyh hyh

• Anonyymi

Normaali aloitus persulta.
      Valehtelu otsikkona ja sen jälkeen ulosteita ja homoilua viesteissä.
      Nokialaista iäkästä kommunistia, kauan valtuustossa ollutta, ei esitetä kuolleista heränneeksi. Pauli Schadrin on kuollut eikä osallistu enää maallisiin rientoihin.
      Törkeä valehtelu on persujen ominaisuus parjauksen ohella.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe