Heineken- oluen toisenlainen juonti.

Olimme ystäväni Paven kanssa lomalla Pattayalla.
Olimme hieman kyrpiintyneet siihen kauneimman baaritytön metsästyksiin koska aina löytyi vielä nätimpi.

Löimme kaljat vetoa siitä kuka pokaa rumimman baaritytön parissa tunnissa ja tuo sen hotellillemme.
Ja kello kävi!

Löysin omasta mielestäni aivan kauhean haahkan ja voitonvarmana astelimme hotellibaariin.
Mitä vielä. Pave oli löytänyt uskomattoman ruman ja vanhan käähkän. Sovimme kuitenkin tasapelistä ja löimme yläfemmat.
Pattiksella on tapana että hinnoista sovitaan etukäteen; lähinnä suhteen kestosta ja sen hinnasta.
Tunti maksaa n. 2- 300 bahtia eli kymmenen euroa kun taasen vrk- vakiohinta on tonni eli n. 30 € ja oma rumilukseni ei tuntihintaan suostunut.

Mutta mitä helkkaria! Tämähän olikin riemuisa ja huumoria täynnä oleva ilopilleri, vertaista saanee hakea. Ilman vaatteita oli veistoksellisen kaunis.
Istui olkkarin sohvalla puolipystyssä ja kaateli napaansa rakastamaani Heineken- olutta josta minä sitä lipittelin kunnes virta kävi niin voimakkaaksi että jouduin sitä tavoittelemaan alempaa.

69

1306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se tuo Vihtori aika veijari. Välillä vituttaa ja sitten taas on kiva.

      • Anonyymi

        Minäpäs olen nuollut naisia ilman olutvirtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpäs olen nuollut naisia ilman olutvirtaa.

        Minä olen nuollut olutlasia ilman naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpäs olen nuollut naisia ilman olutvirtaa.

        Useimmat oluen nuolijat eivät pystykään pitkään naista nuolemaan vaan väsähtävät.


    • Anonyymi

      Oliko sillä tarpeeksi isoo kyyyyrpä sinun makuusi?

      • Rekisteröitymätön persekärpänen on aivan ilman laumasuojaa ja purskauttelee kärsästään omasta mielestään viisauksia tyyliin:
        - Oliko sillä tarpeeksi isoo kyyyyrpä sinun makuusi?

        Tällä hän kerännee valtaisat kannattajajoukot?


      • Anonyymi
        Persekärpänen kirjoitti:

        Rekisteröitymätön persekärpänen on aivan ilman laumasuojaa ja purskauttelee kärsästään omasta mielestään viisauksia tyyliin:
        - Oliko sillä tarpeeksi isoo kyyyyrpä sinun makuusi?

        Tällä hän kerännee valtaisat kannattajajoukot?

        Et vastannut kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen.

        Vastauksensa on siis kyllä tai ei!


    • Anonyymi

      Olet myöntänyt että et osaa tyydyttää naista tai et saa kuin rahalla, aika säälittävää.

      • Anonyymi

        Ei haukku haavaa tee, ja tyhjät (saamattomat) tynnyrit kolisee eniten


    • Anonyymi

      Millä tavoin tämä liittyy salaliittoteorioihin?

      • Niin.

        Minua on usein toruttu siitä että olen nostanut aloituksissani jo aiemmin käsiteltyjä asioita.
        Tämä ei sitä ollut.

        Toki kaikki voi esittää taasen mielipiteitään siitä onko Kuussa käyty vai ei?


      • Anonyymi

        Palstan nimeksi sopisi nykyään paremmin: "kalsarikänniä vetävät juopot höpöttelee"


    • Anonyymi

      Eli joka kerta kun teen ns. käsitöitä niin säästän rahaa. Sehän lisää hyvänolon tunteen määrää kun tietää että siitä omin käsin tuotettavasta ilosta jotkut vielä maksaakin :D

    • Anonyymi

      Niin, mitkä ne hinnat on suomessa? Tulee turhan kalliiksi ostaa thaimaan lippu asian vuoksi, onhan suomessakin thai hieromoja.

      • Kiitos kysymästä.
        Minulla on hyvin laaja kokemus naisten hinnoista ympäri maailman.

        Halvinta pillua saa Intian Mumbain slummeista; euron- pari / laaki.

        Kalleimmat naiset ovat olleet 2 entistä vaimoani. Toinen vei omakotitaloni ja toinen vei muutaman kilon yriykselläni tienattua rahaa.

        Jos Thaimaasta puhutaan niin olen sinnekin huorien perseisiin upottanut aikamoisen mahtisumman.
        N. 30 käyntikertaa a/ 5000 €. Näistä pitää toki vähentää matka- asumis- ja muut ylläpitokulut.

        Keski vrk- hinta nuorelle ja viehättävälle baarineitokaiselle on 30 € ruoka. Tupakkia- eikä alkoholia nämä eivät käytä kotimaisiin sisariimme verraten.

        Moni on kysellyt montako olen siellä pannut? Kirjanpitoa ei minulla siitä toki ole joten joudun tyytymään arveluun. Matkani ovat yleenä olleet 3:n viikon mittaisia.
        30 käyntiä ja keskimäärin 10 likkasta voisi olla lähellä totuutta.


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Kiitos kysymästä.
        Minulla on hyvin laaja kokemus naisten hinnoista ympäri maailman.

        Halvinta pillua saa Intian Mumbain slummeista; euron- pari / laaki.

        Kalleimmat naiset ovat olleet 2 entistä vaimoani. Toinen vei omakotitaloni ja toinen vei muutaman kilon yriykselläni tienattua rahaa.

        Jos Thaimaasta puhutaan niin olen sinnekin huorien perseisiin upottanut aikamoisen mahtisumman.
        N. 30 käyntikertaa a/ 5000 €. Näistä pitää toki vähentää matka- asumis- ja muut ylläpitokulut.

        Keski vrk- hinta nuorelle ja viehättävälle baarineitokaiselle on 30 € ruoka. Tupakkia- eikä alkoholia nämä eivät käytä kotimaisiin sisariimme verraten.

        Moni on kysellyt montako olen siellä pannut? Kirjanpitoa ei minulla siitä toki ole joten joudun tyytymään arveluun. Matkani ovat yleenä olleet 3:n viikon mittaisia.
        30 käyntiä ja keskimäärin 10 likkasta voisi olla lähellä totuutta.

        Halvemmaksihan tuo tulee kuin alkaa läskiä siiderivalasta elättämään ja juottamaan omissa nurkissa.

        Seurustelun voi myös keskeyttää koska tahansa ja aloittaa uudelleen kun laittaa rahat tiskiin. Kätevää.


      • Delfine kirjoitti:

        Halvemmaksihan tuo tulee kuin alkaa läskiä siiderivalasta elättämään ja juottamaan omissa nurkissa.

        Seurustelun voi myös keskeyttää koska tahansa ja aloittaa uudelleen kun laittaa rahat tiskiin. Kätevää.

        Kiitän kaikkia hienoja kommentaattoreita.

        Jäi vielä kertomatta kotimaisista huorista saamistani kokemuksista.
        Avioliittojeni aikana jouduin niitä käyttämään koska silloin itsenäiset ulkomaan matkat eivät tulleet kyseeseen.
        Oli minulla jokunen vakituinen salarakaskin mutta niitä nyt tuli ja meni.

        Vastailin erilaisiin huorien ilmoituksiin.
        Keskimääräinen tuntihinta vaihteli 200- ja 300:n euron välillä ja palvelu kohdallani on aina ollut moitteetonta.
        Yksi likka sanoi että tulee kyllä seuraksi aivan minne tahansa ja silloin tuntihinnat vaihtelisivat 20:n ja 50:n euron välillä toimenkuvasta ja kestosta riippuen.
        Etelänlomille lähtisi mielellään ja silloin tehtäisiin siitä erillinen sopimus.
        Tämä likka oli ammatiltaan päätoiminen opiskelija.


    • En ole koskaan käynyt thaikuissa.
      Mutta Venäjältäkin irronnee kauniita naisia, ja myös rehellisiä uutisia lehdistöstä joka ei ole EU korruption ja EU presidentin diktatuurin suojelemisen asialla.

      Tässäkin Sofia Rotaru vetää 60 ikäisenä lavashown ihan niinkuin parikymppiset nuoret Euroopassa :)

      https://www.youtube.com/watch?v=hddSRo3EeLQ

      • Suomalainen YLEn kommentaattorin voi nähdä sieluni silmin itkemässä tuolla: "Mutta kun Venäjällä pidetään vaaleja..

        Me EUssa emme hyväksy vaaleja. Mutta Putin..

        Meidän EUn-Presidenttihän on pyhä Jumala jota ei saa arvostella!

        Miksi Venäjällä ette kumarra Ursula Won Der Leyeniä, meidän rakasta EU - Presidenttiämme?

        Me EU.ssa itkemme kun vain juhlitte ja tanssitte, ettekä kumarra meidän EU presidentti diktaattoria, yhyy.. :(

        T.Ursula Won Der Leyen, EU-Presidentti.

        https://eurooppatiedotus.fi/2009/11/30/eun-presidentti-ja-ulkoministeri-on-valittu/


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Suomalainen YLEn kommentaattorin voi nähdä sieluni silmin itkemässä tuolla: "Mutta kun Venäjällä pidetään vaaleja..

        Me EUssa emme hyväksy vaaleja. Mutta Putin..

        Meidän EUn-Presidenttihän on pyhä Jumala jota ei saa arvostella!

        Miksi Venäjällä ette kumarra Ursula Won Der Leyeniä, meidän rakasta EU - Presidenttiämme?

        Me EU.ssa itkemme kun vain juhlitte ja tanssitte, ettekä kumarra meidän EU presidentti diktaattoria, yhyy.. :(

        T.Ursula Won Der Leyen, EU-Presidentti.

        https://eurooppatiedotus.fi/2009/11/30/eun-presidentti-ja-ulkoministeri-on-valittu/

        Mutta missä on Putin?

        Syrjäytettynä?

        Vai sairastuiko Covidiin kun Sputnit ei toiminutkaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta missä on Putin?

        Syrjäytettynä?

        Vai sairastuiko Covidiin kun Sputnit ei toiminutkaan?

        Äläpä yritä siirtää maalia! Missä on EU presidentti Ursula? Ei kait vaan jossain lomalla ryyppäämässä niinkuin edeltäjänsä Juncker työaikana?

        Putin saa olla vaikka hevonkuusessa, minua ei EU kansalaisena kiinnosta Putinin tekemiset.


      • Delfine kirjoitti:

        Äläpä yritä siirtää maalia! Missä on EU presidentti Ursula? Ei kait vaan jossain lomalla ryyppäämässä niinkuin edeltäjänsä Juncker työaikana?

        Putin saa olla vaikka hevonkuusessa, minua ei EU kansalaisena kiinnosta Putinin tekemiset.

        Profiilikuvan on Pattayalta, olisi ollut rohkeampiakin mutta ylläpito tuskin olisi niitä hyväksynyt.

        Viron huorista muutama sananen.
        Olin siellä kuvaamassa Viru- hotellin liepeillä kun juttusilleni iskeytyi pari likkasta.
        Toinen ruma ja toinen pieni ja nätti; musta tukka perseeseen asti vapaana roikkuen.
        50 € oli hintapyyntö enkä siitä kehdannut tinkiä.
        Valinta oli helppo ja kohta jo telmimme lakanoissa.

        Vein sittemmin tytön Kyprokselle koska ei ollut koskaan ulkomailla käynyt.
        Uima- altaalla tuo sitten keikisteli ja ja eräs kaveri kysyi että mistä sää tollasen löysit ?
        Vastasin rehellisesti:
        - Tallinnan kadulta.


      • Anonyymi
        Persekärpänen kirjoitti:

        Profiilikuvan on Pattayalta, olisi ollut rohkeampiakin mutta ylläpito tuskin olisi niitä hyväksynyt.

        Viron huorista muutama sananen.
        Olin siellä kuvaamassa Viru- hotellin liepeillä kun juttusilleni iskeytyi pari likkasta.
        Toinen ruma ja toinen pieni ja nätti; musta tukka perseeseen asti vapaana roikkuen.
        50 € oli hintapyyntö enkä siitä kehdannut tinkiä.
        Valinta oli helppo ja kohta jo telmimme lakanoissa.

        Vein sittemmin tytön Kyprokselle koska ei ollut koskaan ulkomailla käynyt.
        Uima- altaalla tuo sitten keikisteli ja ja eräs kaveri kysyi että mistä sää tollasen löysit ?
        Vastasin rehellisesti:
        - Tallinnan kadulta.

        Miten noita profiilikuvia näkee?

        Mulle näyttää vain rikkinäistä kuvaketta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten noita profiilikuvia näkee?

        Mulle näyttää vain rikkinäistä kuvaketta.

        Napsauta Persekärpäsen nimeä niin saat kuvasta hieman suuremman senkin pervo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten noita profiilikuvia näkee?

        Mulle näyttää vain rikkinäistä kuvaketta.

        Ite olet rikki.
        Napauta nimeä niin kuva suurenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Napsauta Persekärpäsen nimeä niin saat kuvasta hieman suuremman senkin pervo.

        Kenen nimi on persekärpänen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenen nimi on persekärpänen?

        Pikku vauvat eivät voi valita nimiään mutta voivat muuttaa niitä vartuttuaan täysi- ikäisiksi.
        Näin olen toiminut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite olet rikki.
        Napauta nimeä niin kuva suurenee.

        No kun ei aukea. Availen profiilia minkä ehdin, ja reloadaan kuvaa, mutta mitään kuvaa ei kenenkään profiilissa näy. Vain ikoni rikkinäisestä kuvasta.

        Olen koittanut useammalla laitteella, millään ei toimi.

        Näkyykö profiilikuvat vain kirjautuneille? En omaa tunnusta, tai no, onhan noita hupimielessä tullut tehtyä vuosien saatossa, mutten muista yhdenkään salasanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei aukea. Availen profiilia minkä ehdin, ja reloadaan kuvaa, mutta mitään kuvaa ei kenenkään profiilissa näy. Vain ikoni rikkinäisestä kuvasta.

        Olen koittanut useammalla laitteella, millään ei toimi.

        Näkyykö profiilikuvat vain kirjautuneille? En omaa tunnusta, tai no, onhan noita hupimielessä tullut tehtyä vuosien saatossa, mutten muista yhdenkään salasanaa.

        Lisään että kun koitan mennä allaolevaan suoraan:

        https://api.suomi24.fi/uploads/41/25/28/original_20210901181801883.jpg

        Tulee 502 Bad Gateway. Virheilmoitus on lähtöpäässä, suomi24 saitin alustalta, ei katsojalla.

        Näkeekö kukaan profiilikuvia jos ei ole kirjautuneena?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään että kun koitan mennä allaolevaan suoraan:

        https://api.suomi24.fi/uploads/41/25/28/original_20210901181801883.jpg

        Tulee 502 Bad Gateway. Virheilmoitus on lähtöpäässä, suomi24 saitin alustalta, ei katsojalla.

        Näkeekö kukaan profiilikuvia jos ei ole kirjautuneena?

        Henkilölle joka valittaa että tiedot on poistettu eikä linkit aukea, suosittelen huolestumaan mitä sun tietokoneelle on asennettu.

        Linkit aukeaa helposti.


    • Anonyymi

      Ja sitte sä heräsit. Kivat unet.

    • Anonyymi

      Naiset siis on halpoja ja antavat halvalla siellä thaimaassa. Mutta entä oluen hinta? Ei se olutkaan ilmaista ole jota naisen toosalle siellä valutit ja itsekkäästi lipittelit?

    • Anonyymi

      Kannattaako Thaimaassa ostaa tavallisen naisen vai ladyboy.n seuraa? Jotkut on sanoneet että leidarit osaa antaa peppua paremmin kuin naiset.

      • Anonyymi

        Thaikuissa et erota kuka on ladyboy ja kuka oikea nainen. Suosittelen siis kokeilemaan rohkeasti miesten välistä juttua leidareitten kanssa niinkuin aloittaja luultavasti itsekkin on tehnyt.


    • Anonyymi

      Ettekö luuserit oikeasti saa naista ilman rahaa?

    • Anonyymi

      Taluttakaa toisianne.

      • Anonyymi

        Niin tehdään, kunhan saadaan ensin kori koskenkorvaa haettua tallinnasta.


    • Anonyymi

      Nasu-Martta voisi seuraavan yön miettiä mitenkä hänen tytärtään pannut hemmo kertoo tuolla tapaa kaverilleen mitenkä kävi panemassa Nasu-Martan tytärtä, ja esittelee kenties vielä kuvaamaansa videota.

      Eikös ole mukavaa kun naiset on vain esineitä?

    • Anonyymi

      Kaunista naista sinähän et saa edes rahalla..

    • Anonyymi

      Tosta profiilikuvajutusta vielä.

      Aukeaako profiilikuvat vain kirjautuneille? Vai onko ongelmana se että olen ulkomailla?

      Selain näyttää vain rikkinäistä kuvaa kaikkien profiilikuvien kohdalla.

      Olis kiva saada tähän selvyys.

      Prof kuvaan suoraan mennessä tulee 502 virhe.

      Ja kyseessä ei ole "mitä on asennettu koneelle"; olen koittanut useilla koneilla, myös kauppakeskuksessa myynnissä olevia koneita.

      • Anonyymi

        Kuvat aukeaa helposti linkkiä klikkaamalla. Mikäli linkit ei aukea, niin suosittelen huolestumaan mitä haittaohjelmia tietokoneellesi on asennettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvat aukeaa helposti linkkiä klikkaamalla. Mikäli linkit ei aukea, niin suosittelen huolestumaan mitä haittaohjelmia tietokoneellesi on asennettu.

        Mutta kun, toistan jälleen kerran, olen koittanut sitä kotimaassani useammalla laitteella, MYÖS kaupassa olleilla esittelykoneilla.

        Takoitat että joku seuraa mua ja ennakkoon asentaa kaikkiin laitteisiin joita koitan käyttää jotain haittaohjelmaa jonka takia kuvat ei aukea, vaan tulee 502 error kun koittaa mennä suoraan kuvalinkkiin?

        Vaikea uskoa.

        Sen sijaan veikkaisin että jotain tekemistä asialla on sen kanssa jos profiilikuvia koittaa katsoa ulkomailta.


    • Anonyymi

      Aloituksessa mainittiin maksullisen seuran hinta. Mutta paljonko olut, esimerkiksi yksi Heineken tuoppi maksaa Thaimaassa?

      • Anonyymi

        Jotain 0,20€ / tuoppi euroissa


    • Anonyymi

      Ehkä sinun Nasu ei kannattaisi arvostella kenenkään ulkonäköä, olet itse vanha rupsahtanut ukko uimahyppyvideossasi.
      Ei ihme että et saa kuin rahalla.

    • Anonyymi

      Kieltämättä vituttaa kun emme saa täällä Pattayalla p*llua ilman maksamatta siitä. Suomessa meillä on niin huono metsästysonni naisten suhteen, kun kumpikin on rapajuoppoja.

      • Anonyymi

        Suomessa et saa maksullista naista etkä ylipäänsä naista pikajuttuun alle 100e alle satasen hintaan.

        Seurustelusuhteeseen pääsee ilmaiseksi, mutta se on eriasia kuin pikainen huvipuistoretki naisen kanssa ilman jatko sitoumuksia.


    • Anonyymi

      Kaljamahani on jo juotu täällä Thaimaassa leveämmäksi kuin iso tynnyri ja se paisuu edelleen.

      Mahani on jo niin suuri, ettei lähetyssaarnaaja asennossa enää pääse nussimaan Thaikkunaisen kanssa hyvin, koska muuten se kukkakepin kokoinen thaikkunainen jää puristuksiin alleni ja kuolee hapenpuutteeseen.

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt laihduttaa juoksemalla tuolla rannalla, mutta jokainen yritys olen mennyt 20 metrin jälkeen oluelle.

    • Mielenkiintoista tietoa. Itse olen ihmetellyt hieman erilaista asiaa, nimittäin pohjois-suomessa homobaarien puuttumista.

      Heti Haaparannalla Ruotsin puolella on homobaari, vain alle kilometrin päässä Suomen rajasta.
      Paikka on hyvin suosittu pohjois-suomalaistenkin kaappi homojen ja ukkomiesten keskuudessa.

      Avoimempaa homokulttuuria toivoisin myös pohjois-suomeen ettei tarvitsisi ostaa bussilippua Tornioon/ Haaparannalle pelkästään sen vuoksi että näkee rentoa homojen juhlintaa ja homojen tankotanssia.

      • Anonyymi

        No ethän sinä pummi muutenkaan maksa niistä kyydeistä mitään 😊


      • Anonyymi

        Että tällainen tunnustus tällä kertaa?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On toki, ei kaikki halua olla Delfine/Viki linjalla.


    • Itse kävin tänään ostamassa Ruotsin puolelta Haaparannan viinakaupasta 5% heineken olutta 24 pakkauksen. Oli huomattavasti halvempaa kuin suomen puolella.

      • Anonyymi

        Jaa että Haaparannasta?

        Oletkos sä se sama jätkä joka kuoli koronaan, ja sitten meni Sveitsiin, ja oli ostamassa kämppää Eestistä kun vielä Suomi ei ollut NATO maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että Haaparannasta?

        Oletkos sä se sama jätkä joka kuoli koronaan, ja sitten meni Sveitsiin, ja oli ostamassa kämppää Eestistä kun vielä Suomi ei ollut NATO maa.

        Unohdin mainita että ehdit myös asumaan välissä Pietarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin mainita että ehdit myös asumaan välissä Pietarissa.

        Täällä keskustellaan maan litteydestä, ei yksittäisten keskustelijoiden asuinpaikoista määlätyn yläpuolella.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Oletko katsonut Heinekenin etikettiä tarkemmin?
      https://t.me/c/1569021446/846
      Symbolismia kaikkialla.

      • Anonyymi

        Juon Heinekeniä terassilla lasista, en katsele etikettejä.


    • Anonyymi

      Miten "Heineken" lausutaan pattaijalla jos paikan itsensä nimi lausutaan "Patataijaa"?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1494
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1258
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1189
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1105
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1048
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1006
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      90
      965
    Aihe